
Δανεικός στον Ερμή Ζωνιανών για να βάλει παιχνίδια στα πόδια του και να αγωνιστεί στο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, δόθηκε απο τον ΟΦΗ ο 20χρονος κεντρικός αμυντικός Μανόλης Λογοθέτης.
Ο Μανόλης Λογοθέτης προέρχεται απο τα τμήματα υοδομής του ΟΦΗ και την χρονιά που πέρασε αγωνίστηκε δανεικός στον ΠΑΟΚρουσώνα, στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
«Στόχος μου είναι να επιστρέψω στον ΟΦΗ και να μπορέσω να αγωνιστώ στην ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά στον Ερμή, ώστε να κάνω μια καλή χρονιά, ναβοηθήσω την ομάδα και να βελτιωθώ και εγώ,σε ένα σκληρό πρωτάθλημα όπως είναι αυτό της Γ Εθνικής» ανέφερε ο Μανόλης Λογοθέτης στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής (γενν. 8/3/1996) βρέθηκε την Παρασκευή (5/8) στα γραφεία του ΟΦΗ για να τα διαδικαστικά της μετακίνησης του στην ομάδα του Ερμή.
Ο Λογοθέτης θα είναι υπο παρακολούθηση απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ, όπως και οι υπόλοιποι δανεικοί του ΟΦΗ και το επόμενο καλοκαίρι θα επανεξεταστεί η περίπτωση του.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Μανόλης Λογοθέτης στα γραφεία του ΟΦΗ.
Διαβάστε ακόμη: H ευχή του ΟΦΗ στον «δανεικό» Σακλαμάκη που πήγε στον ΠΟΑ

Δανεικός στον ΠΟΑ για ένα χρόνο, παραχωρήθηκε απο τον ΟΦΗ ο 20χρονος επιθετικός Σαράντος Σακλαμάκης, όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ.
Ο νεαρός επιθετικός θα είναι υπο παρακολούθηση απο τον ΟΦΗ και θα έχει την ευκαιρία να βάλει παιχνίδια στα πόδια του, στο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Ο Σακλαμάκης βρέθηκε την Τετάρτη (3/8) στα γραφεία του ΟΦΗ και πήρε τα απαραίτητα έγγραφα για τον δανεισμό του στην ομάδα του Ατσαλένιου, που είναι για ένα χρόνο.
Ο Δημήτρης Αποστολακης εκ μέρους της διοίκησης του ΟΦΗ προέτρεψε το νεαρό επιθετικό να «ακολουθήσεις το παράδειγμα του Κέβι Χίσι, ο οποίος πήγε στον Κρουσώνα και τώρα επέστρεψε στην ομάδα μας και υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο. Πήγαινε στον ΠΟΑ δείξε τις δυνατότητες σου και το καλοκαίρι να επιστρέψεις στην ομάδα μας. Ο ΠΟΑ είναι ένα φιλικό σωματείο που του έχουμε εμπιστοσύνη και πιστεύουμε ότι θα έχεις τις καλύτερες συνθήκες για να δουλέψεις και να βελτιωθείς».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr o Δημήτρης Αποστολάκης με τον Σαράντο Σακλαμάκη.
Μια ευχάριστη και δροσερή έκπληξη περίμενε τους παίκτες του ΟΦΗ, εν μέσω της κουραστικής προετοιμασίας.
Το Ζαχαροπλαστείο «Πλατάκης» και ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ Μιχάλης Πλατάκης, επισκέφθηκε με το ειδικό του συνεργείο, το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και πρόσφερε μετά την προπόνηση παγωτό στους παίκτες.
Οι ποδοσφαιριστές ανταποκρίθηκαν με χαρά στην προσφορά!
Με ανακοίνωση τους οι μέτοχοι του ΟΦΗ ευχαριστούν τα Ζαχαροπλαστεία «Πλατάκης» για την προσφορά τους.