Παίκτη απο τον Φωστήρα πήρε ο Εργοτέλης. Πρόκειται για τον Φώτη Καϊμακαμούδη, o οποίος είναι επιθετικός και έχει την εμπειρία απο το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Μάλιστα πριν απο δυο χρόνια, αγωνίστηκε και στον Ηρόδοτο. Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει: "Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του επιθετικού Φώτη Καϊμακαμούδη, ο οποίος ενσωματώθηκε ήδη με την ομάδα στο προπονητικό κέντρο. Έπειτα από τη συμφωνία με τον πρόεδρο του ΓΣ Εργοτέλης, Γιώργο Βρέντζο, ο Φώτης Καϊμακαμούδης δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω κι εγώ στην ιστορική ομάδα του Εργοτέλη. Θέλω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Απώτερος στόχος είναι φέτος η άνοδος στην Football League και του χρόνου η επιστροφή στην Super League. Με το έμψυχο υλικό και την οργάνωση που διαθέτουμε, καθώς και με την καθημερινή προσπάθεια και δουλειά που θα κάνουμε, θα τα καταφέρουμε. Είμαστε το μεγάλο όνομα της κατηγορίας και θέλουμε να δημιουργήσουμε και την καλύτερη ομάδα».
Συνεχίζεται η προετοιμασία
Στο μεταξύ, συμπληρώθηκαν 10 μέρες προετοιμασίας του Εργοτέλη, με 4 εξ' αυτών να πραγματοποιούνται στο Καϊμακτσαλάν.
Κανονικά προπονούνται όλοι οι ποδοσφαιριστές, ενώ ενσωματώθηκε στην αποστολή και το τελευταίο χρονικά μεταγραφικό απόκτημα, ο Φώτης Καϊμακαμούδης.
Το πρωινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις φυσικής κατάστασης μέτριας διαλλειματικής έντασης, με στόχο τη βελτίωση της βασικής αντοχής. Το απόγευμα η προπόνηση αφιερώθηκε σε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας.
Μειώνονται οι παίκτες που περνούν από το μικροσκόπιο του Νίκου Νιόπλια, αυτήν την εποχή, όπου ο ΟΦΗ κάνει την προετοιμασία του, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οπως έγινε επίσημα γνωστό, ο μοναδικός παίκτης που έχει μείνει είναι ο 19χρονος Βοσνιοαυστριακός επιθετικός την περίπτωση του οποίου βλέπει με ενδιαφέρον ο ΟΦΗ.
Πλέον στις προπονήσεις του ΟΦΗ δεν μετέχουν οι Γιώργος Θέος, Ανδρέας Ξηρός και ένας ομογενής 19χρονος αμυντικός μέσος.
Δεν αποκλείεται τις επόμενες μέρες κάποιοι παίκτες να περάσουν ξανά από το μικροσκόπιο του προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος δεν είναι ποτέ αρνητικός ,στο να παρακολουθήσει κάποιο παίκτη που τον συνοδεύουν καλές συστάσεις.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ούτε μία επίσημη ανακοίνωση δεν έβγαλε ο ΟΦΗ για τον Βρέντζο, με αφορμή την υπόθεση του Καλέ.
Ούτε λέξη! Αδικα περίμενε ο πρόεδρος του Εργοτέλη μέχρι αργά τα βράδυ, έχοντας ετοιμάσει «απαντήσεις».
Η ωρα περνούσε τα τηλέφωνα με τους δημοσιογράφους πήραν «φωτιά», αλλά ο ΟΦΗ δεν ...τσίμπησε.
Ο ΟΦΗ ότι έχει να πεί και να κάνει για την υπόθεση αυτή, θα το πεί εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Αλλωστε στον ΟΦΗ, γνώρισαν εδώ και μέρες ότι ο Καλέ, θα πάει στον Εργοτέλη και είχαν παρατήσει τον παίκτη και την υπόθεση συνολικά, έχοντας βρεί και τον αντικαταστάτη του.
Οσο για τον Βρέντζο; Ο ΟΦΗ αντιμετωπίζει -προς το παρών-με ...χιούμορ την περίπτωση του.
Δεν θέλουν να ρίξουν λάδι στη φωτιά και να παρασυρθούν, απο το παραλήρημα του νέου προέδρου του Εργοτέλη, ο οποίος όπου σταθεί και όπου βρεθεί βγάζει ένα απίστευτο μίσος για τον ΟΦΗ.
Οπως συνέβη για παράδειγμα σε μια πρόσφατη κοινωνική εκδήλωση (γάμος) που έγινε στο Ηράκλειο.
Οπως με πληροφορούν, ο πρόεδρος του Εργοτέλη, όπως ο σκυλος που γαβγίζει «πέτυχε» σε ένα τραπέζι της εκδήλωσης, κάποιους γνωστούς του επιχερηματίες -φίλους του ΟΦΗ και άρχισε το δριμύ κατηγορώ του. Η γνωστή καραμέλα.
Για τους παίκτες που του πήρε ο ΟΦΗ πέρσι όταν διάλυσε ο Εργοτέλης και αποχώρησε απο το πρωτάθλημα, αλλά και για την περίπτωση Λαμπράκη και την...απαγωγή που του έκανε ο ΟΦΗ, όπως εξακολουθεί να πιστεύει ο πρόεδρος του Εργοτέλη.
Οι φίλοι του ΟΦΗ στον γάμο δεν σταμάτησαν το...παραλήρημα του Βρέντζου.
Αντίθετα, το..διασκέδαζαν και του έλεγαν να συνεχίσει! Οπως και έκανε. Ο πρόεδρος συνέχισε μέχρι τελικής πτώσεως!
Η μοναδική «ατυχία» που μπορεί να έχει ο πρόεδρος του Εργοτέλη σε αυτά τα δημόσια «ξεσπάσματα» του για τον ΟΦΗ, είναι να βρεί στο δρόμο του, κανένα «τρελαμένο».
Κάτι που ασφαλώς και δεν το ευχόμαστε επ' ουδενί!
To ποδόσφαιρο μπορεί και πρέπει να έχει όμορφες και ευχάριστες στιγμές.
Η λέξη κλειδί στο «φαινόμενο Βρέντζος» και άλλα αντίστοιχα παραδείγματα, είναι το «χιούμορ».
Η ευτυχία της ζωής!