Εντυπωσιακή είναι η νέα φανέλα του ΟΦΗ, την οποία θα φορέσει η κρητική ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα της Football league (2016-17).
Η βασική φανέλα του ΟΦΗ, ένα δείγμα της οποίας παρουσιάζει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr θα έχει μαύρη κάθετη ρίγα και ήδη τα πρώτα δείγματα που έστειλε η NIKE, έχουν σκορπίσει μεγάλη ικανοποίηση για την φινέτσα και την ποιότητα της, στους ανθρώπους της κρητικής ομάδας.
Είναι σίγουρο, ότι η νέα φανέλα, θα αρέσει πολύ στους φιλάθλους της ομάδας!
Η φανέλα αναμένεται να φορεθεί στα τελευταία φιλικά παιχνίδια του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, αλλά και στα επίσημα που έρχονται στο πρωτάθλημα της Football league.
Ο ΟΦΗ φέτος συνεργάζεται με τη NIKE στον ρουχισμό και η φανέλα αυτή είναι η μια απο τρείς που θα έχει ο ΟΦΗ.
Υπάρχει ακόμη μια άσπρη και μια πορτοκαλί, την οποία θα φοράει ο ΟΦΗ μόνο στην περίπτωση, που ο αντίπαλος έχει τα ίδια χρώματα με την κρητική ομάδα.
Οι επίσημες εμφανίσεις του ΟΦΗ, μαζί με τις μεταγραφές, θα παρουσιαστούν σε μια επίσημη εκδήλωση, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.



Ενας ακόμη γνωστός επιχειρηματίας του Ηρακλείου θα συμμετάσχει στην μετοχική σύνθεση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο λόγος για τον πρόεδρο του αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου Καλλέργο Βουλγαράκη, ο οποίος θα είναι κοντά στην διοικητική προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ αυτήν την εποχή.
Με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Καλλέργος Βουλγαράκης, επισημαίνει ότι «τόσο σαν άτομο, όσο και σαν αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου διαχρονικά είμαστε στο πλευρό της μεγαλύτερης ομάδας του νησιού μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Η ομάδα των επιχειρηματιών, που έχει αναλάβει τον ΟΦΗ βάζει πλάτη για να διατηρήσουμε την εντοπιότητα της ομάδας και να μην πέσει σε ξένα χέρια και είμαστε μαζί τους».
Δανεικός στον Ερμή Ζωνιανών για να βάλει παιχνίδια στα πόδια του και να αγωνιστεί στο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, δόθηκε απο τον ΟΦΗ ο 20χρονος κεντρικός αμυντικός Μανόλης Λογοθέτης.
Ο Μανόλης Λογοθέτης προέρχεται απο τα τμήματα υοδομής του ΟΦΗ και την χρονιά που πέρασε αγωνίστηκε δανεικός στον ΠΑΟΚρουσώνα, στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
«Στόχος μου είναι να επιστρέψω στον ΟΦΗ και να μπορέσω να αγωνιστώ στην ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά στον Ερμή, ώστε να κάνω μια καλή χρονιά, ναβοηθήσω την ομάδα και να βελτιωθώ και εγώ,σε ένα σκληρό πρωτάθλημα όπως είναι αυτό της Γ Εθνικής» ανέφερε ο Μανόλης Λογοθέτης στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής (γενν. 8/3/1996) βρέθηκε την Παρασκευή (5/8) στα γραφεία του ΟΦΗ για να τα διαδικαστικά της μετακίνησης του στην ομάδα του Ερμή.
Ο Λογοθέτης θα είναι υπο παρακολούθηση απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ, όπως και οι υπόλοιποι δανεικοί του ΟΦΗ και το επόμενο καλοκαίρι θα επανεξεταστεί η περίπτωση του.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Μανόλης Λογοθέτης στα γραφεία του ΟΦΗ.
Διαβάστε ακόμη: H ευχή του ΟΦΗ στον «δανεικό» Σακλαμάκη που πήγε στον ΠΟΑ