Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ούτε μία επίσημη ανακοίνωση δεν έβγαλε ο ΟΦΗ για τον Βρέντζο, με αφορμή την υπόθεση του Καλέ.
Ούτε λέξη! Αδικα περίμενε ο πρόεδρος του Εργοτέλη μέχρι αργά τα βράδυ, έχοντας ετοιμάσει «απαντήσεις».
Η ωρα περνούσε τα τηλέφωνα με τους δημοσιογράφους πήραν «φωτιά», αλλά ο ΟΦΗ δεν ...τσίμπησε.
Ο ΟΦΗ ότι έχει να πεί και να κάνει για την υπόθεση αυτή, θα το πεί εκεί που πρέπει και όταν πρέπει.
Αλλωστε στον ΟΦΗ, γνώρισαν εδώ και μέρες ότι ο Καλέ, θα πάει στον Εργοτέλη και είχαν παρατήσει τον παίκτη και την υπόθεση συνολικά, έχοντας βρεί και τον αντικαταστάτη του.
Οσο για τον Βρέντζο; Ο ΟΦΗ αντιμετωπίζει -προς το παρών-με ...χιούμορ την περίπτωση του.
Δεν θέλουν να ρίξουν λάδι στη φωτιά και να παρασυρθούν, απο το παραλήρημα του νέου προέδρου του Εργοτέλη, ο οποίος όπου σταθεί και όπου βρεθεί βγάζει ένα απίστευτο μίσος για τον ΟΦΗ.
Οπως συνέβη για παράδειγμα σε μια πρόσφατη κοινωνική εκδήλωση (γάμος) που έγινε στο Ηράκλειο.
Οπως με πληροφορούν, ο πρόεδρος του Εργοτέλη, όπως ο σκυλος που γαβγίζει «πέτυχε» σε ένα τραπέζι της εκδήλωσης, κάποιους γνωστούς του επιχερηματίες -φίλους του ΟΦΗ και άρχισε το δριμύ κατηγορώ του. Η γνωστή καραμέλα.
Για τους παίκτες που του πήρε ο ΟΦΗ πέρσι όταν διάλυσε ο Εργοτέλης και αποχώρησε απο το πρωτάθλημα, αλλά και για την περίπτωση Λαμπράκη και την...απαγωγή που του έκανε ο ΟΦΗ, όπως εξακολουθεί να πιστεύει ο πρόεδρος του Εργοτέλη.
Οι φίλοι του ΟΦΗ στον γάμο δεν σταμάτησαν το...παραλήρημα του Βρέντζου.
Αντίθετα, το..διασκέδαζαν και του έλεγαν να συνεχίσει! Οπως και έκανε. Ο πρόεδρος συνέχισε μέχρι τελικής πτώσεως!
Η μοναδική «ατυχία» που μπορεί να έχει ο πρόεδρος του Εργοτέλη σε αυτά τα δημόσια «ξεσπάσματα» του για τον ΟΦΗ, είναι να βρεί στο δρόμο του, κανένα «τρελαμένο».
Κάτι που ασφαλώς και δεν το ευχόμαστε επ' ουδενί!
To ποδόσφαιρο μπορεί και πρέπει να έχει όμορφες και ευχάριστες στιγμές.
Η λέξη κλειδί στο «φαινόμενο Βρέντζος» και άλλα αντίστοιχα παραδείγματα, είναι το «χιούμορ».
Η ευτυχία της ζωής!
Την πρώτη του προπόνηση ως παίκτης του ΟΦΗ έκανε την Τετάρτη (3/8) ο Νίκολα Μίκιτς. Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, βρέθηκε στην πρωινή προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και έτρεξε μόνος του, κάνοντας ατομικό πρόγραμμα. Απο την Πέμπτη (4/8) θα μπεί σε πιο αυξημένους ρυθμούς και θα ακολουθήσει το πρόγραμμα του τεχνικού επιτελείου του ΟΦΗ.
Ο Μίκιτς ειχε βρεθεί και την Τρίτη (2/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό και πήρε μια γεύση απο το αθλητικό κέντρο, ενώ είχε την ευκαιρία να συζητήσει και με το Νίκο Νιόπλια. Οπως ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr «έχω ακούσει τα καλύτερα για τον προπονητή απο ανθρώπους του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα. Πιστεύω θα έχουμε καλή συνεργασία» ανέφερε ο Μίκιτς, ο οποίος είχε να λέει ακόμη για τις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ και το υψηλό τους επίπεδο. «Θα δουλέψουμε πολύ καλά εδώ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Οι παίκτες του ΟΦΗ την Τετάρτη (3/8) προπονήθηκαν μόνο το πρωί, σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Νιόπλια. Το απόγευμα έχουν ρεπό. Την Πέμπτη (4/8) το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλή προπόνηση. Το ίδιο και την Παρασκευή (5/8). Ενώ το Σάββατο, οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν το πρωί και το απόγευμα θα δώσουν το πρώτο φιλικό παιχνίδι, με αντίπαλο τον Ερμή Ζωνανών (ομάδα Γ' Εθνικής).
O 31χρονος Σέρβος δεξιός μπάκ-χάφ Νίκολα Μίκιτς, είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, ο οποίος προσθέτει στη μηχανή του ένα ακόμη ποιοτικό ποδοσφαιριστή.
Ο Μίκιτς μιλώντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr δήλωσε μετά τις υπογραφές με τον ΟΦΗ (για δυο χρόνια) ότι «μου αρέσει πολύ αυτή η ομάδα!
Εχω δεί το γήπεδο και τους φιλάθλους και πραγματικά απο την πρώτη στιγμή ήμουν πολύ θετικός να έρθω εδώ. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και θα ξεκινήσω τη δουλειά με τους υπόλοιπους παίκτες και το τεχνικό τιμ για να ανεβάσουμε τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ».
Ο Μίκιτς γνωρίζει πολλά πράγματα για τον ΟΦΗ. Oπως λέει «ξέρω απο φίλους και συμπαίκτες μου τι είναι ο ΟΦΗ. Είναι μια μεγάλη ομάδα του Ελληνικού ποδοσφαίρου και πρέπει να παίζει στην πρώτη κατηγορία. Τα έχει όλα σαν ομάδα. Εχει ένα φανταστικό γήπεδο, ωραίους φιλάθλους, ένα εξαιρετικό αθλητικό κέντρο, το οποίο είδα απο κοντά. Αυτή η ομάδα σίγουρα δεν ανήκει στην Β' Εθνική».
Για τους δικούς του στόχους με τον ΟΦΗ ο Νίκολα Μίκιτς, επισημαίνει ότι «θα δώσω τα πάντα για να ανέβει η ομάδα στην Σούπερ Λίγκ. Αυτός είναι και ο δικός μου στόχος. Να επιστρέψω στην μεγάλη κατηγορία. Για αυτό ήρθα σε μια ομάδα που έχει φιλοδοξίες και πλάνο για να κάνει κάτι καλό».