karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ πάει για μεγάλα πράγματα φέτος στην Α2 και αυτό την κάνει …προσιτή σε χορηγούς!

Όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η εταιρεία “Assargiotakis Olive Oil” είναι από σήμερα επίσημος χορηγός του τμήματος Βόλεi του ΟΦΗ και ταυτόχρονα υποστηρικτής του σωματείου.

«Ευχαριστούμε την εταιρεία για την συμπαράσταση στο βόλει του ΟΦΗ αλλά και στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ» τονίζει σε δήλωση του στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗofierasitechnis.gr, oπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης.

“Ειναι μεγάλη τιμή για μένα προσωπικά, αλλά και για την εταιρεία μου να συμμετέχω ενεργά στην προσπάθεια που γίνεται από τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Ελπίζω η συμμετοχή μου στο χορηγικό πρόγραμμα να βοηθήσει τον σύλλογο στην κατάκτηση των στόχων του”, δήλωσε με την σειρά του, ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της “Assargiotakis Olive Oil”, Γιάννης Ασσαργιωτάκης.

Ο υπεύθυνος της επιτροπής χορηγιών του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Νίκος Τσαμπουράκης, ανέφερε ότι “Με χαρά καλωσορίζουμε την “Assargiotakis Olive Oil” στην οικογένεια του ΟΦΗ. Ο κ. Γιάννης Ασσαργιωτάκης είναι ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας και η επιλογή του να γίνει χορηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ μας τιμά ιδιαίτερα”.

Η εταιρεία παραγωγής εμφιάλωσης και πώλησης προϊόντων ελαιολάδου “Ιωάννης Ασσαργιωτάκης”, πέρα από τη συμμετοχή της στο τμήμα βόλει του ΟΦΗ, εντάχθηκε και στο νέο χορηγικό πρόγραμμα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Να σημειωθεί ότι το βόλει του ΟΦΗ είναι σε επαφή και με άλλους χορηγούς για να στηρίξουν το φετινό φιλόδοξο εγχείρημα στην Α2.

 

Τα σενάρια επιβεβαιώθηκαν τελικά. Ο Γιάννης Χατζηνικολάου, αποτελεί και επίσημα παρελθόν απο τον πάγκο του Εργοτέλη. Η ισοπαλία με τον Ιαλυσό (2-2) στο Παγκρήτιο στάδιο, ήταν το τελευταίο παιχνίδι του Σερραίου τεχνικού στον πάγκο της κρητικής ομάδας, η οποία ανακοίνωσε την "κοινή συνεναίσει" λύση της συνεργασίας με τον προπονητή.

Για "διορθωτικές νικήσεις" με πρώτη την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία κάνει λόγο ο Εργοτέλης στην επίσημη ανακοίνωση του, η οποία αναφέρει:

"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει τη κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιάννη Χατζηνικολάου.

Ευχαριστούμε τον Γιάννη για την πολύπλευρη προσφορά του σε μια κρίσιμη περίοδο για τον Εργοτέλη, όπου ξεκινήσαμε μαζί να φτιάξουμε από το μηδέν μια ομάδα με βασικό στόχο τον πρωταθλητισμό. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα της κοινής αυτής προσπάθειας θα φανούν σύντομα και η δουλειά του Γιάννη θα αποδώσει καρπούς έστω και μετά την αποχώρηση του. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, ελπίζοντας οι δρόμοι μας να συναντηθούν ξανά στο μέλλον υπό καταλληλότερες συνθήκες για έναν προπονητή αυτού του επιπέδου. 

Οι συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί μας αναγκάζουν να προβούμε έγκαιρα σε διορθωτικές κινήσεις, με πρώτη την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία. 

Ευθύνες για την έως τώρα μέτρια αγωνιστική εικόνα της ομάδας έχουμε όλοι, με πρώτη τη διοίκηση του Συλλόγου η οποία θα κάνει αυτό που πρέπει σε όλα τα επίπεδα. Σημαντική ευθύνη φέρουν φυσικά και οι ποδοσφαιριστές, οι οποίοι καλό θα είναι να εκτιμήσουν έμπρακτα περισσότερο τις ιδανικές συνθήκες που τους προσφέρει ο Εργοτέλης. 

Διοίκηση, τεχνικό επιτελείο, ποδοσφαιριστές και κόσμος θα προχωρήσουμε όλοι μαζί στην επίτευξη του βασικού μας στόχου που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Κανένας και τίποτα δεν πρόκειται να μας σταματήσει!"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

O Tαουσιάνης και τα σενάρια στον πάγκο του Εργοτέλη

Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία του Χανιώτη διαιτητή Κασσελάκη στο παιχνίδι με τον Ιαλυσό Ρόδου (2-2), εξέδωσε ο Εργοτέλης.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

«O ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ εκφράζει την αγανάκτηση του για την διαιτησία του Χανιώτη Χρήστου Κασσελάκη στον χτεσινό αγώνα με τον Ιάλυσο.

Σε συνέχεια του αγώνα της προηγούμενης αγωνιστικής με τον Ιωνικό, όπου η διαιτησία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος, με τον καταλογισμό ενός ανύπαρκτου πέναλτι με το οποίο η αντίπαλη ομάδα άνοιξε το σκορ, στον χτεσινό αγώνα ο διαιτητής δεν καταλόγισε υπέρ μας δύο καταφανέστατα πέναλτι, τόσο στο 1-0 (απλωμένο χέρι του Ρεκλείτη σε σέντρα του Κοιλιάρα από τα δεξιά στο 21´) όσο και στο 1-2 (ανατροπή του Καϊμακαμούδη πριν σουτάρει στη συμβολή των δοκών στο 67´). Κι αν την προηγούμενη φορά το βίντεο του αγώνα δεν ήταν πολύ ξεκάθαρο, αυτή τη φορά ακόμα κι οι "τυφλοί" θα δουν...

Την ίδια στιγμή, άλλες ομάδες συνεχίζουν να κερδίζουν πέναλτι σχεδόν με την ίδια συχνότητα που εμείς κερδίζουμε φάουλ... Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση...

Είναι πλέον φανερό ότι κάποιοι προσπαθούν να εμποδίσουν τον Εργοτέλη στην πορεία προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος... Τους ενημερώνουμε πως, ό,τι κι αν κάνουν, δεν πρόκειται να τα καταφέρουν.

Ο Εργοτέλης απαιτεί το πρωτάθλημα να κριθεί στους αγωνιστικούς χώρους από τους ποδοσφαιριστές και μόνο. Η πολύπαθη ελληνική διαιτησία ας σταθεί επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων. Ελπίζουμε ότι η ΚΕΔ, στην οποία εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη, θα επιτελέσει το έργο της με σωστό τρόπο, επιλέγοντας τους κατά τεκμήριο ικανότερους διαιτητές. Η υπομονή και η ανοχή μας αρχίζουν να εξαντλούνται...

ΥΓ. Οι κακές διαιτησίες δεν αποτελούν άλλοθι για τα δικά μας λάθη. Θα τα διορθώσουμε και σύντομα θα είμαστε σε θέση να κερδίζουμε οποιονδήποτε αντίπαλο, συμπεριλαμβανομένων και των διαιτητών...»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi