karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Εργοτέλης «έσπασε» τα δοκάρια στο Παγκρήτιο στάδιο (είχε τρία) και τελικά χρειάστηκε να ισοφαρίσει στο 87' με αυτογκόλ, για να «σώσει» τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας κόντρα στον Ιαλυσό Ρόδου (2-2). Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα του απίστευτου αγώνα στο Παγκρήτιο στάδιο, όπου ο Εργοτέλης είχε νέα απώλεια βαθμών μετά την ήττα απο τον Ιωνικό στη Νίκαια. Μάλιστα μετά απο αυτήν την απώλεια υποχώρησε στην τρίτη θέση και έμεινε τρείς βαθμούς πίσω απο τον πρωτοπόρο Ερμή Ζωνιανών.

Δείτε το VIDEO

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Θρίλερ στο Παγκρήτιο-Στο 87' έσωσε τον βαθμό ο Εργοτέλης

Γ' Εθνική: Tρίτος ο Εργοτέλης, πρώτος ο Ερμής!

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια μεταγραφή με ...προεκτάσεις, έγινε τα τελευταία 24ωρα στην Γ' Εθνική.

Ο Ερμής Ζωνιανών που οδηγεί την κούρσα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, έχοντας κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα (5Χ5), αφήνοντας πίσω Εργοτέλη και Ιωνικό, που είναι τα φαβορί, απέκτησε τον έμπειρο κεντρικό αμυντικό Δημήτρη Ραπτάκη.

Η θητεία του τελευταίου στον Κισσαμικό (Fotball league) ήταν σύντομη, καθώς ζήτησε να αποχωρήσει για οικογενειακούς λόγους, όπως ανακοινώθηκε.

Ο Ραπτάκης, αμέσως «τα βρήκε» με την διοίκηση του Ερμή και έτσι, θα βοηθήσει άμεσα την ομάδα του Ρεθύμνου, στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Ο Ερμής Ζωνιανών με την μεταγραφή του Ραπτάκη, δείχνει την επιθυμία του να «κυνηγήσει» τον όνειρο του, στην φετινή χρονιά.

Γιατί, αν η διοίκηση της ομάδας, είχε αρκεστεί στη σωτηρία (πέφτει μόνο ένας στον 4ο όμιλο) δεν είχε (σοβαρό) λόγο να κάνει μια τέτοια κίνηση και μάλιστα "ηχηρή".

Ο Ραπτάκης έχει μεγάλη εμπειρία, πέρσι έκανε πρωταθλητισμό με τον ΟΦΗ και πανηγύρισε και αυτός την άνοδο, ενώ έχει παραστάσεις απο μεγαλύτερες κατηγορίες στις οποίες έχει αγωνιστεί.

Μαζί με τον Βενιζέλο Ανυφαντάκη, είναι βέβαιο ότι θα κάνει ένα απο τα καλύτερα "δίδυμα" κεντρικών αμυντικών στην κατηγορία.

Ενώ στα Ζωνιανά, θα βρεί και τον περσινό του συμπαίκτη στον ΟΦΗ, Φαμπίνιο, ο οποίος επίσης έχει δώσει προσωπικότητα στην μεσαία γραμμή της ομάδας του Ρεθύμνου.

Φαίνεται καθαρά, ότι στον μυαλό των ανθρώπων του Ερμή Ζωνιανών, δεν υπάρχει μόνο η  καλή πορεια και η άνετη παραμονή.

Με την κίνηση αυτή, δείχνουν ότι θέλουν να κυνηγήσουν με μεγαλύτερη δύναμη και με  όλες τις πιθανότητες τους αναλογούν, την "έκπληξη" που ήδη έχουν κάνει στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος...

Και όπως λένε εκείνοι που γνωρίζουν καλά την κατηγορία, κάθε χρόνο υπάρχει μια "έκπληξη", η οποία μπαίνει "σφήνα" στα φαβορί....

Το ξεκίνημα του Ερμή, ο οποίος και πέρσι έκανε καλή χρονιά τερματίζοντας έκτος, έχει έδρα-κάστρο και έμπειρους παίκτες (Ανυφαντάκης, Φαμπίνιο, Ταβλαδωράκης, Ραπτάκης), αλλά και τον μέχρι σήμερα, πρώτο σκόρερ της κατηγορίας Τοπούζη (4 γκολ), δείχνει ότι έχει όλες τις προυποθέσεις να παίξει αυτό το ρόλο της ομάδας-έκπληξης...και ότι γίνει!

 

«Το παιχνίδι έπρεπε να ειναι 3-0 στο 30'. Δεν μας ήθελε η μπάλα» ανέφερε ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Χατζηνικολάου, μετά το 2-2 της ομάδας του με τον Ιαλυσό Ρόδου, στο Παγκρήτιο στάδιο. Ο τεχνικός του Εργοτέλη ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι ότι  «είμαστε στεναχωρημένοι που δεν πήραμε το τρίποντο σε ένα ματς όπου έπρεπε στα πρώτα 30 λεπτά να είναι 3-0, και στο τέλος μπορούσαμε να το χάσουμε κιόλας. Για να πάρεις μια νίκη πρέπει να έχεις και την τύχη με το μέρος σου η οποία δεν μας ήθελε στο σημερινό παιχνίδι. Είμαστε στεναχωρημένοι που χάσαμε το τρίποντο αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Λίγο η τύχη, λίγο η πίεση για τη νίκη μας κάνει να χάνουμε πολλές φορές την αυτοσυγκέντρωση μας και δεν μπορούμε να τελειώσουμε καλά τις φάσεις.Όταν πιέζεις ψηλά μια ομάδα ο αντίπαλος παίζει με αντεπιθέσεις και μπορεί να δεχθείς γκολ. Από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι έτσι όπως είναι το πρόγραμμα θα παίζουμε τον Νοέμμβριο κάθε 15 ημέρες ματς για το πρωτάθλημα και αυτό δεν είναι καλό γιατί χάνουμε τον ρυθμό μας».

«Πιστέψαμε στη νίκη»

O τεχνικός του Ιαλυσου Ηλίας Φυντάνης τόνισε ότι  «παίξαμε με μια ομάδα που διεκδικεί το πρωτάθλημα και πιστεύω ότι αξίζει να το πάρει και της το εύχομαι. Στο πρώτο μέρος μετά το γρήγορο γκολ που δεχθήκαμε δεν αντιδράσαμε σωστά και μπορούσαμε να χάνουμε με 2 ή και 3-0 μέχρι το 30΄. Από εκεί και πέρα όμως αλλάξαμε τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας και το πείσμα και η θέληση των παικτών μας βοήθησε να γυρίσουμε το ματς παίζοντας πολύ καλά στη κόντρα επίθεση. Στο δεύτερο μέρος δεχθήκαμε πίεση από τον Εργοτέλη αλλά όταν πήγε το παιχνίδι στο 75΄πιστέψαμε ότι μπορούμε να πάρουμε τη νίκη. Από δύο δικά μας λάθη στην άμυνα δεχθήκαμε το 2-2 και πήραμε ένα βαθμό σε μια δύσκολη έδρα που δύσκολα θα περάσει άλλη ομάδα της κατηγορίας. Έτσι όπως ήρθε η εξέλιξη του ματς είμαι στεναχωρημένος για την ισοπαλία γιατί φάγαμε το γκολ στο 87΄, αλλά στο πρώτο μέρος επαναλαμβάνω βάσει της απόδοσης του Εργοτέλη μέχρι το 30΄το σκορ μπορούσε να ήταν και 3-0».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Τρίτος ο Εργοτέλης, πρώτος ο Ερμής

Θρίλερ στο Παγκρήτιο-Στο 87' έσωσε το βαθμό ο Εργοτέλης

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi