Στα Ελληνικά γήπεδα έχουμε δεί πολλά απο τους διαιτητές και τα σφάλματα τους.
Κάποια χαρακτηρίζονται "ανθρώπινα", κάποια λόγω διαιτητικής ανεπάρκειας και κάποια άλλα με δόλο.
Μια απο τις διαιτητικές γκάφες που θα μείνουν στην ιστορία και σε κάνουν να αναρωτιέσαι, μέχρι που φθάνει το όριο του διαιτητικού λάθους, έγινε την Τρίτη, στο γήπεδο της Ριζούπολης.
Απόλλων και ΟΦΗ, δυο ομάδες της Football league, έδωσαν την πρώτη μάχη στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μετά απο 92 λεπτά αγώνα, όπου ο ΟΦΗ έχει τον πρώτο λόγο είναι κυρίαρχος στο παιχνίδι και έχει χάσει 4-5 καθαρές ευκαιρίες για γκολ, είναι πίσω στο σκορ με 1-0 καθώς στη μοναδική του φάση, ο Απόλλων έχει ανοίξει το σκόρ με τον Κάσο (69').
Η φάση του αγώνα γίνεται στις καθυστερήσεις.
Ο επιθετικός του ΟΦΗ Βουό, πηγαίνει προς την μπάλα, ο αμυντικός του Απόλλωνα Πάνος, του τραβάει τη φανέλα, μέχρι να την ...ξεχειλώσει και ο διαιτητής Μακρυπόδης (Αχαίας), την ώρα που όλοι περίμεναν να έχει υποδείξει το πέναλτι και την κόκκινη κάρτα, δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι!
Οπως είπαμε και πριν, είναι μερικές φάσεις, για τις οποίες απορείς μέχρι που μπορεί να φθάνει η ανικανότητα του διαιτητή, το ανθρώπινο λάθος και ο δόλος.
Ο ΟΦΗ δικαιολογημένα φωνάζει για την διαιτησία (ζητάει τρία πέναλτι στο ίδιο παιχνίδι), σε ένα αγώνα που θα έπρεπε να τον κερδίσει βάσει ευκαιριών και απόδοσης, καθώς ήταν πολύ καλύτερος από τον αντίπαλο του, αλλά τελικά...έχασε!
Ευθύνη βέβαια έχει και ο ΟΦΗ που δεν κατάφερε νωρίτερα να κάνει γκολ τις ευκαιρίες που δημιούργησε, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.
Είναι το διατητικό "έγκλημα" που γίνεται και το οποίο μπορεί και πρέπει να συμπεριληφθεί στο...βιβλίο με τα κορυφαία εγκλήματα, που έχουν γίνει ποτέ στα Ελληνικά γήπεδα.
Γιατί αν γινόταν αυτό το λάθος σε ένα ντέρμπι Ελληνικού πρωταθλήματος, θα είχαμε...θύματα.
Δείτε στο 3.28’ του παρακάτω VIDEO το «έγκλημα» του διατητή Μακρυπόδη και θα καταλάβετε…
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»
Βράζουν στον ΟΦΗ με το διαιτητή Μακρυπόδη: «Αλοίωσες το αποτέλεσμα!»
Nάστος: «Το αποτέλεσμα αδικεί την προσπάθεια μας»
Φωνάζει ο ΟΦΗ: «Κανείς δεν μπορεί να σταματήσει την πορεία μας για την Σούπερ Λίγκ»
"Στόχος του ΟΦΗ μόνο η επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ"

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την έναρξη του πρωταθλήματος της Footballleague, το Σαββατοκύριακο 29, 30 Οκτωβρίου αποφάσισε η διοργανώτρια αρχή, στην συνεδρίαση της Δευτέρας (24/10) στην Θεμιστοκλέους.
Το πρωτάθλημα που ήταν να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου, τελικά ξεκινάει με καθυστέρηση πάνω από ένα μήνα.
Την ίδια ώρα, οριστικά παρελθόν από την προεδρία της Footballleague αποτελεί ο Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος υπέβαλλε την παραίτηση του, καθώς έχασε την πλειοψηφία των σωματείων της Β' Εθνικής, απο την ...προηγούμενη συνεδρίαση.
Το πρωτάθλημα πάντως, ξεκινάει όπως φαίνεται ...χωρίς τα έσοδα που είχαν υποσχεθεί εκείνοι που ζήτησαν το...κεφάλι του Σφακιανάκη.
Και ...γιατί καθυστέρησαν την έναρξη ένα μήνα, θα πεί -και σωστά-κάποιος λογικός. Αφήστε το. Δεν υπάρχει λογική, σε αυτήν την κατηγορία.
Εκτός αυτού, οι ομάδες θα χρειαστεί να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα της Football league, καθώς το προσωπικό είναι απλήρωτο! Περίπου 6 χιλιάδες ευρώ θα χρειαστεί να δώσει κάθε ομάδα!
Ακόμη, το αγωνιστικό πλάνο προβλέπει λήξη του πρωταθλήματος στις 10 Ιουνίου, με αρκετές "εμβόλιμες" αγωνιστικές για να βγούν οι ημερομηνίες!
Μοιάζει με ψέμα, αλλά είναι αλήθεια.
Επιτέλους ...ποδόσφαιρο στην Β' Εθνική!
Γ.Κορτς
Ο Νίκος Ουσταμπασίδης, ο οποίος είχε εργαστεί και στο παρελθόν στον Εργοτέλη, ως συνεργάτης του Μαρίνου Ουζουνίδη, θα είναι ο αντικαταστάτης του Γιάννη Χατζηνικολάου στον πάγκο του Εργοτέλη. Η συμφωνία ανακοινώθηκε και επίσημα απο τον Εργοτέλη.
"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον προπονητή Νίκο Ουσταμπασίδη, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ποδοσφαιρικής ομάδας".
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο νέος προπονητής του Εργοτέλη, ανέφερε ότι: «Ευχαριστώ τη διοίκηση και ειδικά τον πρόεδρο του Εργοτέλη, Γιώργο Βρέντζο, για την εμπιστοσύνη τους προς εμένα. Είναι τιμή μου που με επέλεξαν και θέλω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους. Ο Εργοτέλης έχει γυρίσει σελίδα και πραγματοποιεί ένα νέο ξεκίνημα στην πλούσια ιστορία του, στο οποίο θέλω να βοηθήσω κι εγώ. Όλοι μαζί, διοίκηση, προπονητές, παίκτες και κόσμος θα συνεργαστούμε και θα δουλέψουμε, ο καθένας από τον τομέα του, ώστε να φτιάξουμε την ομάδα για να κερδίζει κάθε αντίπαλο και να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να πετύχουμε το στόχο μας αλλά αυτό δεν φτάνει, πρέπει να το αποδείξουμε στο γήπεδο».
Ο Νίκος Ουσταμπασίδης έχει εργαστεί ως βοηθός προπονητής των Μαρίνου Ουζουνίδη σε Ξάνθη-Πλατανιά-Εργοτέλη και Γιώργου Γεωργιάδη σε ΠΑΟΚ-Βέροια. Έχει επίσης εργαστεί ως 1ος προπονητής σε Εθνικό Αλεξανδρούπολης και Έβρο Σουφλίου. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Εργοτέλη και του ευχόμαστε καλή επιτυχία!"