Την ήττα με 3-0 απο τον Ολυμπιακό στο «Καραισκάκης", γνώρισε ο Πλατανιάς, για την για την 1 αγωνιστική της 2ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας.
Ορεξάτος μπήκε ο Ολυμπιακός στο παιχνίδι.
Μπουχαλάκης, Ντομίνγκες και Ελαμπντελαουί άλλαξαν με τη μια την μπάλα, τελικός αποδέκτης ήταν ο Πάρντο και ο Κολομβιανός με μονοκόμματο δεξί σουτ, από δύσκολη γωνία, νίκησε τον Κοκκαλά για το 1-0 μόλις στο 5ο λεπτό.
Μια προώθηση του Σιόβα έδωσε λύση στους γηπεδούχους, με τον Έλληνα στόπερ να επιστρέφει σε αγωνιστική δράση μετά τις 27 Ιουλίου και το ματς με την Χάποελ Μπερ Σεβά. Η σέντρα του με το αριστερό ήταν συστημένη για το κεφάλι του Πάρντο, τη στιγμή που ο Κολομβιανός έκανε κίνηση ως φορ και με το κεφάλι σημείωσε το δεύτερο προσωπικό του τέρμα για το 2-0 στο 66'.
Δύο λεπτά αργότερα ο Ελαμπντελαουί κινήθηκε στον χώρο από διαγώνια πάσα του Μπουχαλάκη, βρήκε ανοιχτή την αντίπαλη άμυνα και με διαγώνιο σουτ ανέβασε τον δείκτη του σκορ στο 3-0.
Ολυμπιακός (Μπέντο): Λεάλι, Ελαμπντελαουί, Βιάνα, Σιόβας, Ρέτσος, Ρομαό (78' Ανδρούτσος), Μπουχαλάκης, Ντομίνγκες, Μαρίν (65' Μανθάτης), Πάρντο, Καρντόσο.
Πλατανιάς (Παράσχος): Κοκκαλάς, Στάθης, Κάργας, Μπανανά, Γιορέντε, Στανισάβλιεβιτς, Ντεβέσα (83' Μουνάφο), Ντίνας (71' Βάντερσον), Γουνδουλάκης, Ηλιάδης (67' Τσουράκης), Ντιλαβέρ.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο Πλατανιάς ηττήθηκε με 3-0 από τον Ολυμπιακό, με τον Γιώργο Παράσχο να χαρακτηρίζει δίκαιη τη νίκη των ερυθρόλευκων αλλά να στέκεται και στην απόδοση της δικής του ομάδας, μένοντας ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του:
Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο προπονητής του Πλατανιά: «Κέρδισε δίκαια ο Ολυμπιακός παρότι είχε κι αυτός πολλές αλλαγές. Νομίζω ότι σαν ομάδα ήταν καλύτερος από μας. Είμαι ευχαριστημένος για το ότι κάποια παιδιά έπαιξαν πρώτη φορά ή είχαν λίγα παιχνίδια στα πόδια τους. Παρόλα αυτά αν εξαιρέσουμε το πρώτο 20λεπτο όπου δεχτήκαμε το γκολ πάρα πολύ γρήγορα και "ψαχνόμασταν" σαν ομάδα, μετά ισορροπήσαμε και γενικότερα είχαμε μια καλή παρουσία. Από τη στιγμή που πέτυχε το δεύτερο γκολ ο Ολυμπιακός τελείωσαν όλα και από εκεί και πέρα ήταν καθαρά διαδικαστικό το θέμα. Εύχομαι καλή συνέχεια στον Ολυμπιακό στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη».
Oριστικά στις 17:00 αντί για τις 15:00 θα ξεκινήσει το παιχνίδι Κισσαμικός-ΟΦΗ στο γήπεδο του Μάλεμε, όπως ενημέρωσε και επίσημα η Football league.
Θυμίζουμε ότι αίτημα αλλαγής ώρας είχε καταθέσει ο ΟΦΗ, με την σύμφωνη γνώμη του Κισσαμικού, για την εξυπητέρηση των φιλάθλων.
Η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής αναφέρει :
«Ανακοινώνεται ότι ο αγώνας μεταξύ των ΠΑΕ ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ-ΠΑΕ ΟΦΗ για την 1η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Football League 2016-2017 θα διεξαχθεί την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016 στο ΓΗΠΕΔΟ ΜΑΛΕΜΕ με ώρα έναρξης την 17:00 αντί της 15:00 που είχε αρχικά ορισθεί».
Ημέρα γιορτής για τους Δημήτρηδες του ΟΦΗ (Κομεσίδης-Μάνος), οι οποίοι εμφανίστηκαν με μερικές κούτες γλυκά, πριν την προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και δέχθηκαν τις ευχές απο τους συμπαίκτες τους, για την ονομαστική τους εορτή.
Μια όμορφη «οικογενειακή» στιγμή για το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.
«Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες του ΟΦΗ. Υγεία και επιτυχίες, με την ομάδα μας!» αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.