Τη βοήθεια του Θεού για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες με αφορμή την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league, «ζήτησε» ο ΟΦΗ, στον αγιασμό της ομάδας, ο οποίος τελέστηκε το Σάββατο (29/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οπως πέρσι, που η ομάδα κέρδισε την άνοδο απο την Γ' Εθνική στην Football league, έτσι και φέτος, που ο ΟΦΗ έχει στόχο την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ, τον αγιασμό τέλεσε ο παπα-Γιώργης Χατζάκης, γνωστός για τα ομιλίτικα του αισθήματα.
«Εύχομαι και η νέα χρονιά, να σας βρεί με την άνοδο» είπε ο παπα-Γιώργης, ο οποίος ευχήθηκε στους παίκτς το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση της ομάδας «να έχετε υγεία για να πετύχετε το στόχο σας».
Ακόμη ευχήθηκε στους παίκτες «καλό ξεκίνημα στο παιχνίδι της Δευτέρας. Να σέβεστε τον ιδρώτα σας και να τιμάτε την ασπίδα! (σ.σ το σήμα του ΟΦΗ)».
Στον αγιασμό του ΟΦΗ, βρέθηκε και η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ ( Κ19) η οποία και θα αγωνιστεί στον αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Παρούσα ήταν σύσσωμη η διοίκηση τη ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Πολεμαρχάκης, Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Μυλωνάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης), ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος του ΟΦΗ Αντίπας Σηφάκης, ο μέτοχος Βασίλης Ζηδιανάκης, εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Αντωνακάκης-Βαρβεράκης) και της ακαδημίας ποδοσφαίρου (Κουτεντάκης).
Ο ΟΦΗ πήρε την ευλογία του Θεού και ξεκινάει με φιλοδοξίες για μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες, με στόχο να επιστρέψει στην θέση που ιστορικά ανήκει. Την μεγάλη κατηγορία.
Δείτε παρακάτω φωτογραφικά στιγμιότυπα απο τον αγιασμό του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Φιλικό παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ περιελάμβανε η προπόνηση του Εργοτέλη. Παρουσία του νέου προπονητή της ομάδας μας, Νίκου Ουσταμπασίδη, διεξήχθη το φιλικό στο βοηθητικό γήπεδο του Παγκρητίου. Στην αναμέτρηση, όπου αγωνίστηκε και ο Λεάλ, ο Εργοτέλης επικράτησε 9-0 του ΠΑΝΟΜ με σκόρερ τους Πόι (22’), Καλέ (30’), Καρρά (33’), Καϊμακαμούδη (35’), Λυδάκη (55’), Κοιλιάρα (70’, 77’) και Μανουσάκη (71’, 80’).
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Α’ Ημίχρονο: Βασιλειάδης, Καρράς, Σηφάκης, Τζανής, Τσουμάγκας, Βογιατζής, Γκοτσούλιας, Πόι, Καλέ, Καϊμακαμούδης, Κατσικοκέρης.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Β’ Ημίχρονο: Χανιωτάκης, Καρράς (60’ Λεάλ), Κολόκας, Δημήτρης, Πολυχρονάκης, Ρουσάκης, Μισέλ, Μπερουασβίλι, Λυδάκης, Κοιλιάρας, Μανουσάκης.
ΠΑΝΟΜ: Ι. Φανουράκης, Μαυρίδης, Κατσούλης, Διαμαντάκης, Σ. Φανουράκης, Ντούριτς, Κοκκινάκης, Μπλεμένος, Συσκάκης, Φερζάι, Λυράκης.
Έπαιξαν και οι: Ζαχαριάδης, Μυλάκης, Ρεμπελάκης, Μπελιβανάκης και Αργυρός.
Για το Σαβββατοκύριακο δόθηκε ρεπό στους παίκτες του Εργοτέλη, οι οποίοι θα επιστρέψουν στις προπονήσεις τη Δευτέρα το πρωί.
Ενα εντυπωσιακό 8σελιδο αφιέρωμα για την Footbal league φιλοξενει στο σημερινό της φύλλο (28/10) η αθλητική εφημερίδα LIVE SPORT. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει τα πάντα για το πρωτάθλημα της Football league, όλα τα ρόστερ των ομάδων, στατιστικά και τη χρυσή βίβλο με τους πρωταθλητές στην Β' Εθνική, απο το 1962-63 και μετά. Παράλληλα φιλοξενεί συνεντεύξεις πρωταγωνιστών της κατηγορίας. Στο αφιέρωμα υπάρχει και μια συνέντευξη του Κώστα ΚΙάσσου, ο οποίος μιλάει για τον ΟΦΗ της φετινής χρονιάς και τους στόχους του στη Β' Εθνική.