karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη

Την πρώτη ήττα στο γήπεδο του υπέστη ο ΟΦΗ, ο οποίος μετά τη νίκη επί της Νίκης Αμαρουσίου στην πρεμιέρα, δεν κατάφερε να επαναλλάβει την σπουδαία του εμφάνιση και απέναντι στον Κάδμο, ο οποίος τελικά πανηγύρισε ένα μεγάλο διπλό στο «παλατάκι» του ΒΑΚ (64-70).

 Ο ΟΦΗ σε αντίθεση με το παιχνίδι της πρεμιέρας, ήταν πολύ κακός στην επίθεση, στο δεύτερο ημίχροο και υποχρεώθηκε στους 64 πόντους στο γήπεδο του, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έβαλε «μεγάλα σούτ» σε κρίσιμα σημεία (Γκρινιάρης 22 π. Χαρατσής 16 π), σε αντίθεση με τον ΟΦΗ, ο οποίος με τη βοήθεια του κόσμου (ήταν αρκετός και πάλι στο ΒΑΚ), πήγε να γυρίσει το παιχνίδι στο φινάλε (61-64) , αλλά είχε 0/3 τρίποντα στην κρίσιμη επίθεση για να ισοφαρίσει (Καρλάφτης δυο και Αγαπιάδης ένα άστοχα τρίποντα), με αποτέλεσμα να χάσει την ευκαιρία.

Ειδικά στο τρίτο άστοχο τρίποντο του Καρλάφτη (σε μια επίθεση, όπου ο ΟΦΗ πήρε επιθετικά ριμπάουντ και την ανανέωνε, αλλά τα σούτ που έκανε βρήκαν το...σίδερο) στα 19 δεύτερα πριν τη λήξη όπου υπήρχε ο χρόνος να γυρίσει η μπάλα και να γίνει ένα πιο ορθόδοξο και όχι ένα τόσο βεβιασμένο σούτ, κρίθηκε ουσιαστικά το παιχνίδι.

Στα υπόλοιπα δευτερόλεπτα του αγώνα μέχρι τη λήξη οι φιλοξενούμενοι έβαλαν τις βολές απο τα φάουλ του ΟΦΗ για να σταματήσουν το χρόνο και πανηγύρισαν την μεγάλη νίκη, με 64-70, η οποία τους βάζει γερά στο παιχνίδι της ανόδου.

 Ο ΟΦΗ ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, προηγήθηκε με +8 (21-13) στο 9', αλλά με εξαίρεση το πρώτο δεκάλεπτο, είχε προβληματική εικόνα στην επίθεση.

 Στο δεύτερο δεκάλεπτο ξεκίνησε με ένα πεντάλεπτο χωρίς καλάθι εντός παιδιάς και οι φιλοξενούμενοι με ένα σερί 9-1, άρχισαν να χτίζουν διαφορά (22-24 στο 15'), την οποία έφτασαν και στο +7 (43-50) στο 27'.

 Ο ΟΦΗ έκανε ένα μεγάλο come back στο τέταρτο δεκάλεπτο, πέρασε και μπροστά με τον Αγαπιάδη (55-54) στο 32', αλλά δεν είχε διάρκεια.

Ο Κάδμος άντεξε στην πίεση και με καλές επιλογές στην επίθεση, έφερε το παιχνίδι εκεί που ήθελε στο φινάλε και το κέρδισε.

Στον ΟΦΗ πάντως έχουν κάποια παράπονα απο τη διαιτησία για τα κρίσιμα σφυρίγματα στα τελευταία λεπτά, όπου ο ΟΦΗ τα έπαιζε όλα για όλα για να γυρίσει το παιχνίδι.

 

Αυτή ήταν η δεύτερη ήττα του ΟΦΗ σε τρία παιχνίδια στην Γ' Εθνική μπάσκετ και η πρώτη στο γήπεδο του.

Η ήττα έφερε απογοητευση στο στρατόπεδο του ΟΦΗ, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο.

Αλλωστε ήταν γνωστό εξ' αρχής ότι ο ΟΦΗ είναι μια νεανική ομάδα, που έχει απειρία και θα προσπαθήσει μέσα απο τηνμαχητικότητα του, να κάνει μια καλή χρονιά στην κατηγορία.

Θα χρειαστεί υπομονή και γερό στομάχι στην προσπάθεια που κάνει.

 Διαιτητές: Kαρακωσταντοπουλος, Σιδερής

Tα δεκάλεπτα: 21-15, 33-31 (HMIXΡΟΝΟ), 48-53, 64-70

ΟΦΗ (Κοκκινος): Mαιστρέλης 9(2), Μητρόπαπας 3, Ξενάκης 6 (2), Μπούμπαρης 7, Καρλάφτης 7 (1), Αγαπιάδης 19 (2), Πρωτογεράκης 2, Κυρίτσης 3 (1), Μουλάς 5, Κριθινάκης, Βραντζής.

 Κάδμος (Αναστασίου): Σκεμπές 6 (2), Πανταζής 4, Γκρινιάρης 22 (2), Θεριάκης 6, Χαρατσής 16 (2), Τσαπρουνής 8, Μπένος 7, Τσιριμώκος 1, Νικολάου, Γιάννου, Σπηλιόπουλος, Σιλβέστρος.

Ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, ανέφερε ο Μπράνκο Οστοιτς.

Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, μίλησε για το παιχνίδι της Δευτέρας στο Μάλεμε, με το οποίο ο ΟΦΗ ξεκινάει τις υποχρεώσεις του, στην Football league.

Oπως ανέφερε ο Οστοιτς «είμαστε έτοιμοι για να ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα. Δουλέψαμε πολύ αυτούς τους τρείς μήνες και τώρα είμαστε έτοιμοι να μπούμε στο πρωτάθλημα. Είναι σημαντικό να ξεκινήσουμε καλά. Στόχος μας είναι να ανέβουμε κατηγορία και πάμε δυνατά για να κάνουμε το πρώτο βήμα, για το στόχο» ανέφερε ο Βόσνιος αμυντικός του ΟΦΗ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή

Κώτσιος: Νικη με κάθε τρόπο επί του Κισσαμικού

 

«Ο ΟΦΗ ειναι η μεγάλη ομάδα και θα παίξει για τη νίκη στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό» ανέφερε ο Ηλίας Κώτσιος, για την πρεμιέρα της Δευτέρας (5μμ) στο γήπεδο του Μάλεμε.

Ο αρχηγός του ΟΦΗ, μιλώντας μετά την προπόνηση της Κυριακής (30/10), με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας, για το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league, ανέφερε ότι «επτέλους ξεκινάει το πρωτάθλημα. Εχουμε μεγάλους στόχους σαν ομάδα. Παίζουμε με ένα αντίπαλο που είναι οργανωμένος και είχε και πέρσι πολύ καλή παρουσία στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής. Εμείς πηγαίνουμε για να κερδίσουμε, με κάθε τρόπο το παιχνίδι. Ελπίζω να είμαστε πιο τυχεροί απο ότι ήμασταν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα στο Κύπελλο, στο οποίο ήμασταν πολύ καλοί αλλά δεν πήραμε τίποτε. Ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε σε αυτό το παιχνίδι, να κάνουμε μια αντίστοιχη εμφάνιση και να πάρουμε και τους βαθούς της νίκης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Oι 18 που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας για τον Κισσαμικό-Δείτε την αποστολή

Οστοιτς: Ετοιμος ο ΟΦΗ για το πρωτάθλημα

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi