Με μια σημαντική απουσία θα παραταχθεί ο ΠΟΑ, στο κρητικό ντέρμπι της 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, κόντρα στον Ερμή Ζωνιανών.
Η ομάδα του Ατσαλένιου θα στερηθεί τις υπηρεσίες του τραυματία Ρουμπάκη.
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για το παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών.
Εκτός αποστολής έμειναν ακόμη οι Μακρυγιαννάκης, Ξυλούρης και Ντραγκόντι.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Ματαλλιωτάκης, Γιαγκιόζης, Πετράκης, Αραβιάκης, Βρεττός, Καρβελάς, Παπαδομιχελάκης, Πετράς, Χαρίτος, Σταθόγλου, Μπουτσάκης, Φραγκιαδάκης, Αμπντουραχμάνι, Σακλαμάκης, Τριανταφύλλου, Γιαννόπουλος, Ξυλούρης, Γενιτσαρίδης και Χατζηανδρέου.

«Πως είναι δυνατόν να μη δίνεις τέτοιο πέναλτι; Αλλοίωσες το αποτέλεσμα» είπε ο τιμ μάνατζερ του ΟΦΗ Σταυρος Λαμπράκης στον διαιτητή Μακρυπόδη, ο οποίος εξελίχθηκε σε αρνητικό πρωταγωνιστή του αγώνα του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο διαιτητής απο την Αχαία «έπνιξε» καθαρό πέναλτι σε τράβηγμα του Βουό απο την φανέλα, στις καθυστερήσεις του αγώνα, συγκεντρώνοντας τα σφοδρά παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ο ίδιος «άγαλμα» στα αποδυτήρια της Ριζούπολης, δεν μπορούσε να δώσει εξήγηση, για το σοβαρό λάθος που έκανε και αλλοίωσε το αποτέλεσμα της αναμέτρησης.
Προφανώς είχε ενημερωθεί για το σοβαρό λάθος που έκανε και το οποίο τον...εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Μια καραμπινάτη φάση, που «έβγαλε μάτια» και έκανε τους ανθρώπους του ΟΦΗ να «βράζουν» για την διαιτησία.
Ο ΟΦΗ ζητάει ένα ακόμη πέναλτι σε σπώξιμο του Βουό μέσα στην περιοχή, ενώ συνολικά έχει πολλά παράπονα απο την διαιτησία του Μακρυπόδη.
Η ήττα του ΟΦΗ στην Ριζούπολη ήταν «μαγική εικόνα» καθώς ήταν πολύ καλύτερος απο τον αντίπαλο του, ενώ ο διαιτητής στο φινάλε του στέρησε τη δυνατότητα να πάρει έστω την ισοπαλία, σε ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσει και μάλιστα εύκολα, βάσει ευκαιριών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στη Ριζούπολη έγινε ένα απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα του Ελληνκού ποδοσφαίρου!
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»
Ευχάριστα μαντάτα για το Νίκο Νιόπλια στην προπόνηση του Σαββάτου, καθώς είδε όλους τους ποδοσφαιριστές του, να μετέχουν στο κανονικό πρόγραμμα, γεγονός που σημαίνει ότι ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί πάνοπλος, στο παιχνίδι της Δευτέρας με τον Κισσσαμικό στο Μάλεμε (5μμ).
Οι Κοιλιάρας και Κομεσίδης ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι της πρεμιέρας στην Football league.
H προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Κισσαμικό, θα ολοκληρωθεί με προπόνηση που θα γίνει την Κυριακή (30/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Κυριακή το απόγευμα θα μεταβεί στα Χανιά και θα καταλύσει σε ξενοδοχείο της περιοχής.
H φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του Σαββάτου (29/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.