karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο 87’ με αυτογκόλ (Φιλακούρης), ο Εργοτέλης ισοφάρισε τον Ιαλυσό Ρόδου στο Παγκρήτιο στάδιο και «έσωσε» τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας (2-2), στο παιχνίδι με το οποίο ολοκληρώθηκε η 6η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής!

Ο Εργοτέλης είχε τρία δοκάρια (Κατσικοκέρης, Κολωκας και Καιμακαμούδης), αλλά ο Ιαλυσός κρατούσε ένα μεγάλο διπλό μέχρι το 87’ στο Παγκρήτιο.

Τελικά οι ομάδες «βολεύτηκαν» με τον βαθμό της ισοπαλίας.

Η ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου, μπήκε δυνατά στο παιχνίδι και προηγήθηκε στο 10’ με τον Βραζιλιάνο Καλέ. Ο Ιαλυσός κόντρα στη ροή του αγώνα,  απάντησε στο 39’ με τον Σπάρταλη, ενώ πήρε και το προβάδισμα στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους με τον Δελαπόρτα.

Στην επανάλληψη ο Εργοτέλης πίεσε για την ισοφάριση, οι δυο ομάδες είχαν ευκαιρίες εκατέρωθεν και τελικά στο 87’ ο Φιλακούρης του Ιαλυσού με αυτογκόλ, διαμόρφωσε το τελικό 2-2.

Πολύ...άμυνα και ...καθυστερήσεις απο τους φιλοξενούμενους σε όλο το δεύτερο ημίχρονο.

Ο Εργοτέλης χωρίς τον Λεάλ, δεν κατάφερε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι να πάρει τη νίκη, καθώς προερχόταν απο την ήττα στη Νίκαια,απο τον Ιωνικό.

Διαιτητής του αγώνα ήταν  ο Κασσελάκης από τα Χανιά, με επόπτες τους συμπολίτες του Μαρνέζο και Πετεινάτο.

Εργοτέλης (Γ. Χατζηνικολάου): Στεφανάκος, Γκοτσούλιας, Τσουμάγκας, Τζανής(73′ Μανουσάκης), Κολόκας, Ρουσάκης, Πόι, Μισέλ, Κατσικοκέρης, Κοιλιάρας (54′ Καϊμακαμούδης), Καλέ.

Αναπληρωματικοί: Βασιλειάδης, Καρράς, Βογιατζής, Δημήτρης, Λυδάκης.

Ιάλυσος (Η. Φυντάνης): Παπαδόπουλος, Παφιάκης(71′ Καρπαθάκης), Κοκκίνης(20′ λ.τ. Λίτσος), Φυλακούρης, Βαλιτζό, Ρεκλείτης, Αρχοντούλης, Σπάρταλης(81′ Χατζηπέτρος), Χατζηφούντας, Παυλίδης, Δελαπόρτας.

Αναπληρωματικοί: Μανωλάγκας, Διακουράκης, Μόσχος, Πούφλης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την έναρξη του πρωταθλήματος της Footballleague, το Σαββατοκύριακο 29, 30 Οκτωβρίου αποφάσισε η διοργανώτρια αρχή, στην συνεδρίαση της Δευτέρας (24/10) στην Θεμιστοκλέους.

Το πρωτάθλημα που ήταν να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου, τελικά ξεκινάει με καθυστέρηση πάνω από ένα μήνα.

Την ίδια ώρα, οριστικά παρελθόν από την προεδρία της Footballleague αποτελεί ο Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος υπέβαλλε την παραίτηση του, καθώς έχασε την πλειοψηφία των σωματείων της Β' Εθνικής, απο την ...προηγούμενη συνεδρίαση.

Το πρωτάθλημα πάντως, ξεκινάει όπως φαίνεται ...χωρίς τα έσοδα που είχαν υποσχεθεί εκείνοι που ζήτησαν το...κεφάλι του Σφακιανάκη.

Και ...γιατί καθυστέρησαν την έναρξη ένα μήνα, θα πεί -και σωστά-κάποιος λογικός. Αφήστε το. Δεν υπάρχει λογική, σε αυτήν την κατηγορία.

Εκτός αυτού, οι ομάδες θα χρειαστεί να πληρώσουν τα λειτουργικά έξοδα της Football league, καθώς το προσωπικό είναι απλήρωτο! Περίπου 6 χιλιάδες ευρώ θα χρειαστεί να δώσει κάθε ομάδα!

Ακόμη, το αγωνιστικό πλάνο προβλέπει λήξη του πρωταθλήματος στις 10 Ιουνίου, με αρκετές "εμβόλιμες" αγωνιστικές για να βγούν οι ημερομηνίες!

Μοιάζει με ψέμα, αλλά είναι αλήθεια.

Επιτέλους ...ποδόσφαιρο στην Β' Εθνική!

Γ.Κορτς

«Πάμε να δώσουμε το 100% στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα και να κερδίσουμε» τονίζει την επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gro Ιμπαν Ράντι, για το παιχνίδι που δίνει ο ΟΦΗ την Τρίτη (25/10) στην Ριζούπολη, για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.

Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, με δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, μεταφέρει την αγωνιστική ετοιμότητα, που υπάρχει απο όλους στον ΟΦΗ για την αναμέτρηση.

Οπως τονίζει «το παιχνίδι με τον Απόλλωνα είναι πολύ σημαντικό για μας. Ξεκινάμε τα παιχνίδια στους ομίλους του Κυπέλλου και θέλουμε να δώσουμε συνέχεια στην πρόκριση που κάναμε στην πρώτη φάση, κόντρα στον Αχαρναικό. Τώρα είναι διαφορετικά, καθώς είμαστε σε όμιλο. Μας ενδιαφέρει να διακριθούμε και στο Κύπελλο, οπότε θα πάμε να δώσουμε 100% στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα» επισημαίνει ο Ράντι.

Για την αγωνιστική ετοιμότητα του ΟΦΗ ο Ράντι, τονίζει πως «είμαστε πολύ καλά. Απλά μας έχουν λείψει τα επίσημα παιχνίδια. Δεν είναι καλό για τους παίκτες, αυτό που γίνεται με την καθυστέρηση της έναρξης του πρωταθλήματος. Είμαστε επαγγελματίες όμως και πρέπει να κάνουμε αυτό που πρέπει, το ίδιο εμείς, αλλά και όλες οι ομάδες τις κατηγορίας, καθώς πιστεύω ότι είναι κακό για όλους αυτό που συμβαίνει.

Τα αφήνουμε στην άκρη όμως τώρα όλα αυτά και συγκεντρωνόμαστε στο μάξιμουμ στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα, στο οποίο θα παίξουμε με στόχο τη νίκη και εύχομαι να τα καταφέρουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Οι 18 του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα

Μασάδο: Ο ΟΦΗ θα παίξει για τη νίκη με τον Απόλλωνα

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi