
Αρωμα …ΟΦΗ, αλλά και Εθνικής ομάδας είχε το φιλανθρωπικό φιλικό που έγινε στην Ιεράπετρα, μεταξύ της ομάδας του ΠΣΑΠ και της Μικτής Παλαιμάχων για την οικονομική ενίσχυση του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Ανδρέα Γιαννακουδάκη.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, αλλά και ο αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Κιάσσος, συμμετείχαν με χαρά σε αυτήν την φιλική αναμέτρηση, λίγες μέρες μετά την συμμετοχή του ΟΦΗ συνολικά σε ένα ακόμη παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα που έγινε στο Καλό Χωριό Λασιθίου, με μια μικτή ομάδα ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών της περιοχής, για την οικονομική ενίσχυση μιας οικογένειας που έχει ανάγκη.
Ο Νίκος Νιόπλιας, μιλώντας στην ΚΡΗΤΗ-ΤV για την συμμετοχή του στην αναμέτρηση, ανέφερε ότι "με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα από την πρώτη στιγμή την πρόσκληση και ήρθα να παίξω για ένα τέτοιο σκοπό στην Ιεράπετρα. Με τιμάνε και τα λόγια του κ. Γιαννακουδάκη ενώ στο φιλικό ήρθαν να αγωνιστούν μεγάλα ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου που μας πρόσφεραν τεράστιες επιτυχίες όπως την κατάκτηση του EURO το 2004! Εδώ όμως ήρθα και σαν εκπρόσωπος μιας μεγάλης ομάδας του νησιού, τον ΟΦΗ! Πριν λίγες μέρες η ομάδα μου έπαιξε σε ένα ανάλογο φιλικό και πάντα πρέπει να είμαστε κοντά σε τέτοιες προσπάθειες".
Να σημειωθεί ότι στο φιλικό παιχνίδι συμμετείχαν σημαντικοί παίκτες που φόρεσαν στο παρελθόν την φανέλα του ΟΦΗ, όπως ο Νίκος Γκουλής, ο Κώστας Χανιωτάκης, ο Πέτρος Μαρινάκης, ο Κώστς Φραντζέσκος.
Αλλά και παίκτες που έχουν γράψει ιστορία με την Εθνική ομάδα, όπως ο Γιώργος Καραγκούνης, ο Αγγελος Μπασινάς, ο Κώστας Κατσουράνης και ο Νίκος Λυμπερόπουλος.
Συνολικά, ο προπονητής της ομάδας του Π.Σ.Α.Π. Μπάμπης Ζελενίτσας είχε μαζί του στην αποστολή, τους : Κώστα Χανιωτάκη, Βασίλη Παπαδόπουλο, Νίκο Γκουλή, Νίκο Γεωργέα, Πέτρο Μαρινάκη, Γιάννη Χατζηνικολάου, Σωτήρη Κυργιάκο, Αγγελο Μπασινά, Κώστα Κιάσσο, Χρήστo Πολύζο, Κώστα Πούλιο, Nίκο Νιόπλια, Κώστα Κατσουράνη, Γιώργο Καραγκούνη, Κώστα Φρατζέσκο, Νίκο Λυμπερόπουλο.
Για την ομάδα των παλαιμάχων Λασιθίου στον αγώνα συμμετείχαν: Μπαριτάκης Λευτέρης, Λιοντάκης Αντώνης, Ζαμπετάκης Παναγιώτης, Γιανιτσανακης Νίκος, Κίζας Μανώλης, Γαλυμιτάκης Ματθαίος, Σαμπροβαλάκης Νίκος, Ξενικάκης Ηρακλής, Παπουτσάκης Γιάννης, Καρασάβας Νίκος, Καρτσάκης Νίκος, Χαλέπης Σίμος, Δρακωνάκης Γιάννης, Καρβούνης Θανάσης, Πρωτογεράκης Κωνσταντίνος, Σκύβαλος Μανώλης, Μπακαής Δημήτρης, Αγγελάκης Γιώργος, Δασκαλάκης Αρίστος, Χαρκιολάκης Κωνσταντίνος, Γρηγοράκης Μανώλης, Γκιζένας Δημήτρης, Τραβλός, Παπαφραγκάκης, Τσικρίνης.
Διαιτητής ήταν ο πρόεδρος της ΕΠΣ Λασιθίου Σίλας Λουτσέτης.
Νικήτρια αναδείχθηκε με ευρύ σκορ η ομάδα του ΠΣΑΠ, αλλά το σκόρ-ασφαλώς-περνά σε δεύτερη μοίρα. Η ανθρώπινη ευαισθησία είναι εκείνο που μετράει σε τέτοια παιχνίδια.
Στην φωτογραφία ο Νίκος Νιόπλιας μετον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Ανδρέα Γιαννακουδάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μια selfie γεμάτη ιστορία για το Ελληνικό ποδόσφαιρο στην Κρήτη
Φιλική νίκη με 1-0 στο Τυμπάκι, επί της τοπικής ομάδας, που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, πέτυχε η Κ19 του ΟΦΗ, η οποία συνεχίζει την προετοιμασία της, περιμένοντας τις εξελίξεις στην Football league για να δεί πότε θα ξεκινήσει και το πρωτάθλημα Νέων.
Το γκολ που χάρισε τη νίκη στην Κ19 του ΟΦΗ σημείωσε ο Σουρνάκης.
«Είχαμε θετική εικόνα σαν ομάδα, στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα. Ο χρόνος που κυλάει είναι υπερ μας, στο να δουλεύουμε και να βελτιωνόμαστε σαν ομάδα» δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ, Βασίλης Πλεσίτης.
Επόμενη επίσημη αγωνιστική υποχρέωση για την Κ19 του ΟΦΗ, στις 2/11, με την ομάδα του Δία για το Κύπελλο ΕΠΣΗ.
Στην φωτογραφία ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, με το νέο γυμναστή της Κ19 του ΟΦΗ, Αλκη Πλουσή.
Με προπόνηση που είχε όρεξη, κέφι και μεγάλη διάθεση απο τους παίκτες του ΟΦΗ, συνεχίστηκε την Κυριακή (23/10), το προπονητικό πογραμμα της ομάδας, για το παιχνίδι Κυπέλλου της Τρίτης με τον Απόλλωνα Σμύρνης, στην Ριζούπολη.
Οι ιδανικές καιρικές συνθήκες, στο ηλιόλουστο πρωινό της Κυριακής στο Ηράκλειο, αλλά και η προσμονή για το επίσημο παιχνίδι που έρχεται, έκαναν τους παίκτες του ΟΦΗ, να τα δώσουν ολα στην προπόνηση, που εγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, μπήκε στην τελική της ευθεία.
Ο Νίκος Νιόπλιας, είδε όλους τους παίκτες του να μετέχουν στο προπονητικό πρόγραμμα, γεγονός που σημαίνει ότι ο ΟΦΗ πηγαίνει κομπλέ στο παιχνίδι τη Τρίτης (25/10).
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, ολοκληρώνεται με προπόνηση που θα γίνει την Δευτέρα το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, μετά το τέλος της οποίας ο Νίκος Νιόπλιας θα ανακοινώσει την αποστολή, για το παιχνίδι.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ την Κυριακή το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.