Δυναμικό ξεκίνημα έκανε το βόλει του ΟΦΗ στην Α2. «Καθάρισε» σχετικά εύκολα τον Μίλωνα με 3-0 σετ στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος και έδειξε απο νωρίς ότι θα είναι μια μεγάλη δύναμη στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ ουσιαστικά βρήκε αντίσταση μόνο στο τρίτο σετ, στο οποίο βρέθηκε πίσω με 15-7, αλλά τελικά το πήρε με αυτό με 25-23 και κέρδισε το ζεστό χειροκρότημα απο τους 150 περίπου φιλάθλους που βρέθηκαν στο «παλατάκι» του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ με ποιοτικό βόλει και ωραίες στιγμες στο παιχνίδι του πήρε τα δυο πρώτα σετ με 25-15 και 25-19 και εκανε το ξεκημα με το...δεξί που επεδίωκε στην πρεμιέρα της Α2.
«Εχουμε επίπεδο»
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης ανέφερε για το παιχνίδι ότι:
«Είμαι ευχαριστημένος απο την αγωνιστικότητα που δείξαμε. Χρειάζεται να διορθώσουμε κάποιες λεπτομέρειες και πιστεύω ότι απο παιχνίδι σε παιχνίδι θα γινόμαστε καλύτεροι. Η ομάδα έχει υψηλό επίπεδο και αυτό φαίνεται. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και τώρα έχουμε την αναμέτρηση στα Χανιά που είναι μια δύσκολη έδρα με ένα καλό αντίπαλο».
Tα σετ: 25-15, 25-19, 25-23
ΟΦΗ (Zλατιλίδης): Mαγριπλής, Δημητρούδης, Καπίρης, Κυριακίδης, Ιλιτς, Χατζηλιάδης, Αρχοντούδης, Παπαδάκης, Τεφτσής, Μαριάτος, Μουτάφης, Περπινάκης, Αυτζιόγλου, Κοσκινάς.
Παρουσία του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, έγινε η προπόνηση του Σαββάτου (5/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρακολούθησε όλο το μέρος της προπόνησης με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Καλλονή, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Σταύρο Λαμπράκη.
Αμέσως μετά ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μετέβη στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, όπου μαζί με τον Γενικό διευθυντή Δημήτρη Αποστολάκη και το μέλος της διοίκησης Κώστα Ζερβάκη, επιθεώρησαν τις τελευταίες ετοιμασίες που γίνονται στο γήπεδο του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή
Ο ΟΦΗ έκανε αποδεκτό το αίτημα της Καλλονής, για την παραχώρηση ενός γηπέδου στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, προκειμένου να προπονηθεί η ομάδα της Λέσβου, παραμονές του αγώνα με τον ΟΦΗ.
Ετσι, οι παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και η διοίκηση της Καλλονής, είχαν την ευκαιρία να δουν απο κοντά το αθλητκό κέντρο του ΟΦΗ, αλλά και να τύχουν κάθε δυνατής εξυπηρέτησης απο τους ανθρώπους της κρητικής ομάδας.
Στον ΟΦΗ, ούτε καν το...σκέφθηκαν στο αίτημα της Καλλονής για γήπεδο, προκειμένου να προπονηθούν.
Μάλιστα η ομάδα της Καλλονής φιλοξενήθηκε στο πρώτο γήπεδο του αθλητικού κέντρου, το οποίο χρησιμοποιεί μόνο η πρώτη ομάδα του ΟΦΗ.
H φωτογραφία είναι απο την προπόνηση της Καλλονής στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το Σάββατο (5/11) το απόγευμα.