Παρουσία του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, έγινε η προπόνηση του Σαββάτου (5/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρακολούθησε όλο το μέρος της προπόνησης με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Καλλονή, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Σταύρο Λαμπράκη.
Αμέσως μετά ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μετέβη στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, όπου μαζί με τον Γενικό διευθυντή Δημήτρη Αποστολάκη και το μέλος της διοίκησης Κώστα Ζερβάκη, επιθεώρησαν τις τελευταίες ετοιμασίες που γίνονται στο γήπεδο του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή
Δείτε το 2-2 του ΟΦΗ με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ, σε στιγμιότυπα απο την μετάδοση της διαδικτυακής πλατφόρμας afastream.com που είχε τα δικαιώματα του αγώνα. Δείτε τα 4 γκολ και τις καλύτερες φάσεις του αγώνα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι
Αγγελος Χαντί: «Κακο αποτέλεσμα, ζητάμε συγγνώμη απο τον κόσμο»
Απο τα πόδια του Αγγελου Χαντί, δημιουργήθηκαν τα δυο γκολ που έβαλε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Καλλονή (2-2), αλλά η κρητική ομάδα, δεν κατάφερε να γευτεί τη χαρά της νίκης.
Ο μέσος του ΟΦΗ μιλώντας μετά την αναμέτρηση του Γεντί Κουλέ, ανέφερε ότι «είναι δύσκολο να κάνεις δηλώσεις μετά απο ένα τέτοιο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα είναι κακό για μας. Δώσαμε το δικαίωμα στον αντίπαλο. Ημασταν νευρικοί και αγχωμένοι. Πρέπει να κάνουμε αυτοκριτική και να ζητήσουμε ένα συγγνώμη απο τον κόσμο. Οταν κάνεις πρωαθλητισμό δεν έχεις δικαίωμα για λάθος. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Παίζαμε στην έδρα μας με τον κόσμο μας.
Το 2-2 δεν είναι το αποτέλεσμα που θέλαμε. Κάναμε άλλα πράγματα απο αυτά που είπαμε στο ημίχρονο. Είναι αρχη ακόμα, αλλά πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι