Σπουδαία εμφάνιση, μεγάλη νίκη για το μπάσκετ του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Η ομάδα του Γιάννη Κόκκινου, πήρε τη δεύτερη νίκη της, καθώς πέρασε εύκολα απο την έδρα του Προμηθέα στο Χαλάνδρι, κερδίζοντας με το εντυπωσιακό 58-78, για την 4η αγωνιστική.
Ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά στο παιχνίδι, έχτισε απο νωρίς μια διαφορά την οποία αύξησε στη διάρκεια του αγώνα και διαχειρίστηκε άριστα την αναμέτρηση.
Η νίκη αυτή επανέφερε την καλή ψυχολογία στον ΟΦΗ μετά την ήττα απο τον Κάδμο.
Διαιτητές: Σταθόπουλος, Κοτσίρης.
Τα δεκάλεπτα: 14-22, 30-52 (ημίχ.) , 45-68, 58-87.
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (Μελέτης): Γεμενής 7 (1), Σβάρνας 4, Ανδρικόπουλος 13, Κορομηλάς, Σπυρόπουλος, Γιαννάκης 4, Σαμιώτης 11, Τσιγγενόπουλος 10, Πέζος, Στεφάνου 9 (3), Μάνταλος.
ΟΦΗ (Γ. Κόκκινος): Μητρόπαπας 7, Κριθινάκης 4, Μαϊστρέλης 6 (1), Ξενάκης 15 (1), Μπουμπάρης 6, Καρλάφτης 12 (2), Αγαπιάδης 9, Πρωτογεράκης 4, Πραντζής, Βλαχάκης 1, Κυρίτσης 6 (2), Μουλάς 17.
Με γκολ του Τσουμάνγκα στο 95' στο γήπεδο του Ζωγράφου, ο Εργοτέλης απέδρασε με ένα μεγάλο διπλό, κόντρα στον Ηλυσιακό (1-2), που τον κράτησε ζωντανό στην μάχη του τίτλου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ετσι ο νέος προπονητής του Εργοτέλη, Νίκος Ουσταμπασίδης ξεκίνησε με το...δεξί στον πάγκο.
Ο Ερμής Ζωνιανών αντέδρασε θετικά απο την ήττα που έκανε απο τον ΠΟΑ και πήρε σπουδαία νίκη στο γήπεδο του Ηφαιστου με 4-3 και παρέμεινε στην πρώτη θέση!
Ηττα-σοκ για τον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο, απο την ουραγό Τριγλία Ραφήνας (1-3).
Μεγάλο διπλό και για τον Ιωνικό στη Ρόδο (1-2).
Νίκη-ανάσα για το ΙΝΚΑ 1-0 την Κηφισιά.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
Άγ. Ιερόθεος - Ερμής Ζων. 3-4
ΠΟΑ - Τριγλία Ραφήνας 1-3
Εθνικός - Πανθηραϊκός 1-0
Ρόδος - Ιωνικός 1-2
ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ - ΑΕ Κηφισιάς 1-0
Ηλυσιακός - Εργοτέλης 1-2
Προοδευτική - Ιάλυσος 1-0
Ρεπό: Θύελλα Ραφήνας
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ 19
2.ΙΩΝΙΚΟΣ 18
3.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 16
4.ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ 15
5.ΠΟΑ 15
6.ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 11
7.ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 10
8.ΙΑΛΥΣΟΣ 8
9.ΡΟΔΟΣ 8
10.ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ 8
11.ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ 7
12.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 7
13.ΚΗΦΙΣΙΑ 5
14.ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 5
15. ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 5
Η επόμενη (9η)
Ερμής Ζωνιανών - Τριγλία Ραφήνας
Πανθηραϊκός - Άγιος Ιερόθεος
Ιωνικός - ΠΟΑ
ΑΕ Κηφισιάς - Εθνικός
Ιάλυσος Ρόδου - Ρόδος
Εργοτέλης - ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ
Θύελλα Ραφήνας - Ηλυσιακός
Ρεπό: Προοδευτική

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε το πρωτάθλημα της Football league με μια άτυχη ισοπαλία στο Μάλεμε, όπου έδειξε τάσεις αυτοκτονίας, καθώς σκόραρε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88', για το τελικό 1-1, όμως δεν πρέπει να μείνει εκεί.
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται και το πρόγραμμα του φέρνει ένα ιδανικό συνδιασμό δυο συνεχόμενων παιχνιδιών στο γήπεδο του, με Καλλονή (Κυριακή, 4μμ) και Ελευσίνα (Σάββατο 12/11, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Δυο νίκες στα ισάριθμα συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια με Καλλονή και Ελευσίνα, είναι πλέον ο στόχος του ΟΦΗ, καθώς έχει την μεγάλη ευκαιρία να ρεφάρει βαθμολογικά και βρεθεί απο νωρίς στα υψηλά πατώματα της βαθμολογίας, όπου αγωνιστικά και δικαιωματικά ανήκει.
Κακό γήπεδο, μέτρια εμφάνιση και κακή διαιτησία, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στο να μην είναι νικηφόρα η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο Μάλεμε, αλλά το παιχνίδι αυτό πέρασε. Ο ΟΦΗ πρέπει να κοιτάξει μπροστά.
Η πρεμιέρα με τον Κισσαμικό, ανέδειξε μεταξύ άλλων και προβληματισμούς για την διαιτησία, καθώς σε ένα ακόμη παιχνίδι, είχαμε φωνές απο τον ΟΦΗ, καθώς στην φάση του γκολ του Κισσαμικού φαίνεται καθαρά ότι υπάρχει χέρι, το οποίο δεν υποδεικνύει ο βοηθός διαιτητή, ο οποίος βρίσκεται στο ένα μέτρο και έχει καθαρό οπτικό πεδίο.
Οπως και στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα στο Κύπελλο, ο ΟΦΗ είχε δικαιολογημένα παράπονα.
«Το αφήνουμε πίσω και πάμε για το 2Χ2 με Καλλονή και Ελευσίνα στο γήπεδο μας» είναι η συνολική θέση του ΟΦΗ, που περιμένει την συμπαράσταση των φιλάθλων της ομάδας, στα δυο πρώτα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league.
Αλλωστε δεν ήταν μόνο ο ΟΦΗ που δεν είχε νικηφόα πρεμιέρα στο πρωτάθλημα.
Η ισοπαλία του Αρη στην Καρδίτσα (1-1), η ήττα των Τρικάλων από τον Αγροτικό Αστέρα (3-1), αλλά και η ισοπαλία της Λαμίας με τον Αιγινιακό (0-0) έδειξε την ανταγωνιστικότητα που θα υπάρξει στο φετινό πρωτάθλημα της Football league.
Στραβοπάτημα θα είχε και ο Απόλλων, αλλά, όπως συνέβη με τον ΟΦΗ, έτσι και με την Καλλιθέα, έπεσε απο την Ακρόπολη και βρήκε ...πορτοφόλι!
Η Καλλιθέα προηγήθηκε δυο φορές στη Ριζούπολη, είχε δοκάρι και χαμένο πέναλτι, αλλά τελικά ο Απόλλων, ο οποίος και πάλι απογοήτευσε (όπως και με τον ΟΦΗ στο Κύπελλο), πήρε με μπόλικη δόση τύχης το τρίποντο με 3-2. «Μια το κλέφτη, δυο του κλέφτη» που λένε όμως.
«Την Κυριακή, όλοι στο Γεντί Κουλέ» αναφέρει σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε μια ανακοίνωση με κατευθύνσεις και μηνύματα προς τον κόσμο του ΟΦΗ για την προστασία της έδρας, ενόψει του πρώτου επίσημου αγώνα που δίνει ο ΟΦΗ στο σπίτι του.
Απο το παιχνίδι της Κυριακής με την Καλλονή ο ΟΦΗ πρέπει και θα το κάνει να ξεκινήσει την αντεπίθεση του...