karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα, θα παραθέσει την Πέμπτη (10/11) το βράδυ (8μμ) η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε μια «οικογενειακή βραδιά» που θα γίνει στο Κτήμα «Αρχοντικό» στη Ροδιά.

Το σύνθημα στον ΟΦΗ, μετά τις δυο ισοπαλίες με Κισσαμικό και Καλλονή στο πρωτάθλημα της Football league, είναι κοιτάμε μπροστά, καθως το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο. Σε αυτή τη φάση προέχει η ενότητα της ομάδας.

Το Σάββατο (5μμ) ο ΟΦΗ υποδέχεται σε ένα ακόμη παιχνίδ στο Γεντί Κουλέ, την Ελευσίνα, στο οποίο η νίκη, θα δώσει στην ομάδα την δύναμη να συνεχίσει την πορεία της στο πρωτάθλημα.

Οικοδεσπότης της «οικογενειακής βραδιάς» του ΟΦΗ θα είναι ο ιδιοκτήτης του «Αρχοντικού» και φίλος του ΟΦΗ Μανόλης Σταματάκης.

Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαρίστησε τις αθλήτριες και τους αθλητές του Φιλαθλητικού γυμναστικού συλλόγου Ηρακλείου, για το καλαίσθητο πρόγραμμα που παρουσίασαν στο φίλαθλο κοινό του ΟΦΗ, πριν την έναρξη του αγώνα με την Καλλονή, στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ «θα είναι χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε ξανά στο γήπεδο μας».

Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (8/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε ουσιαστικά την προετοιμασία του για την αναμέτρηση του Σαββάτου (5μμ) με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ.

Ο Νίκολα Μίκιτς και ο Κώστας Δάφκος ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα. Ο Δάφκος έχει ακόμη κάποιες ενοχλήσεις στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού του ποδιού, αλλά κάνει θεραπεία, ενώ οι ενοχλήσεις που είχε ο Μίκιτς στους προσαγωγούς, υποχώρησαν.

Ατομικό πρόγραμμα σε αυξημένο ρυθμούς ακολούθησε ο Βουό, ο οποίος έκανε και θεραπεία στους προσαγωγούς.

Οι παίκτες του ΟΦΗ που αγωνίστηκαν στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.

Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Ελευσίνα θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη στις 10 το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi