Δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα, θα παραθέσει την Πέμπτη (10/11) το βράδυ (8μμ) η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε μια «οικογενειακή βραδιά» που θα γίνει στο Κτήμα «Αρχοντικό» στη Ροδιά.
Το σύνθημα στον ΟΦΗ, μετά τις δυο ισοπαλίες με Κισσαμικό και Καλλονή στο πρωτάθλημα της Football league, είναι κοιτάμε μπροστά, καθως το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο. Σε αυτή τη φάση προέχει η ενότητα της ομάδας.
Το Σάββατο (5μμ) ο ΟΦΗ υποδέχεται σε ένα ακόμη παιχνίδ στο Γεντί Κουλέ, την Ελευσίνα, στο οποίο η νίκη, θα δώσει στην ομάδα την δύναμη να συνεχίσει την πορεία της στο πρωτάθλημα.
Οικοδεσπότης της «οικογενειακής βραδιάς» του ΟΦΗ θα είναι ο ιδιοκτήτης του «Αρχοντικού» και φίλος του ΟΦΗ Μανόλης Σταματάκης.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαρίστησε τις αθλήτριες και τους αθλητές του Φιλαθλητικού γυμναστικού συλλόγου Ηρακλείου, για το καλαίσθητο πρόγραμμα που παρουσίασαν στο φίλαθλο κοινό του ΟΦΗ, πριν την έναρξη του αγώνα με την Καλλονή, στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης».
Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ «θα είναι χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε ξανά στο γήπεδο μας».
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (8/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε ουσιαστικά την προετοιμασία του για την αναμέτρηση του Σαββάτου (5μμ) με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ.
Ο Νίκολα Μίκιτς και ο Κώστας Δάφκος ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα. Ο Δάφκος έχει ακόμη κάποιες ενοχλήσεις στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού του ποδιού, αλλά κάνει θεραπεία, ενώ οι ενοχλήσεις που είχε ο Μίκιτς στους προσαγωγούς, υποχώρησαν.
Ατομικό πρόγραμμα σε αυξημένο ρυθμούς ακολούθησε ο Βουό, ο οποίος έκανε και θεραπεία στους προσαγωγούς.
Οι παίκτες του ΟΦΗ που αγωνίστηκαν στο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Ελευσίνα θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη στις 10 το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.