Του Γιωργου Κορτσιδάκη
Στην γνωστή ταβέρνα «Τρία Πεύκα» του Εργοτελίτη Κώστα Σολάκη, ή «σκαλάκια», όπως τον λέμε οι φίλοι του, δείπνησε η ομάδα των Νέων του Εργοτέλη.
Ο «Σκαλάκιας» είναι ένας ρομαντικός Εργοτελίτης. Παθιάζεται με την πρώτη ομάδα, αλλά η αδυναμία του είναι τα μικρά παιδιά, το «φυτώριο» της ομάδας, οι ακαδημίες, τα ταλέντα, ενώ στηρίζει και την προσπάθεια του μπάσκετ.
Ο Κώστας, που είναι εδώ και χρόνια κοντά στον Εργοτέλη (απο την εποχή των Ντάλτονς!) και βοηθάει όποτε του ζητηθεί με οποιοδήποτε τρόπο, τόσο στο ποδόσφαιρο, οσο και στο μπάσκετ του συλλόγου, πρόσφερε για μια ακόμη φορά, άριστη φιλοξενία στους μικρούς του Εργοτέλη.
Το ίδιο και στους παράγοντες της ομάδας, καθώς όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία, η «παρέα» είχε ενδιαφέρον, με τους «παλιούς» Γιώργο Ταμιωλάκη, Γιώργο Στειακάκη, αλλά και τον Μανόλη Στιβακτάκη,οι οποίοι στην όμορφη βραδιά, είχαν να πουν πολλά, για το χθες, αλλά και σήμερα της ομάδας.
Στην Εργοτελίτικη οικογένεια, τα φώτα πέφτουν σήμερα στην προσπάθεια που γίνεται στην Γ' Εθνική, για την άνοδο της ομάδας και την επιστροφή της ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Μια προσπάθεια που έχει δυσκολίες και θα χρειαστεί πίστη, υπομονή και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια, για την επίτευξη του στόχου.
Και η βραδιά δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει αφορμή για το απαραίτητο εργοτελίτικο κους-κους, για τα συμβαίνοντα στο σύλλογο και την πορεία που κάνει.
Ο Κώστας Σολάκης μπορεί να είναι εργοτελίτης, όμως είνα ένας ωραίος φίλαθλος που χαίρεσαι να ανταλλάζεις απόψεις μαζί του.
Ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι το ταβερνάκι του είναι υπερ-άνω ομάδων,όπως και η πελατεία του!
Πρώτον, γιατί ο Κώστας είναι μεγάλη καρδιά και ξέρει να ακούει ότι έχει να πεί ο καθ' ένας.
Αλλά το κυριότερο, επειδή στου «σκαλάκια» θα βρείς ένα απο τα καλύτερα και ποιοτικότερα για φαγητό, στέκια, στην πόλη!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τη σφραγίδα του Μιχάλη Μυλωνάκη, έχει η συμφωνία του ΟΦΗ με το «Τάλως» για το άνοιγμα της μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο μεγάλο εμπορικό κέντρο του Ηρακλείου, όπου μάλιστα πριν απο λίγο καιρό έγινε και η επίσημη παρουσίαση του φετινού ΟΦΗ.
Ο ομιλίτης παράγοντας του ΟΦΗ, ο οποίος διαθέτει τρείς επιχειρήσεις εστίασης στο «Τάλως» (pastarella, giasouvlaki, yankees), γνωρίζει πολύ καλά την εμπορική δύναμη του χώρου και είναι εκείνος που εισηγήθηκε την συμφωνία στην διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Το «Τάλως» έχει πληγεί και αυτό με την οικονομική κρίση και είναι σίγουρο, ότι δεν έχει τον κόσμο που είχε παλαιότερα, αλλά παραμένει μια σημαντική «δύναμη» για την αγορά του Ηρακλείου και τόπο προσέλευσης κόσμου, λόγω των αιθουσών σινεμά (odeon), όσο και των καφετερειών που διαθέτει, τόσο καθημερινά, όσο το Σαββατοκύριακο.
Ο χώρος είναι φυλασσόμενος, όλο το 24ωρο και πολύ προσιτός για την οικογένεια, ενώ όπως μας επισημαίνει ο Μιχ. Μυλωνάκης, ο ΟΦΗ «πήρε» ένα κατάστημα σε πολύ καλό σημείο (δίπλα στα εκδοτήρια της ODEON), με ιδιαίτερα προσιτό ενοίκιο, αλλά και ένα χώρο που δεν θέλει μεγάλες παρεμβάσεις, καθώς πρόθεση των ανθρώπων του ΟΦΗ είναι να ανοίξουν άμεσα την μπουτίκ, ώστε να προλάβουν την εμπορική κίνηση των Χριστουγέννων!
Ηδη στον ΟΦΗ έχουν προχωρήσει σημαντικά τον σχεδιασμό του καταστήματος, το οποίο θα φιλοξενήσει προιόντα του ΟΦΗ απο την συνεργασία που έχει η κρητική ομάδα με την γνωστή αθλητική εταρεία NIKE, με την οποία συνεργάζεται φέτος στο ρουχισμό.
Ηδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία παραγγελίας επίσημων παροιόντων απο τη ΝΙΚΕ με όλη την γκάμα που χρησιμοποιεί η ποδοσφαιρική ομάδα (φανέλα, φόρμα, τσάντες και ρούχα προπόνησης, κ.λ.π), αλλά και άλλων προιόντων που θα υπάρχουν στην μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. τα οποία θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον απο το κοινό του ΟΦΗ.
Στον ΟΦΗ «δουλεύουν» πολύ το θέμα της μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και την θεωρούν ένα «καλό χαρτί» για έσοδα της ομάδας, για την φετινή χρονιά.
Στις σκέψεις των ανθρώπων του ΟΦΗ, υπάρχει ακόμη η δημιουργία e-shop μέσω της μπουτίκ για παραγγελίες μέσω ιντερνετ εντός και εκτός Ελλάδος απο τους φίλους του ΟΦΗ, ενώ παραμένει η σκέψη για μια μπουτίκ στο κέντρο της πόλης και μια ακόμη στο γήπεδο, με τα επίσημα προιόντα της ποδοσφαιρικής ομάδας, αλλά όπως λένε «βήμα-βήμα θα γίνουν όλα».
Ανθρωποι της αγοράς είναι άλλωστε και ξέρουν τα υπέρ και τα κατά της εποχής...
Ο Πόρος έκανε την έκπληξη στο Κύπελλο ΕΠΣΗ καθώς επικράτησε με 3-2 στο Μαρτινέγκο του Ανθεστίωνα. Στην επόμενη φάση πέρασαν ακόμη η Κ19 ΟΦΗ, ο Ρωμανός, ο ΠΑΟΚ και ο ΑΟΤ.
Οι «16» ομάδες που έχουν περάσει είναι: Κ19 ΟΦΗ, Ηρόδοτος, Αλμυρός, ΟΦΑ, Ρωμανός, ΑΟΤ, ΠΑΟΚ, Γιούχτας, Ζαρός, Νέοι Εργοτέλη, Ομόνοια, Αγία Βαρβάρα, Νέοι Ηροδότου, Μαραθώνας, Πόρος, Ηρακλής Νιπιδιτού.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΔΙΑΣ - Κ19 ΟΦΗ 1 - 4πεν. (0-0 κ.α,, 1-1παρ.)
ΜΟΧΟΣ - ΠΑΟΚ 0 - 3
ΕΛΛ. ΔΑΙΔΑΛΟΣ-ΑΟΤ 0 - 3
ΠΟΡΟΣ - ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ 3 - 2
ΟΦΗ '94 - ΡΩΜΑΝΟΣ 0 - 4