Πέντε σερί ήττες σε 6 παιχνίδια στην Α2 μπάσκετ μετράει το Ηράκλειο, που γνώρισε την ήττα και στο Ψυχικό με 71-63.
Το Ηράκλειο πάλεψε το παιχνίδι, προηγήθηκε με 41-50 στο 30' αλλά δεν άντεξε στην τελευταία περίοδο και οι γηπεδούχοι με αντιπίθεση διαρκείας πήραν τη νίκη.
Τα δεκάλεπτα: 11-18, 30-32 (ημίχ.), 41-50, 71-63.
Ψυχικό (Ρεμεντέλας): Νίκου 9 (2), Αχής 15 (5), Τσιότρας 15 (10, Παπανικολάου 10 (1), Σακελλαρίου 10 (2), Γιαννίκος, Μουράτος 4, Σίνης, Τσιώκος 8.
Ηράκλειο (Ράλλης): Πάνου 1, Παπαδάκης, Τσερκιτζόγλου 5 (1), Μαραγκάκης 1, Πετράκης 2, Κουπίδης 9 (1), Λόλας 16, Λιανός 20 (2), Λάτοβιτς 9 (1).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Νίκος Νιόπλιας γενικά είναι ένας προπονητής που δεν ασχολείται με τους διαιτητές.
Ακόμα και στα σφοδρά λάθη των διαιτητών σε βάρος του ΟΦΗ στον αγώνα Κυπέλλου με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, αλλά και με τον Κισσαμικό στα Χανιά, κράτησε ένα επίπεδο, με ήπιες αναφορές.
Το...μπάχαλο που έγινε όμως, με τους άπειρους διαιτητές, που όρισε η επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣΗ και λίγο έλειψε να τινάξουν στον αέρα το φιλικό αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης, τον έκανε σε μια στιγμή να βγεί απο τα ...ρούχα του!
Η μπάλα έβγαινε άουτ και δεν υπήρχε υπόδειξη, φάουλ που δεν δινόταν απο τον διαιτητή, τρία μέτρα οφσάιντ ο παίκτης το ίδιο, σε κάποια στιγμή απειλήθηκε σύρραξη παικτών και άλλα πολλά, που έριξαν αρκετές φορές το επίπεδο του αγώνα, στο οποίο οι προπονητές ήθελαν να κάνουν τις δοκιμές τους και να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Η φάση που εξόργισε περισσότερο το Νιόπλια, ήταν όμως στην φάση του τρίτου γκολ του Εργοτέλη, όπου ο Κατσικοκέρης, ήταν τρία μέτρα οφσάιντ και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, κάνοντας το 2-3.
Ο Νιόπλιας, απευθύνθηκε στη νεαρή βοηθό διαιτητή: «Υπάρχει οφσάιντ. Γιατί δεν σηκώνεις την σημαία ρε κορίτσι μου;» της είπε.
Για να λάβει την ...απάντηση. «Είναι απο αντίπαλο!».
Ο Νιόπλιας, αλλά και οι παρευρισκόμενοι (αναπληρωματικοί του ΟΦΗ, δημοσιογράφοι και όχι μόνο), έβαλαν τα ...γέλια, καθώς η μπάλα έφτασε στον Κατσικοκέρη, όταν μετά το φάουλ που χτύπησε ο μέσος του Εργοτέλη Βογιατζής, η μπάλα κόντραρε στο τείχος και έφτασε στον εκτεθειμένο σκόρερ.
«Μας δεν είναι απο αντίπαλο. Στο τείχος χτύπησε η μπάλα. Δεν ξέρεις ούτε το οφσάιντ;» αναφώνησε ο Νιόπλιας, που έγινε έξαλλος, με την απάντηση της νεαρού βοηθού, η οποία τα είχε χαμένα λόγω της απειρίας της.
«Θα με κάνετε να πω πράγματα που δεν θέλω» αναφώνησε ο προπονητής του ΟΦΗ, που κάθισε στον πάγκο του και παρακολούθησε εξοργισμένος το υπόλοιπο του αγώνα.
Τα λάθη απο τους διαιτητές ήταν πολλά στο φιλικό, κάποια και για την πλευρά του Εργοτέλη στο πρώτο ημίχρονο, αλλά τα πιο σημαντικά, σε βάρος του ΟΦΗ.
Σε κάποια στιγμή το παιχνίδι πήγε να «ξεφύγει» καθώς μετά το 2-3 οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν εκνευριστεί, κάτι που δε αποτελεί βέβαια άλλοθι για την τραγική εμφάνιση τους στο δεύτερο 45λεπτο, καθώς κακές διαιτησίες μπορεί να βρούν και σε κάποιο επίσημο παιχνίδι και πρέπει να ξέρουν πως θα αντιδρούν.
Γενικά, το φιλικό του ΟΦΗ με τον Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, επισκιάστηκε απο μια διαιτησία...γειτονιάς, που έπαιξε το ρόλο της στην ροή του αγώνα, με γκολ οφσάιντ και πολλά λάθη και για τις δυο ομάδες στο παιχνίδι, το οποίο έχασε κάποια στιγμή το επίπεδο του και έμοιαζε με παιχνίδι...αλάνας.
Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με τη νίκη -γοήτρου που πέτυχε ο Εργοτέλης, ο οποίος είδε το παιχνίδι σίγουρα πιο σοβαρά, απο τον αντίπαλο του.
Οσο για τον ΟΦΗ, οι αιχμηρές αναφορές του Νιόπλια μετά το παιχνίδι, για κάποιους παίκτες του, ήταν ένα σαφές μήνυμα προειδοποιήσεων και αλλαγών ενόψει του Ιανουαρίου, που δεν είνα και τόσο μακριά. Σε 1 1/2 μήνα...
Και έτσι όπως πάνε τα πράγματα με τις αναβολές, το πρωτάθλημα και μετά τον Ιανουάριο, θα είναι στο ξεκίνημα του, καθώς θα έχουμε διανύσει μόνο λίγες αγωνιστικές...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης
Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!
Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»
Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»
Ο ΟΦΗ ’94 γνώρισε την πρώτη του φετινή ήττα στην Β2 ΕΠΣΗ με 1-0 από τη Δόξα Ηρακλείου, σε αναμέτρηση που έγινε σήμερα στις Δαφνές για την 9η αγωνιστική.
Μάλιστα, αυτή ήταν και η πρώτη ήττα σε αγώνα πρωταθλήματος από το καλοκαίρι του 2015 και την επανίδρυση της ομάδας, έχοντας μεσολαβήσει 34 παιχνίδια αήττητος, με 32 νίκες και 2 ισοπαλίες.
Το σημερινό παιχνίδι κρίθηκε με γκολ που σημείωσε στο 17’ ο Χιώτης και οι φιλοξενούμενοι έχουν δίκαια παράπονα για μη υπόδειξη διπλού οφσάιντ, τόσο στο ξεκίνημα της φάσης όσο και στο γκολ. Ο ΟΦΗ ’94 είχε σημαντικές ευκαιρίες κυρίως με το Νοικοκυράκη για να ισοφαρίσει αλλά το 1-0 παρέμεινε ως το τέλος.
ΔΟΞΑ: Σηφάκης, Μπαριέ, Ψαρράς, Καρανδινός (86’ λ.τ. Παγωμένος), Πύλιος, Κεβάνι, Γουβιανάκης (72’ Νικηφόρος), Παπαδάκης, Χιώτης, Γκιαουράκης, Σημαιάκης (46’ Κυριακάκης).
ΟΦΗ ’94: Βαρδάκης, Μουτσομετάι (68’ Μπελαδάκης), Κουρίνος, Ζερβάκης, Λαγουδάκης, Βολτυράκης, Παπαδάκης, Καλαϊτζάκης, Νοικοκυράκης, Σκουλάς (68’ Γκίνη), Κουτεντάκης.