Την 4η νίκη του «υπέγραψε» το Ρέθυμνο Cretan Kings, κερδίζοντας με 84-56 τα Τρίκαλα στο «Μελίνα Μερκούρη», για την 6η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League. Το αήττητο για 3ο συνεχόμενο παιχνίδι εντός έδρας διατήρησε η ομάδα. Μετά από ένα μέτριο πρώτο ημίχρονο (44-39), επέβαλε τον ρυθμό της, δέχθηκε μόλις 17 πόντους στο β’ μέρος, ενώ χάρισε ταυτόχρονα σκορ και θέαμα, φτάνοντας στην τελική επικράτηση με 84-56.
Πρώτος σκόρερ για την ομάδα αναδείχθηκε ο Τόαρλιν Φιτζπάτρικ με 20 πόντους (8 ριμπάουντ), με την τριάδα των «διψήφιων» να κλείνουν οι Κράβιτς (12π.) και Έντουαρντς (10π.).
Τα δεκάλεπτα: 21-19, 44-39, 62-49, 84-56.
Ρέθυμνο Cretan Kings (Τόνι Κωνσταντινίδης): Άρνολντ 8(1), Φιτζπάτρικ 20(4), Τάλτον 8, Γιαννόπουλος 5, Κράβιτς 12, Ραζής 5, Χριστοδούλου 4, Καμπερίδης 4, Θεοδωρίδης 2, Ζάμπας 6, Έντουαρντς 10
Τρίκαλα (Γιάννης Καστρίτης): Κάφεϊ 2, Μπιρούτα 10(1), Τσαγκαράκης 15(4), Μπάρλοου 6, Χότον, Μανωλόπουλος 15(3), Λίποβι 3(1), Καραθανάσης, Άτιτς, Πουλιανίτης, Καλλές 5, Βαρυτιμιάδης.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Τόνι Κωνσταντινίδης: «Αρχικά θέλω να ευχηθώ καλή τύχη στα Τρίκαλα και στον κόουτς Γιάννη (Καστρίτη). Όσον αφορά στο παιχνίδι θεωρώ πως το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ κακό για μας από πλευράς νοοτροπίας. Είναι ξεκάθαρο ότι μπήκαμε χωρίς συγκέντρωση και καθαρό μυαλό. Ειδικά στο πρώτο 5λεπτο και αυτό μας στοίχισε πολύ. Για αυτό δεν είναι τυχαίο πως στην περισσότερη διάρκεια του α’ μέρους τα Τρίκαλα ήταν μπροστά στο σκορ. Την ίδια ώρα θεωρώ κομβικό σημείο το ότι πήγαμε στα αποδυτήρια και ήμασταν μπροστά στο σκορ.
Στο β’ ημίχρονο νομίζω ότι είχαμε μία εικόνα που όλοι θέλαμε να βλέπουμε. Για πρώτη φορά φέτος αμυντικά μείναμε κάτω από τους 60 πόντους και το γεγονός αυτό έγινε διότι σε ένα από τα τέσσερα δεκάλεπτα τα Τρίκαλα έμειναν κάτω από 10 πόντους. Αυτός είναι ένας συγκεκριμένος στόχος μας. Πήραμε ενέργεια από την άμυνα μας και αυτό μας έκανε καλύτερους επιθετικά. Θεωρώ δίκαια πήραμε τη νίκη. Το σημαντικό για μας είναι ότι συνεχίζουμε πάρα πολύ καλά. Σε 6 δύσκολα ματς έχουμε 4 νίκες και αυτό μας κάνει να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια. Βέβαια μέρα με τη μέρα πρέπει να βελτιωνόμαστε γιατί θεωρώ πως έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμη».
Ντέγιαν Κράβιτς: «Νομίζω ότι στο ξεκίνημα του ματς η ομάδα των Τρικάλων άρχισε πολύ σκληρά. Ήταν έτοιμη για το παιχνίδι και έβαλε πολύ μεγάλα σουτ και ιδιαίτερα τρίποντα. Στην επανάληψη έγινε ακριβώς το αντίθετο, παίξαμε πολύ σκληρή άμυνα, με αποτέλεσμα να δεχθούμε 17 πόντους και αυτό ουσιαστικά έκρινε και τη νίκη στο ματς. Νομίζω ότι για αυτή τη χρονιά είμαστε πολύ δυνατή ομάδα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να έχουμε διάρκεια. Θεωρώ ότι είμαστε γεμάτοι με καλούς σουτέρ και πιστεύω ότι το τέλος της χρονιάς θα μας βρει ψηλά στην βαθμολογία».
Γιάννης Καστρίτης: «Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στον κόουτς Κωνσταντινίδη και στην ομάδα του για την δίκαιη επικράτηση. Θα συμφωνήσω σε αρκετά από αυτά που είπε ο Σωτήρης (Μανωλόπουλος). Η ομάδα έχει δείξει σε αρκετά παιχνίδια ότι όσο αγωνιζόμαστε με τον τρόπο που πρέπει και καλό μπάσκετ αποδίδουμε και μένουμε στην διεκδίκηση της νίκης. Επίσης η αλήθεια είναι ότι τα διαστήματα αυτά είναι μικρά, φτάνουν έως τα 20 λεπτά, κάτι το οποίο δεν είναι αρκετό στο πρωτάθλημα. Κρατάμε το 1ο ημίχρονο. Δυστυχώς στο 2ο μέρος είναι σαν να υπήρξε μόνο μία ομάδα. Εμείς για κάποιο λόγο δεν παρουσιαστήκαμε καν. Με πολύ υπομονή δεν σκύβουμε το κεφάλι και πιστεύοντας πολύ στην ομάδα μας και στην δουλειά μας θα προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται για το επόμενο παιχνίδι».
Σωτήρης Μανωλόπουλος: «Συγχαρητήρια στο Ρέθυμνο Cretan Kings για τη δίκαιη νίκη του. Ακολουθήσαμε το πλάνο του προπονητή για 20-25 λεπτά, ελέγχαμε τον ρυθμό αλλά όπως στο ματς με την Κύμη, όταν κάτι πάει να «στραβώσει» φεύγουμε από το πλάνο και προσπαθούμε να διορθώσουμε την κατάσταση ατομικά. Πρέπει να συνεχίσουμε, να δουλέψουμε, να ακολουθούμε το πλάνο του προπονητή. Βλέπουμε ότι όταν το κάνουμε η ομάδα παίζει σωστά. Ήταν ένα ματς εκτός έδρας που θέλαμε να δούμε πράγματα. Η διαφορά μας αδικεί αλλά πρέπει να συνεχίσουμε, κοιτάζοντας το επόμενο δύσκολο παιχνίδι».
Οι παίκτες του ΟΦΗ επιστρέφουν την Δευτέρα (14/11) στις προπονήσεις μετά το ρεπό που έδωσε στους παίκτες την Κυριακή (13/11), ο Νίκος Νιόπλιας.
Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ θα εξετάσει την πορεία των παικτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών.
Του Βουό, ο οποίος ανεβάζει συνεχώς στροφές και όλα δείχνουν ότι αυτή την εβδομάδα, θα επιστρέψει στο κανονικό πρόγραμμα.
Του Μασάδο, ο οποίος λόγω κάποιων ενοχλήσεων στους προσαγωγούς δεν αγωνίστηκε στο φιλικό με τον Εργοτέλη και του Δάφκου, ο οποίος κάνει θεραπεία στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού του.
Στο πλάνο της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ είναι ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι, για την προσεχή Τετάρτη (16/11), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με αντίπαλο (πιθανότατα) τον ΠΟΑ (θα οριστικοποιηθεί τη Δευτέρα), καθώς όλα δείχνουν ότι δεν θα γίνουν αγώνες πρωταθλήματος, την επόμενη Τετάρτη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα φιλικά παιχνίδια προπονητικού χαρακτήρα, στα οποία οι προπονητές χρησιμοποιούν δυο ενδεκάδες για να «ξεμουδάσουν» όλοι οι παίκτες, δεν είναι -κατά τη γνώμη μου-ασφαλή για συμπεράσματα.
Οσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο καταλαβαίνουν. Οσοι είναι σε ομάδες, αντιλαμβάνονται.
Ο ΟΦΗ μετράει 4 μήνες προετομασίας στο γήπεδο και ένα ακόμη πρωινό φιλικό παιχνίδι στο αθλητικό κέντρο, δεν έχει να προσθέσει τίποτε, απο αυτά που έχουν ήδη αναδειχθεί απο τα προηγούμενα -πάρα πολλά είναι αλήθεια-λόγω των συνεχών αναβολών του πρωταθλήματος, φιλικά παιχνίδια.
Η «αγριάδα» που αναδεικνύεται όμως απο το σκορ (ΟΦΗ-Εργοτέλης 2-5), που είναι αναμφίβολα «ηχηρή» και αποτυπώνεται στα χείλη του απλού φιλάθλου με τη φράση «ο ΟΦΗ έφαγε πέντε γκολ απο τον Εργοτέλη;», έχει απο μόνη της την σημασία της και στέλνει «μηνύματα» για το σήμερα και το αύριο, τα οποία πρέπει να ληφθύν σοβαρά υπόψη!
Θα πρόσθετα επίσης, ότι αυτό το 2-5, μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους ανθρώπους του ΟΦΗ, να γίνουν πιο δυναμικοί σε κάποιες αποφάσεις που πρέπει να πάρουν και οι οποίες δεν παίρνουν αναβολή.
Μια ενδεχόμενη φιλική νίκη ή μια ήττα με ένα άλλο σκορ, μπορεί να «σκέπαζε» κακώς κείμενα και «θέματα» νοοτροπίας που έδώ και καιρό φαίνονται και έχουν αναδειχθεί σε παιχνίδια του ΟΦΗ.
Τώρα έχουν την ευκαιρία -πιστεύω- οι άνθρωποι του ΟΦΗ, να οδηγηθούν με μεγαλύτερη ταχύτητα σε κάποιες ακαριαίες αποφάσεις, καθώς η ομάδα συνεχίζει ένα σερί με προβληματικό αγωνιστικό πρόσωπο, ενώ κάποιοι ποδοσφαιριστές, δείχνουν ότι έχουν πάρει μια ακάθεκτη πορεία προς την «ανοιχτή πόρτα» της εξόδου του Ιανουαρίου.
Το θετικό για τον ΟΦΗ, είναι ότι οι αναβολές στην Football league έχουν ήδη σχηματίσει ένα πρωτάθλημα, το οποίο και θα κριθεί μετά τον Ιανουάριο, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που για πρώτη φορά στο νέο έτος θα έχουμε περίπου 25 αγώνες, μια και μέχρι την διακοπή των Χριστουγέννων είναι ζήτημα αν θα έχουν γίνει 7-8 αγωνιστικές.
Οπότε, αυτό σημαίνει, ότι τον Ιανουάριο, ο ΟΦΗ, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία, να προχωρήσει σε αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις, κάποιες απο τις οποίες «φωνάζουν» εδώ και καιρό.
Σε αγωνιστικά θέματα, σε θέματα σχεδιασμού, προσαρμογής στην κατηγορία που λέγεται Β' Εθνική με ότι αυτό συνεπάγεται, σε θέματα νοοτροπίας, αλλά και προσωπικότητας, ενώ είναι γεγονός ότι κάποια παιδιά που σήμερα είναι στο ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχουν αντιληφθεί που βρίσκονται και η φανέλα που φορούν τους πέφτει βαριά και ασήκωτη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Bγήκε απο τα ρούχα του και ο ήρεμος Νιόπλιας
Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης
Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!
Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»
Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»