karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Κισσαμικός γνώρισε την ήττα με 2-0 απο τη Λαμία για την δεύτερη αγωνιστική της Footballleague.

H ομάδα των Χανίων δεν κατάφερε να επαναλλάβει την καλή εικόνα που είχε στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.

Πάντως απο τον Κισσαμικό εξέφρασαν παράπονα για την διαιτησία.

Ο προπονητή της ομάδας των Χανίων Σπύρος Μπαξεβάνος, ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος του αγώνα με τη Λαμία, ότι «στο πρώτο ημίχρονο ειδικά δεν ήμασταν καθόλου ανταγωνιστικοί, είχαμε πολύ παθητικό ρόλο. Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε και όπως ήμασταν στα προηγούμενα παιχνίδια. Δίκαια προηγήθηκε η Λαμία, που ήταν σαφώς καλύτερη από εμάς. Στο δεύτερο ημίχρονο αν και είχαμε δύο αναγκαστικές αλλαγές λόγω τραυματισμών προσπαθήσαμε να μπούμε στο πνεύμα του αγώνα και σε αυτά τα πράγματα που θέλουμε να περάσουμε σαν ομάδα μέσα στο γήπεδο. Δυστυχώς πάλι δεν τα καταφέραμε. Είμαστε στεναχωρημένοι για το αποτέλεσμα. Περιμέναμε η εικόνα της ομάδας μας να είναι εξίσου καλή με τα προηγούμενα παιχνίδια για να πάρουμε κάτι καλό απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα όπως είναι η Λαμία. Νομίζω ότι στο δεύτερο ημίχρονο δεν μας… άφησαν να διεκδικήσουμε τις όποιες δυνατότητες είχαμε για να πάρουμε κάτι. Πρώτη φορά μιλάω για διαιτησία, έχουμε παράπονα για κάποιες φάσεις, για πολλά εύκολα φάουλ που έδινε στην ομάδα της Λαμίας σε αντίθεση με εμάς σε παρόμοιες φάσεις και δεν ξέρω θα δούμε στο βίντεο του αγώνα, γιατί για μένα υπάρχουν δύο περιπτώσεις πέναλτι στο δεύτερο ημίχρονο που έπρεπε να δοθούν και το δεύτερο γκολ της Λαμίας που είμαι στην ίδια ευθεία κι έχω την εντύπωση ότι έρχεται από οφσάιντ. Με αυτά που λέω δεν θέλω να μειώσω την προσπάθεια των παικτών της Λαμίας, η οποία επαναλαμβάνω ήταν καλύτερη μέσα στον αγωνιστικό χώρο από εμάς. Απλά σε όποιες πιθανότητες είχαμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό βρήκαμε… στοπ! Να ευχηθώ καλή χρονιά στην ομάδα της Λαμίας, καλή συνέχεια και να μπορέσει να πετύχει τους στόχους της».

Για το φετινό πρωτάθλημα και τις βαθμολογικές απώλειες των ομάδων που θεωρούνται φαβορί: «Αυτό είναι το ποδόσφαιρο της Football League. Είδαμε και τις προηγούμενες χρονιές ότι αυτό ήταν. Είναι κάποιες ομάδες όπως έχω πει και παλιότερα που είναι ιστορικές, με βαριά φανέλα, αλλά δείχνει αυτή η κατηγορία ότι η φανέλα δεν μετράει. Κάθε Κυριακή πρέπει να αποδεικνύεις μέσα στο γήπεδο ποιος πραγματικά είσαι, να… ματώνεις, να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό και να μπορείς να παίρνεις τους βαθμούς μέσα στον αγωνιστικό χώρο, έξω από τον αγωνιστικό χώρο σίγουρα είναι μεγάλες ομάδες, μεγάλα ονόματα, αλλά σημασία έχει το τι κάνω στον αγωνιστικό χώρο και το τι κάνω “σήμερα”, δεν έχει σχέση με το τι έχω κάνει “χθες” ή στα προηγούμενα παιχνίδια. Θα είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα νομίζω για όλους. Είναι καλό γιατί είναι κι ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Δείχνει ότι ο καθένας μπορεί να πάρει ή να χάσει βαθμούς και μέσα και έξω».

Για την προσπάθεια της Λαμίας που έχει οργάνωση, υψηλό μπάτζετ, αξιόλογους ποδοσφαιριστές και αρκετούς φιλάθλους: «Σίγουρα είναι και αξιόλογη και αξιοπρόσεκτη ομάδα. Από εκεί και πέρα και τα μπάτζετ δεν παίζουν ρόλο. Ό,τι κερδίζεις πρέπει να το κερδίζεις με προσπάθεια μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Από εκεί και πέρα και έμπειρο προπονητή έχει και υπάρχει και καλό υλικό στην ομάδα για να μπορέσει να κάνει κάτι καλό».

Ο Αλέξης Σεληνιωτάκης

Ο αρχηγός του Κισσαμικού Αλέξης Σελινιωτάκης, που αποχώρησε με πρόβλημα τραυματισμού στο ημίχρονο της αναμέτρησης, εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού στη συνέντευξη Τύπου στη Λαμία.

Αναλυτικά όσα ανέφερε για το παιχνίδι: «Να ευχηθώ μιας που ξεκίνησε το πρωτάθλημα καλή σεζόν σε όλους και να έχουμε υγεία. Όσο για το παιχνίδι θεωρώ ότι δεν μπήκαμε καλά, ήμασταν λίγο νωθροί, πηγαίναμε δεύτεροι στις μονομαχίες και η Λαμία, όπως είπε κι ο κόουτς ήταν καλύτερη μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Σιγά-σιγά στο δεύτερο ημίχρονο προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε την εικόνα μας, να κάνουμε κατοχή και να απειλήσουμε τη Λαμία. Κερδίσαμε κάποια μέτρα στο γήπεδο, παρ’ όλα αυτά δεν γίναμε ιδιαίτερα απειλητικοί. Θα σχολιάσω για τη διαιτησία ότι κάποια στιγμή άρχισε να μας εκνευρίζει, χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία για εμάς, γιατί κάναμε ένα κακό παιχνίδι και δεν ήμασταν όπως στα προηγούμενα παιχνίδια του Κυπέλλου και του πρωταθλήματος. Θα κοιτάξουμε τα λάθη μας, να δουλέψουμε αυτή την εβδομάδα γιατί έρχεται ένα δύσκολο ματς, να τα βελτιώσουμε και να φανούμε ανταγωνιστικοί στο επόμενο ματς και να δείξουμε το πρόσωπο που πρέπει να δείχνουμε σε κάθε παιχνίδι».

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Στην πρώτη της ήττα για τη νέα σεζόν υποχρεώθηκε η ομάδα των Χανίων από τη Λαμία με σκορ 2-0, για τη 2η αγωνιστική της Football League 2016-2017.

Ο Κισσαμικός απείλησε πρώτος στο ματς με τον Κίκε στο 16’, αλλά στη συνέχεια οι γηπεδούχοι ανέβασαν την απόδοσή τους και είχαν δοκάρι με τον Τσούκαλο στο 30’. Στο 41’ σε φάση διαρκείας, μετά από εκτέλεση κόρνερ του Βασιλόγιαννη, οι γηπεδούχοι έφτασαν στο 1-0 με τον Αναστασιάδη.

Η ομάδα των Χανίων στάθηκε άτυχη, αφού έχασε με προβλήματα τραυματισμών τόσο τον Κίκε (36’) όσο και τον Σελινιωτάκη (αντικαταστάθηκε στο ημίχρονο). Παρά τις σημαντικές απώλειες ο Κισσαμικός, αφού πρώτα έγιναν απειλητικοί οι γηπεδούχοι στα πρώτα λεπτά του β’ ημιχρόνου, προσπάθησε να έχει την κατοχή της μπάλας και να μεταφέρει το σκηνικό προς την εστία του Πίτκα, χωρίς όμως να δημιουργήσει σημαντικές καταστάσεις. Πάντως εκφράστηκαν αρκετά παράπονα για τη διαιτησία του κ. Φωτιάδη.

Οι φάσεις του αγώνα

16′ Καλή στιγμή για τον Κισσαμικό. Από γύρισμα του Μάντζη ο Κίκε με σουτ μέσα από την περιοχή έστειλε την μπάλα άουτ.
30′ Κόρνερ του Βασιλόγιαννη κεφαλιά του Τσούκαλου η μπάλα στην εξωτερική πλευρά του δοκαριού και άουτ.
31′ Ο Τιάγκο με σουτ έξω από την περιοχή στέλνει την μπάλα άουτ.
40′ Φάουλ του Βασιλόγιαννη ο Παντελάκης απομάκρυνε με κεφαλιά, σουτ στην κίνηση του Σπυρόπουλου απέκρουσε σε κόρνερ ο Λαζαρίδης.
41′ ΓΚΟΛ: Κόρνερ του Βασιλόγιαννη, κεφαλιά του Όμο αποκρούει ο Λαζαρίδης και ο Αναστασιάδης από κοντά στέλνει την μπάλα στα δίχτυα.
49′ Σε εκτέλεση φάουλ για τον Κισσαμικό ο Τσούκαλος αγκαλιάζει και ρίχνει εντός περιοχής τον Παντελάκη χωρίς να γίνει αντιληπτός από διαιτητή και α’ βοηθό.
49′ Σουτ του Καραγιάννη απέκρουσε σε κόρνερ ο Λαζαρίδης.
51′ Γύρισμα του Τσούκαλου σουτ του Βασιλόγιαννη κοντράρει και καταλήγει κόρνερ.
63′ Σέντρα του Σταθάκη ο Μάντζης βρίσκεται στο έδαφος από μαρκάρισμα του Αναστασιάδη και υπάρχουν διαμαρτυρίες από τον πάγκο του Κισσαμικού.
63’ Κόρνερ του Τιάγκο κεφαλιά του Ενγκουέμ άουτ.
79′ Μπαλιά του Μάντζη στον Τιάγκο που βρίσκεται στο έδαφος από κράτημα αντιπάλου σε φάση που ξεσήκωσε νέες διαμαρτυρίες από την ομάδα μας.
88′ ΓΚΟΛ: Σε αντεπίθεση για τη Λαμία ο Βασιλόγιαννης πάσαρε κάθετα στον Ντουρμισάι που πλάσαρε τον εξερχόμενο Λαζαρίδη για το 2-0. Στο ξεκίνημα της φάσης υπήρξαν διαμαρτυρίες για χέρι του Βασιλόγιαννη και στη συνέχεια για οφσάιντ στον σκόρερ.

Διαιτητής: Φωτιάδης (ΕΠΣ Καστοριάς)
Βοηθοί: Μωϋσιάδης (ΕΠΣ Ηπείρου)-Στεφούλης (ΕΠΣ Γρεβενών)
4ος διαιτητής: Καραλιόλιος (ΕΠΣ Γρεβενών)

Κίτρινες κάρτες: Παντελάκης (38’), Κοτσώνης (48’), Βασιλόγιαννης (62’), Ντουρμισάι (64’), Λαζαρίδης (64’), Θέος (66’), Όμο (74’), Σταθάκης (77’)

Λαμία (Μπάμπης Τεννές): Πίτκας, Σπυρόπουλος, Βαλιός (46′ Κοτσώνης), Αναστασιάδης, Παπαργυρίου, Όμο, Μπλάζιτς, Βάντερσον (45′ λ.τρ. Καραγιάννης), Βασιλόγιαννης, Τσούκαλος (71′ Μπουλούλης), Ντουρμισάι

Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Λαζαρίδης, Τσερκέζος, Παντελάκης, Σταθάκης, Κουρέλλας, Σελινιωτάκης (46′ λ.τρ. Ενγκουέμ), Γκούμας, Τιάγκο, Θέος (75′ Μίλιτς), Κίκε (36′ λ.τρ. Ποκόνγκ), Μάντζης.

Ο ΑΟΧανιά γνώρισε την ήττα απο τον Αγροτικο Αστέρα με 2-0 στο γήπεδο του Γάλλου στο Ρέθυμνο για την δεύτερη αγωνιστική της Football league, αλλά δεν το βάζει κάτω. Παρά την απογοήτευση το σύνθημα απο τον προπονητή της ομάδας Αντώνη Δρακόπουλο είναι ότι η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί. Οπως ανέφερε ο προπονητής του ΑΟΧανιά "δυστυχώς για μια ακόμη φορά μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο, καταφέραμε να κάνουμε τρία ατομικά λάθη και να δεχτούμε δυο γκολ. Ήταν καταστροφικό για μας. Ξέραμε ότι το παιχνίδι θα είναι δυσκολο, απέναντι σε μια ομάδα, η οποία προερχόταν απο καλό αποτέλεσμα. Πριν καλά - καλά πατήσουμε στο γήπεδο, χάναμε 0-2. Ευτυχώς όμως, δεν δεχθήκαμε το πέναλτι και είχαμε κάποιες ελπίδες. Θεωρώ ότι με την αλλαγή που κάναμε, ανεβήκαμε και κάναμε κάποιες ευκαιρίες, πατούσαμε καλύτερα στο γήπεδο. Στο δεύτερο είπαμε να μην δεχτούμε γκολ αλλα ο αντίπαλος ήταν καλά οργανωμένος και σταθήκαμε ατυχοι. Μπορεί να φανεί οξύμωρο αλλα θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά. Ήταν πολυ δύσκολο να ανεβάσουμε την ψυχολογία μας και τουλάχιστον αυτό το καταφέραμε. Τώρα κοιτάμε τη συνέχεια και το δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι που έχουμε. Γνωρίζουμε το πρόβλημα στο γκολ που έχουμε και πρέπει να βρούμε λύσεις. Πρώτα να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι πισω και μετά να πετύχουμε κάποιο γκολ. Θέλω να πω ξανά, ότι η ομάδα είναι καινουργια και ήμασταν καλύτεροι σε σχέση με το παιχνίδι στο Αίγιο. Σίγουρα δεν ήμασταν στην έδρα μας αλλα είτε εδώ, είτε στα Περιβόλια, όταν κανεις τέτοια λάθη, το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις".

Ο τεχνικός του Αγροτικού Αστέρα Νίκος Νεντίδης δήλωσε με τη σειρά του ότι: "Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη νίκη. Θα πω ότι ευνοηθήκαμε απο τα προσωπικά λάθη των αντιπάλων. Προηγηθήκαμε 2-0 και νομίζαμε όμως ότι τελείωσε το παιχνίδι. Στη συνέχεια τα Χανιά πήραν τον ελεγχο και προσπάθησαν να αντιδράσουν. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε κατά διαστήματα καλό ποδόσφαιρο και ήμασταν οργανωμένοι στην άμυνα. Είχαμε πει απο πριν, ότι το παιχνίδι θα ήταν δύσκολο, είχαμε δει και το ματς της Σπαρτης. Είχα προειδοποιήσει τους παίκτες μου για τις δυσκολίες. Επίσης, είναι πολυ επικίνδυνο, να εφησυχαζεσαι όταν Προέρχεσαι απο μεγάλη νικη. Ευτυχώς δεν το πληρώσαμε".

Ανασύνταξη...

Η καλύτερη "νίκη" στο πρωτάθλημα μπορεί να αποδειχθεί για τον Α.Ο.Χ, η ήττα απο τον Αγροτικό Αστέρα στο Ρέθυμνο.

Ο Αντώνης Δρακόπουλος, μίλησε για αρκετή ώρα στους ποδοσφαιριστές του, πριν την έναρξη της προπόνησης της Δευτέρας (7/11). Οι παίκτες απο την πλευρά τους, εξέφρασαν τις απόψεις τους και όλοι έβαλαν ένα κοινό παρονομαστή, που δεν είναι άλλος, απο το καλό της ομάδας.Στη συνέχεια, οι ποδοσφαιριστές έκαναν "αποκατάσταση", ενώ την Τρίτη, θα ξεκουραστούν, καθώς εχουν ρεπό και την Τετάρτη, θα ξεκινήσουν ουσιαστικά την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με αντίπαλο τον Πανσερραϊκό

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Ο Αγροτικός Αστέρας ήταν καλύτερος, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, απο τον Α.Ο.Χ. στο Ρέθυμνο, ωστόσο, χρειάστηκε δυο "δώρα" για να πάρει τη νίκη με σκορ 2-0.

Μόλις στο 1ο λεπτό, ο Ρούνιτς, γύρισε λανθασμένα τη μπάλα με το στήθος στον Αθανασίου και ο Τεγούσης που ακολουθούσε, έκανε απο κοντά το πλασέ και έδωσε το προβάδισμα στην ομάδα του Ευόσμου.

Πριν προλάβει η ιστορική ομάδα των Χανίων να συνέλθει, δέχθηκε και δεύτερο τέρμα. Πρωταγωνιστές οι ίδιοι παίκτες των δυο ομάδων, με τον Ρούνιτς να πασάρει λανθασμένα στο...κενό, τον Τεγούση να καιροφυλαχτεί και να κάνει το 0-2 μόλις στο 6ο λεπτό.

Στο 28' ο Ρούνιτς ανέτρεψε τον Δεινόπαπα εντός της περιοχής και οι φιλοξενούμενοι κέρδισαν πέναλτι. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Φελίπε αλλα νικήθηκε απο τον Αθανασίου.

Στη συνέχεια, ο Α.Ο.Χ. πίεσε, έγινε πιο γρήγορος με την είσοδο του Λύρα, πήρε τον έλεγχο αλλα δεν μπόρεσε να αποφύγει την ήττα, έστω κι αν στο δεύτερο ημίχρονο έπαιζε ουσιαστικά στο...μισό γήπεδο. Η μεγαλύτερη ευκαιρία για την ομάδα του Αντώνη Δρακοπούλου σημειώθηκε στο 79ο λεπτό με τον Λύρα, όταν πλάσαρε και ο Κουκόλης έδιωξε πάνω στη γραμμή.

Α.Ο.Χ. (Δρακόπουλος): Αθανασίου, Ζέρης, Ρούνιτς (31' Λύρας), Θεολόγου, Δαμιανάκης, Γκεμίσης (81' Βαρούχας), Φουρλάνος, Μάνιας (68' Αποστολόπουλος), Τσουκάνης, Νικολόπουλος, Σταματής

Αγροτικός Αστέρας (Νεντίδης): Γιακουμής, Γκότοβος, Κουκόλης, Μπουτζίκος, Αργυρίου (46' Ουνγιαλίδης), Ταϊανάν, Τριανταφυλλάκος (57' Χατζής), Τεγούσης, Δεινόπαπας, Φιλίπε, Πάτο (81' Γκέσιος).

Η βαθμολογία 
1. Αγροτικός Αστέρας 6

2. Απόλλων Σμύρνης 6

3. Αχαρναϊκός 6

4. Πανσερραϊκός 4

5. Λαμία 4

6. Καλλιθέα 3

7. Σπάρτη 3

8. Άρης 2

. Αιγινιακός 2

. Αν. Καρδίτσας 2

. ΟΦΗ 2

12. Παναιγιάλειος 1

. ΑΟΧ 1

. Τρίκαλα 1

. Πανθρακικός 1

. Κισσαμικός 1

. Καλλονή 1

18. Πανελευσινιακός 0

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

Απόλλων Σμύρνης – Παναιγιάλειος

Αναγέννηση Καρδίτσας – Σπάρτη

Αγροτικός Αστέρας – Καλλιθέα

Αιγινιακός – Πανθρακικός

Πανσερραϊκός – ΑΟ Χανιά

Κισσαμικός – Άρης

Αχαρναϊκός – ΑΟ Τρίκαλα

Καλλονή – Λαμία

ΟΦΗ – Πανελευσινιακός

 

.

Επαιξε με τη...φωτιά, αλλά δεν κάηκε. Ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη στο 95' στο γήπεδο του Ζωγράφου επί του Ηλυσιακού (1-2) και έμεινε ζωντανός στην μάχη του τίτλου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο προπονητής του Εργοτέλη Νίκος Ουσταμπασίδης, στο πρώτο του παιχνίδι στον πάγκο, μπορεί να καρδιοχτύπησε, αλλά τελικά πανηγύρισε τη νίκη με τους παίκτες του.

Οπως δήλωσε: «Αν και προηγηθήκαμε, δώσαμε το δικαίωμα στον αντίπαλο να δημιουργήσει κάποιες ευκαιρίες και να ισοφαρίσει. Το θετικό ειναι οτι εμείς αντιδράσαμε και πήραμε τη νίκη έστω και στο τέλος. Σε αυτήν την κατηγορία δεν παίζουν ρόλο τα όνοματα, αλλά η εικόνα σου μέσα το γήπεδο. Κρατάμε την νίκη και την αντίδράση που έδειξαν τα παιδιά μετά την ισοφάριση. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου».

Ο Εργοτέλης βρίσκεται τρείς βαθμούς πίσω απο τον πρωτοπόρο Ερμή Ζωνιανών και δυο απο τον δεύτερο Ιωνικό, αλλά ελπίζει σε καλύτερη συνέχεια.

Επόμενος αντίπαλος του Εργοτέλη, το ΙΝΚΑ Χανίων, το οποίο υποδέχεται στο Παγκρήτιο στάδιο.
*Η διοίκηση του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ  με ανακοίνωση της "ευχαριστεί θερμά την αντίστοιχη του Ηλυσιακού για τη θερμή φιλοξενία που παρείχε στα μέλη της αποστολής της ομάδας μας. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια και επιτυχία στο φετινό πρωτάθλημα".

TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Στο ντεμπούτο του Νίκου Ουσταμπασίδη στην τεχνική ηγεσία,  ο Εργοτέλης επικράτησε 2-1 του Ηλυσιακού στο Δημοτικό Στάδιο Ζωγράφου και επανήλθε στο δρόμο των επιτυχιών.

Το παιχνίδι κρίθηκε στην τελευταία φάση (94'), όταν ο Τσουμάγκας, με προβολή μέσα από την περιοχή, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και χάρισε τη νίκη στον Εργοτέλη. 

Με τη συμπλήρωση 25 λεπτών, όταν ο Κατσικοκέρης αξιοποίησε την σέντρα του Πόι από τα δεξιά και με ωραία κεφαλιά μέσα από την καρδιά της περιοχής άνοιξε το σκορ. 

Η πίεση προς την εστία του Ηλυσιακού συνεχίστηκε, ωστόσο οι γηπεδούχοι, στη μοναδική ευκαιρία τους, κατάφεραν να ισοφαρίσουν με τον Ιωάννου στο 77'.

Ο Εργοτέλης είχε δυο πολύ καλές ευκαιρίες με κεφαλιά του Μισέλ και σουτ του Τσουμάγκα που πέρασαν λίγο έηω από την εστία. Στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων, η εκτέλεση φάουλ του Λεάλ σταμάτησε στο δοκάρι, ενώ το σουτ του Καϊμακαμούδη που πήρε το "ριμπάουντ" αποκρούστηκε εντυπωσιακά από τον Κοντοπίδη σε κόρνερ. Μετά το κόρνερ, ο Ρουσάκης πάσαρε με κεφαλιά στον Τσουμάγκα, ο οποίος από κοντά με προβολή διαμόρφωσε το τελικό 1-2. 

ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ: Κοντοπίδης, Μέξης, Ρόππας, Πιπίνης, Σαμιώτης, Κωνσταντόπουλος, Τσινιάς (46′ Στρίγγας), Κουντου, Ιωάννου, Βουτσιώτης (54′ Θαναηλάκης), Μάλτσι (87′ Παϊκόπουλος).

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Στεφανάκος, Καρράς (84′ Καϊμακαμούδης), Τζανής, Δημήτρης, Τσουμάγκας, Ρουσάκης, Μισέλ, Πόι, Καλέ (58′ Κοιλιάρας), Λεάλ, Κατσικοκέρης (73′ Βογιατζής).

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1.ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ      19

2.ΙΩΝΙΚΟΣ      18

3.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ      16

4.ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ      15

5.ΠΟΑ      15

6.ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ      11

7.ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ      10

8.ΙΑΛΥΣΟΣ      8

9.ΡΟΔΟΣ      8

10.ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ      8

11.ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ      7

12.ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ      5

13.ΚΗΦΙΣΙΑ      5

14.ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ      5

15.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ      4

Η επόμενη (9η)

Ερμής Ζωνιανών - Τριγλία Ραφήνας

Πανθηραϊκός - Άγιος Ιερόθεος

Ιωνικός - ΠΟΑ

ΑΕ Κηφισιάς - Εθνικός

Ιάλυσος Ρόδου - Ρόδος

Εργοτέλης - ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ

Θύελλα Ραφήνας - Ηλυσιακός

Ρεπό: Προοδευτική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Εσπασαν καρδιές στην Γ' Εθνική-Δείτε  VIDEOS απο τις μεγάλες νίκες Εργοτέλη, Ιωνικού,ΙΝΚΑ και ήττα σοκ του ΠΟΑ

Γ Εθνική: Mεγάλα διπλά για Εργοτέλη και Ερμή Ζωνιανών-Ηττα σοκ για τον ΠΟΑ!

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi