
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Προκλητικός τόσο την ώρα του αγώνα, όσο και μετά τη λήξη του παιχνιδιού ήταν ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία, μετά το τέλος του Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1, στο γήπεδο του Μάλεμε,
Στα παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ, για την φάση της ισοφάρισης του Κισσαμικού, επιχείρησε να βγάλει ...τυφλή όλη τη φίλαθλη Ελλάδα, που είδε το καραμπινάτο χέρι που υπάρχει, πριν βγεί η σέντρα για να σκοράρει ο Μίλιτς και να διαμορφώσει το τελικό 1-1.
«Δεν είναι χέρι. Το είδα στο VIDEO! Η φάση είναι καθαρή!» έλεγε στα αποδυτήρια ο Μιχαηλίδης, την ίδια ώρα που οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεχόταν τηλεφωνήματα απο όλη την...Ελλάδα για την επίμαχη φάση.
Η στάση αυτή του εν λόγω διαιτητή, έδειξε την ...ενοχή του!
Αντί να παραδεχθεί το λάθος του βοηθού του, κράτησε μια προκλητική στάση.
Μόνο που δεν μας είπε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης, σε πιο ...κανάλι, είδε καθαρή την φάση!
Γιατί στην τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα, απο την KRHTH-ΤV ακόμα και ένα ...τυφλός βλέπει ότι υπάρχει καθαρό χέρι, το οποίο δεν υποδεικνύει ο βοηθός διαιτητή Φίλος (και αυτός απο τη Βοιωτία), ο οποίίος είναι στο ένα μέτρο και έχει καθαρό οπτικό πεδίο.
Ο ΟΦΗ έχει συνολικά στο παιχνίδι παράπονα απο την διαιτησία του Μιχαηλίδη, για τον οποίο οι...φοβίες είχαν αρχίσει απο τη μέρα του ορισμού του (είχε σφυρίξει πέρσι τον ΟΦΗ με τον Ιαλυσό στη Ρόδο, στην Γ' Εθνική και τελικά...πανηγύρισε μαζί τους το 0-0), αλλά τελικά επιβεβαιώθηκαν και στο γήπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έβαλε τα χρώματα και οι φίλαθλοι της ομάδας, τη …δουλειά!
Η σχέση των φιλάθλων του ΟΦΗ, με το Γεντί Κουλέ, είναι μια σχέση…αγάπης και αυτό είναι γνωστό.
Επιβεβαιώθηκε όμως για μια ακόμη φορά φέτος, καθώς φίλαθλοι-εθελοντές της ομάδας, ανέλαβαν το…βάψιμο, όλου του γηπέδου, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά!
Ο ΟΦΗ υποδέχεται την Κυριακή την Καλλονή, στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της χρονιάς για το πρωτάθλημα της Football league και ο κόσμος που θα βρεθεί στο γήπεδο, θα έχει την ευκαιρία, να δεί το «φρεσκοβαμμένο» γήπεδο, με το μαυρόασπρο χρώμα να κυριαρχεί και το πορτοκαλί στους διαδρόμους.
Να σημειωθεί ότι εδώ και αρκετές εβδομάδες, 15 περίπου φίλαθλοι του ΟΦΗ αφιλοκερδώς, στον ελεύθερο χρόνο τους, προχώρησαν στο βάψιμο του γηπέδου, σε τοίχους, κερκίδες, κάγκελα, αλλά και στα αποδυτήρια.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση τους ευχαριστεί τους φιλάθλους, που ανέλαβαν το έργο αυτό και έδειξαν με την ενέργεια τους αυτή, την αγάπη τους στην ομάδα και το ιστορικό γήπεδο, που έχει χαρίσει κατά καιρούς στον ΟΦΗ μεγάλες στιγμές δόξας.
Να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα με ενέργειες της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έχουν γίνει σοβαρές παρεμβάσεις στο γήπεδο.
Η τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης σε όλες τις εξέδρες, αλλά και οι συντηρήσεις που έγιναν σε μεταλλικές κατασκευές και όχι μόνο ήταν πολλές, τόσο στις εξέδρες (κάγκελα, πόρτες κλ.π.), όσο και στα αποδυτήρια.
Στην τελική της φάση, είναι και η τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων περιμετρικά του γηπέδου, οι οποίες είναι περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά και δίνουν μια δυναμική εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ, ένδειξη της στήριξης των επιχειρήσεων του Ηρακλείου στην προσπάθεια που θα κάνει η κρητική ομάδα, για να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ.
Το Γεντί Κουλέ, το πιο «ποδοσφαιρικό» γήπεδο της χώρας απο αυτήν την Κυριακή θα αποκτήσει και πάλι ζωή, έτοιμο να αποτελέσει τον δωδέκατο παίκτη του ΟΦΗ, για να επιστρέψει εκεί που ανήκει.
Απο αυτήν την προσπάθεια δεν πρέπει να λείψει κανείς.
Ολοι Γεντί Κουλέ την Κυριακή!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το βάψιμο του Γεντί Κουλέ!
Του Γιώργου Κορτσαιδάκη
Υπο το φως των προβολέων θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός για την δεύτερη αγωνιστική, της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το παιχνίδι θα γίνει στις 30 Νοεμβρίου στις 7.30 το βράδυ όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ΕΠΟ τον ΟΦΗ και οι φίλαθλοι της κρητικής ομάδας, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ματς από τα…παλιά, στην Σούπερ Λίγκ.
Ο ΟΦΗ είναι σήμερα ομάδα της Footballleague, το Κύπελλο δεν είναι στόχος, καθώς έχει στρέψει την προσοχή του στην άνοδο και την επιστροφή στα σαλόνια, αλλά το βέβαιο είναι ότι θα τα δώσει όλα, ώστε να είναι …ανταγωνιστικός, απέναντι στους πράσινους.
Το «κλουβί» του Γεντί Κουλέ, θα πάρει φωτιά, καθώς θα είναι κατάμεστο από κόσμο και είναι σίγουρο, ότι η ατμόσφαιρα του αγώνα, θα είναι «ποδοσφαιρική» και θα θυμίσει τα μεγάλα παιχνίδια του παρελθόντος των δυο ομάδων.
Αλλωστε από την ημέρα της κλήρωσης των ομίλων του Κυπέλλου, το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ, καταγράφηκε ως από τα «ιδιαίτερα» στο μυαλό του κόσμου του ΟΦΗ, για την φετινή χρονιά.
Βέβαια καταγράφηκε και ως ένα από τα πιο «εμπορικά», καθώς στον ΟΦΗ δεν το κρύβουν ότι ήθελαν ένα μεγάλο αντίπαλο στο Κύπελλο και για εισπρακτικούς λόγους, σε μια δύσκολη χρονιά από πλευρά εσόδων με τα γνωστά προβλήματα που υπάρχουν στην Footballleague και την έλλειψη εσόδων.
Ο ΟΦΗ αφού απέκλεισε τον Αχαρναικό στην πρώτη φάση του Κυπέλλου, ξεκίνησε τα παιχνίδια στους ομίλους με μια σπουδαία εμφάνιση, αλλά άδικη ήττα από τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, σε ένα παιχνίδι το οποίο ο ΟΦΗ έπρεπε να κερδίσει, αλλά το έχασε, ελέω …διαιτητή (Μακρυπόδης), ο οποίος αρνήθηκε τρία (!) πέναλτι στον ΟΦΗ, με αποκορύφωμα εκείνο στο 94’ πάνω στον Βουό, το οποίο θα έδινε και ο πρόεδρος του Απόλλωνα!
Η ισοπαλία στο παιχνίδι Παναθηναικός-Ηρακλής, κρατάει ανοιχτά τα προγνωστικά για το ποίες θα είναι οι δυο πρώτες ομάδες στον όμιλο που θα πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.
Ο ΟΦΗ εκτός από τον Παναθηναικό, θα υποδεχθεί στο Γεντί Κουλέ και τον Ηρακλή, σε ένα ακόμη παιχνίδι με μνήμες από τα παλιά και τις μεγάλες κόντρες των δυο ομάδων στην μεγάλη κατηγορία.
Τα παιχνίδια με ΠΑΟ και Ηρακλή, θα έχουν …άρωμα Σούπερ Λίγκ, για τον ΟΦΗ που επιστρέφει σιγά-σιγά στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο και αυτό το στοιχείο-πέρα από την σημασία της πρόκρισης- κάνει τα παιχνίδια αυτά ιδιαίτερα και σημαντικά για τους φιλάθλους της ομάδας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τον ΟΦΗ ξανά αντιμέτωπο με τους «παραδοσιακούς» του αντιπάλους και όχι με ομάδες της Γ’ και της Β’ Εθνικής, οι οποίοι πέρσι και φέτος, βρίσκονται αναγκαστικά στο δρόμο της ιστορικής ομάδας της Κρήτης…