karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ξεκινάμε με το ότι το γκολ που «έφαγε» ο ΟΦΗ απο τον Κισσαμικό στο 88' δεν...τρώγεται.

Εχεις στα χέρια σου το παιχνίδι, μερικά λεπτά πριν το τέλος, «δαγκώνεις» τη μπάλα, παίρνεις το διπλό και φεύγεις.

Ο ΟΦΗ, στο κρητικό ντέρμπι της Football league, προηγήθηκε στο 80' με το γκολ του Βουό, αλλά ισοφαρίστηκε στο 88' με γκολ του Μίλιτς, στο τελικό 1-1 με τον Κισσαμικό στο «χωράφι» του Μάλεμε.

Το κακό γήπεδο (χωράφι για την ακρίβεια) επηρέασε τον ΟΦΗ, ο οποίος αν είχε δείξει μεγαλύτερη προσοχή στο φινάλε, θα έπαιρνε τους τρείς βαθμούς, ωστόσο, για μια ακόμη φορά, δεν έλλειψαν σφυρίγματα σε βάρος της ομάδας του Ηρακλείου.

Ο ΟΦΗ φωνάζει δικαιολογημένα για την φάση του γκολ των γηπεδούχων, καθώς ο παίκτης που βγάζει τη σέντρα, πριν μπε'το γκολ του Κισσαμικού, έχει κοντρολάρει τη μπάλα με το χέρι, όπως φαίνεται καθαρά στο VIDEO του αγώνα!

Οι παίκτες του ΟΦΗ φώναξαν, αλλά ούτε ο διαιτητής, ούτε ο βοηθός έδειξε την παράβαση.

Για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι (μετά απο αυτό του Κυπέλλου με τον Απόλλωνα) ο ΟΦΗ έχει δικαιολογημένα παράπονα απο αποφάσεις των διαιτητών.

Μάλιστα πρόκειται για καθοριστικές αποφάσεις που διαμορφώνουν αποτελέσμα!

Στην Ριζούπολη, ο διαιτητής Μακρυπόδης, αρνήθηκε καθαρό πέναλτι στον Βουό στο φινάλε του αγώνα, σε μια φάση που έβγαζε μάτια.

Ενώ στην πρεμιέρα της Football League στο Μάλεμε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία και ειδικα ο βοηθός του Φίλος (Βοιωτίας), είναι στο ένα μέτρο απο την φάση, έχει καθαρό οπτικό πεδίο και δεν υποδεικνύει την καραμπινάτη παράβαση.

Τόσο στη Ριζούπολη, όσο στο Μάλεμε, οι αποφάσεις των διαιτητών διαμόρφωσαν και αλλοίωσαν το αποτέλεσμα του αγώνα.

Δείτε παρακάτω απο το VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα γκολ του αγώνα Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1 και την επίμαχη φάση για την οποία φωνάζει ο ΟΦΗ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'

Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ

Σε κυκλοφορία τέθηκαν σήμερα τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Καλλονή για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.

Τα εισιτήρια διατίθενται από το πρωί της Πέμπτης (3/11) από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Οι τιμές τους είναι:

-10 ευρώ στις θύρες 1,4,5

-15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Σε ένα ακόμη παιχνίδι του μπασκετικού ΟΦΗ, ο κόσμος ήταν πολύς στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Περίπου 1000 άτομα δημιούργησαν «ζεστή» ατμόσφαιρα, αλλά αυτό δεν έφτασε για τον ΟΦΗ, ο οποίος γνώρισε την πρώτη ήττα στο σπίτι του απο τον Κάδμο με 64-70.

Πάντως οι Θηβαίοι αποθέωσαν την ατμόσφαιρα στο γήπεδο και έδωσαν συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ!

 Ο «εκτελεστής» της κρητικής ομάδας Γιάννης Χαρατσής (πέτυχε 16π. σε κρίσιμα σημεία), μίλησε με τα καλύτερα λόγια μετά το παιχνίδι για την ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμαστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Οπως είπε «μακάρι σε κάθε γήπεδο που πάμε να συναντάμε τέτοια ατμόσφαιρα. Μπράβο στον κόσμο του ΟΦΗ!» ανέφερε, ενώ για το παιχνίδι, είπε πως «ξέραμε για την καυτή έδρα του ΟΦΗ και ότι θα έχουμε πίεση. Για μας αυτό ήταν κομβικό παιχνίδι.Γιατί με τη νίκη μας επί του ΟΦΗ, τον αφήνουμε πίσω. Ημασταν διαβασμένοι, μείναμε συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι, το πιστέψαμε και κερδίσαμε».

Με τη σειρά του ο προπονητής του Κάδμου, Αποστόλης Αναστασίου, ανέφερε πως «χαίρομαι που επέστρεψα σε αυτό το γήπεδο. Είχα αγωνιστεί σαν παίκτης και τώρα ήρθα ξανά ώς προπονητής. Συγψαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ για την ωραία ατμόσφαιρα» ανέφερε ο προπονητής του Κάδμου, ο οποίος για το παιχνίδι υποστήριξε ότι «πήραμε μια σημαντική νικη σε μια πολύ δύσκολη έδρα. Η ψυχραιμία και η διάρκεια που είχαμε στην απόδοση μας, ήταν τα στοιχεία που μας έδωσαν τη νίκη. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Σε 5-6 παιχνίδια θα ξέρουμε τι γίνεται. Υπάρχουν κάποιες καλές ομάδες στην κατηγορία που θα διεκδικήσουν στην άνοδο.Στις καλές ομάδες κατατάσω και τον ΟΦΗ».  

Ο ΟΦΗ μπορεί να έχασε το παιχνίδι (64-70), αλλά τα λόγια αυτά των αντιπάλων του είναι μια καλή παρηγοριά για τη συνέχεια, ώστε να μείνει όρθιος και να συνεχίσει την προσπάθεια που ξεκίνησε, απο την αρχή της σεζόν.

Μια προσπάθεια που παρά τις δυσκολίες χρειάζεται υπομονή, γιατί πρόκειται για μια νέα ομάδα που τώρα χτίζεται.

Μια προσπάθεια, που άρχισε απο το μηδέν και πρέπει να συνεχιστεί...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πικρή ήττα για τον άστοχο ΟΦΗ στο «παλατάκι»

 

«Οι διαιτητές δεν σέβονται τον ΟΦΗ» 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi