Το βόλει του ΟΦΗ κάνει πρεμιέρα το Σάββατο (5/11) στην Α2 υποδεχόμενο τον Μίλωνα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου (4μμ) και θέλει να κάνει ξεκίνημα με το...δεξί, στην φετινή χρονιά, στην οποία έχει μεγάλες προσδοκίες.
Με το καλύτερο ρόστερ που είχε ποτέ απο πλευράς μεταγραφών, ακόμα και με παίκτες απο την Α1, το βόλει του ΟΦΗ έχει στόχο να πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα.
Οπως τονίζει ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr «είμαστε έτοιμοι για το πρώτο παιχνίδι. Εχουμε δουλέψει πολύ όλο αυτό το διάστημα της προετοιμασίας και περιμένουμε πς και πως το πρώτο παιχνίδι. Καλούμε τον κόσμο της ομάδας, να στηρίξει την προσπάθεια που θα κάνει το βόλει του ΟΦΗ φέτος.
Εχουμε καλή ομάδα και πιστεύω ότι μπορούμε να τους χαρίσουμε όμορφες στιγμές» επισημαίνει.
Για το παιχνίδι με το Μίλωνα, ο τεχνικός του ΟΦΗ τονίζει πως «είναι μια καλή ομάδα που θελει προσοχή. Κάθε πρεμιέρα κρύβει παγίδες. Πρέπει να είμαστε σοβαροί και να δείξουμε το πρόσωπο που ξέρουμε» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το «παλατάκι» του ΟΦΗ, το κλειστό γυναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ήταν ζεστό για μια ακόμη φορά σε παιχνίδι του μπασκετικού ΟΦΗ, καθώς ο κόσμος ήταν ξανά αρκετός (περίπου 1000 άτομα) και δημιούργησε ωραία ατμόσφαιρα, αλλά το αποτέλεσμα του ΟΦΗ δεν ήταν το επιθυμητό.
Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο τον Κάδμο με 64-70 (Διαβάστε εδώ σχετικά), αλλά ο κόσμος της ομάδας, χειροκρότησε την προσπάθεια των παικτών του Γιάννη Κόκκινου, ο οποίος εξέφρασε παράπονα για την διατησία του αγώνα (Διαβάστε εδώ).
Αυτή ήταν η πρώτη εντός έδρας ήττα του ΟΦΗ, αλλά το κέρδος της ομάδας ήταν η μαχητική εικόνα που έδειξε παρά τις αδυναμίες που έχει, αλλά και η ατμόσφαιρα στο γήπεδο, το οποίο ξαναζεί όμορφες μπασκετικές στιγμές!
Ακόμα και οι αντίπαλοι έκαναν ιδιαίτερη μνεία σε αυτήν την ωραία ατμόσφαιρα, καθώς τόσο ο προπονητής του Κάδμου (Αναστασίου), όσο και ο κορυφαίος παίκτης των Θηβαίων (Χαρατσής) (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις τους), έδωσαν συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ, επισημαίνοντας πόσο το χάρηκαν που έπαιξαν σε αυτήν την καυτή έδρα του ΟΦΗ, σε μια όμορφη ατμόσφαιρα με κόσμο, πίεση, αλλά χωρίς για μια ακόμη φορά να συμβεί το παραμικρό.
Ο ΟΦΗ προσπαθεί να «χτίσει» μια ομάδα για το μέλλον, ξεκινώντας απο την Γ' Εθνική, κάνοντας το δικό του Restart, απο ότι φαίνεται ο κόσμος στηρίζει την προσπάθεια αναδόμησης του τμήματος μπάσκετ, ενώ και ο κόσμος του μπάσκετ χαιρετίζει την «επιστροφή» του ΟΦΗ στα δρώμενα του μπάσκετ (μετά απο ένα χρόνο παύσης), καθώς ξέρει τη δυναμική του συλλόγου και το ρόλο που μπορεί να παίξει.
Ολα αυτά μπορούν να αποτελέσουν εφόδια της φετινής δύσκολης προσπάθειας των ανθρώπων του μπασκετικού ΟΦΗ...
Δείτε στο παρακάτω VIDEO εικόνα απο το τελευταίο παινχίδι της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ με τον Κάδμο, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών...
Ο Πάτρικ Βουό, συνέχισε και την Παρασκευή (4/11) θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (4μμ) με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ιβοριανός επιθετικός του ΟΦΗ νοιώθει λίγο καλύτερα, ωστόσο οι ενοχλήσεις από το τράβηγμα που υπέστη στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό δεν τον έχουν εγκαταλείψει.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, θα πάρει τις οριστικές του αποφάσεις για το παιχνίδι, μετά την προπόνηση του Σαββάτου (5/11, 10 π.μ.) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία και θα ολοκληρωθεί η προετοιμασία για την αναμέτρηση της Κυριακής.