Με μια φωτογραφία, που δείχνει τους παίκτες του ΟΦΗ να …κοιμούνται στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, περιμένοντας την πτήση που δεν έγινε για να μεταβούν στην Ξάνθη για το παιχνίδι Κυπέλλου και τη…λεζάντα «Γιατί;» η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr περιγράφει την ταλαιπωρία που έζησαν οι παίκτες του ΟΦΗ.
Η αποστολή του ΟΦΗ αναχώρησε την Τρίτη (10/1) το μεσημέρι (3μμ) από το Ηράκλειο για την Αθήνα.
Από εκεί επρόκειτο να πετάξει στις 6 το απόγευμα της ίδια μέρας για την Χρυσούπολη Καβάλας και από εκεί μετά οδικώς να μεταβεί στην Ξάνθη, για το παιχνίδι Κυπέλλου που είχε οριστεί για την Τετάρτη (11/1, 3μμ).
Η πτήση για την Καβάλα ματαιώθηκε λόγω της κακοκαιρίας.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ σε συνεννόηση με την αεροπορική εταιρεία, έψαξαν την επιλογή να ταξιδέψουν αργά το βράδυ για την Αλεξανδρούπολη, αλλά και αυτή η πτήση ματαιώθηκε.
Η επόμενη επιλογή ήταν η πτήση της Τετάρτης (11/1) στις 7 το πρωί, απο την Αθήνα για την Αλεξανδρούπολη.
Η αποστολή του ΟΦΗ αποσύρθηκε σε ξενοδοχείο την Τρίτη (10/1) αργά το βράδυ και οι παίκτες του ΟΦΗ, ξύπνησαν στις 4 τα χαράματα για να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο, ώστε να ταξιδέψουν.
Στις 7 το πρωί επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο, αλλά μετά από λίγο τους ζητήθηκε να κατέβουν, καθώς και αυτή η πτήση ματαιώθηκε λόγω των κακών καιρικών συνθηκών!
Αυτή ήταν η τελευταία τους δυνατότητα να ταξιδέψουν στην Ξάνθη, καθώς δεν υπήρχε καμία άλλη επιλογή για να βρίσκονται έγκαιρα στο γήπεδο, για να διεξαχθεί το παιχνίδι.
Αμέσως μετά οι άνθρωποι του ΟΦΗ, άρχισαν την προσπάθεια για να βρούν εισιτήρια για την επιστροφή της ομάδας στο Ηράκλειο.
Ούτε αυτό ήταν εύκολο.
Τελικά μετά από προσπάθεια, βρέθηκαν εισιτήρια, ώστε η αποστολή να επιστρέψει στη βάση της, σε …τρείς δόσεις και διαφορετικές πτήσεις!
Ο ΟΦΗ έλαβε όλα τα απαραίτητα έγγραφα από τις αεροπορικές εταιρείες, για την αδυναμία να μεταβεί στον προορισμό του και θα τα προσκομίσει στις αρμόδιες αρχές, προκειμένου το παιχνίδι με την Ξάνθη, να οριστεί σε νέα ημερομηνία.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr είναι από τα…χαράματα της Τετάρτης (11/1) με τους παίκτες του ΟΦΗ, να περιμένουν την πτήση, από την Αθήνα για την Αλεξανδρούπολη, η οποία τελικά δεν έγινε.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ έχουν να λένε για μια ταλαιπωρία η οποία θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν το παιχνίδι είχε αναβληθεί έγκαιρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αλήθεια, γιατί στην περίπτωση του αγώνα Ξάνθη-ΟΦΗ, η ΕΠΟ δεν έδειξε τα ίδια «αντανακλαστικά» με τους αγώνες Λεβαδειακός-ΑΕΚ, Αρης-Ολυμπιακός, Πλατανιάς-Γιάννινα, Λαμία-Ατρόμητος, τους οποίους ανέβαλε έγκαιρα, λόγω της κακοκαιρίας;
Ο ΟΦΗ διαπιστωμένα προσπάθησε να φτάσει στον προορισμό του, χρεώθηκε εισιτήρια και ξενοδοχεία, αλλά δεν είναι και...Θεός, για να κάνει το αδύνατο, δυνατό!
Η αποστολή ταλαιπωρήθηκε βάναυσα, πέταξε στην Αθήνα, αλλά εγκλωβίστηκε εκεί, καθώς τα αεροδρόμια της Χρυσούπολης Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης ήταν κλειστά, λόγω του χιονιά και οι πτήσεις ματαιώθηκαν.
Προσπάθησε να βρεί πτήσεις την Τρίτη το βράδυ και την Τετάρτη το πρωί, αλλά με τον...καιρό δεν μπορεί να τα βάλει κανείς!
Οι παικτες του ΟΦΗ πήγαν άγρυπνοι στο αεροδρόμιο την Τετάρτη τα ξημερώματα μήπως και πετάξουν για την Αλεξανδρούπολη, τους έβαλαν στο αερπλάνο και τους ...έβγαλαν, καθώς η πτηση απαγορεύτηκε!
Τι περίμενε η ΕΠΟ, για να βγάλει την ανακοίνωση της ματαίωσης του αγώνα;
Ακόμα και όταν είχε γίνει ήδη γνωστό, ότι η αποστολή του ΟΦΗ επιστρέφει όπως-όπως στο Ηράκλειο (σε ...τρείς δόσεις καθώς δεν υπήρχαν αεροπορικά εισιτήρια), η ΕΠΟ...τηρούσε τον κανονισμό και δεν ανακοίνωσε την ματαίωση του παιχνιδιού.
Επρεπε να συνεναίσει (sic) και η αντίπαλη ομάδα (Ξάνθη) στην αναβολή του αγώνα, για να συμβεί αυτό, λένε οι ειδικοί, μια και ο Καζναφέρης της Ξάνθης, μέχρι και την τελευταία στιγμή επέμενε ότι μπορεί να γίνει το παιχνίδι (!), αλλά μάλλον...ξέχασε, ότι ο ΟΦΗ δε διαθέτει κάποιο ...διαστημόπλοιο για να ταξιδέψει στην Ξάνθη, καθώς τα αεροπλάνα αδυνατούσαν να πετάξουν!
Σοβαρότης μηδέν! Και όχι μόνο!
Αμ, το άλλο; Να μείνει η αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα και να γίνει το παιχνίδι την Πέμπτη! (προτροπή του απίθανου Κασναφέρη και αυτή!).
Και αν δεν...πετάξει, που ήταν το πιθανότερο, ούτε την Πέμπτη, καθώς η κακοκαιρία συνεχίζεται, να χάσει μια ακόμη μέρα, για να επιστρέψει στη βάση της.
Kαι το χιόνι καλά κρατεί στην Ξάνθη. Οι πόντοι ανεβαίνουν, η θερμοκρασία στο -6 και κάποιοι λένε ότι ακόμα και αν οι ομάδες βρισκόταν στο γήπεδο, το πιθανότερο, είναι ότι δεν θα γινόταν το παιχνίδι!
Γιατί αυτή η μαζοχιστική διάθεση λοιπόν και όχι μια απόφαση που θα διευκολύνει τα πράγματα.
Γιατί αυτή η μιζέρια.
Τον κανονισμό υπεραμύνθηκε λοιπόν και ο ΟΦΗ! "Ανωτέρα βία". Πήρε τα χαρτιά που έπρεπε απο την αεροπορική εταιρεία για τις ακυρώσεις των πτήσεων και την αδυναμία να πετάξει και θα τα κάνει ...χιονόμπαλες για να πετάξει στη μούρη εκείνων που βουλιάζουν στο...χιόνι το Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Χιονάνθρωποι!
Υποθετικό ερώτημα: Στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ (όταν γίνει) η Ξάνθη δεν μπορεί να ταξιδέψει στο Ηράκλειο και ο ΟΦΗ λέει του Καζναφέρη, πάρε τους και ελάτε κολυμπώντας!
Επιστροφή ξανά στο κρητικό ποδόσφαιρο για το Λευτέρη Γιαλούση, ο οποίος ανακοινώθηκε και επίσημα απο τον Κισσαμικό.
Ο 31χρονος αμυντικός θα ενισχύσει την ομάδα των Χανίων στο πρωτάθλημα της Football league.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Κισσαμικός αναφέρει:
«Η ΠΑΕ Κισσαμικός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Λευτέρη Γιαλούση».
Οι δηλώσεις του ποδοσφαιριστή: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω έρθει σε ένα υγιές σωματείο, να βοηθήσω κι εγώ από την πλευρά μου στην προσπάθεια που κάνει η ομάδα. Είναι μία πολύ καλή ομάδα, την έχω δει σε πολλά παιχνίδια. Έχουμε ένα πολύ δυνατό σύνολο, συμπαγές και θα προσπαθήσω κι εγώ από τη δική μου πλευρά να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα».
*Ο Γιαλούσης επέλεξε τη φανέλα με το νούμερο 23
Το βιογραφικό του
Ημερομηνία γέννησης: 18 Ιουλίου 1985
Θέση: Αμυντικός
Αναδείχθηκε από τον Ηρόδοτο στον οποίο ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από 7 χρονών και στη συνέχεια είχε σημαντική παρουσία στη Super League με τη φανέλα του Εργοτέλη από το 2007 έως το 2012. Για μία σεζόν φόρεσε τη φανέλα του Αστέρα Τρίπολης παίζοντας μία φορά και στο Europa League. Ακολούθησαν ο Ολ. Βόλου, η επιστροφή για μισή σεζόν στον Εργοτέλη, η Λαμία και το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας σεζόν η Καβάλα.
1992-1999 Ηρόδοτος (Ακαδημία)
2000-2002 Ηρόδοτος (Α’ ΕΠΣ Ηρακλείου, πρωταθλητής σεζόν 2001-2002)
2002-2004 Ηρόδοτος (Δ’ Εθνική, πρωταθλητής σεζόν 2003-2004)
2004-2005 Ηρόδοτος (Γ’ Εθνική) 10 συμμετοχές
(Κύπελλο Ελλάδας) 2 συμμετοχές
2005-2007(α’) Ηρόδοτος (Δ’ Εθνική)
2007-2008(β’) Εργοτέλης (Super League)
2008-2012 Εργοτέλης (Super League) 75 συμμετοχές-1 γκολ
(Κύπελλο Ελλάδας) 4 συμμετοχές
2012-2013 Αστέρας Τρίπολης (Super League) 6 συμμετοχές
(Κύπελλο Ελλάδας) 2 συμμετοχές
(προκριματικά Europa League) 1 συμμετοχή
2013-2015 Ολυμπιακός Βόλου (Football League) 51 συμμετοχές-2 γκολ
(Μπαράζ ανόδου στη Super League) 1 συμμετοχή
(Κύπελλο Ελλάδας) 11 συμμετοχές
2015-2016(α’) Εργοτέλης (Football League) 12 συμμετοχές
(Κύπελλο Ελλάδας) 3 συμμετοχές
2015-2016(β’) Λαμία (Football League) 13 συμμετοχές-1 γκολ
2016-2017(α’) Καβάλα (Γ’ Εθνική) 12 συμμετοχές-1 γκολ
(Κύπελλο Γ’ Εθνικής) 1 συμμετοχή