Την πρώτη του μεγάλη επιτυχία με τα «χρώματα» του ΟΦΗ πέτυχε ο νεότερος Έλληνας γκρανμαιτρ Ανδρέας Κελίρης, ο οποίος πήρε την πρώτη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα νέων ανδρών μέχρι 20 ετών. Ήταν η πρώτη του μεγάλη διάκριση σε πανελλήνιο Πρωτάθλημα από τότε που άρχισε να αγωνίζεται με την Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία, αφού τα προηγούμενα χρόνια ήταν βασικό στέλεχος της Εθνικής Κύπρου. Μια διάκριση που του δίνει τη δυνατότητα να πάρει το μπόνους του 10% στις προσεχείς Πανελλήνιες εξετάσεις, όπου θα διαγωνιστεί ως μαθητής της Γ΄ τάξης του 2ου Λυκείου Ηρακλείου. Οι αγώνες έγιναν στα Χανιά από 2 έως 8 Ιανουαρίου με τη συμμετοχή 49 σκακιστών και μεταξύ αυτών συμμετείχαν ακόμη από το Ηράκλειο οι σκακιστές του ΟΦΗ Νίκος Σερπετσιδάκης και Νικόλας Βιτσαξάκης, με αρκετά ικανοποιητική απόδοση.
Στο αντίστοιχο πρωτάθλημα νέων γυναικών που διεξήχθη παράλληλα με τη συμμετοχή 26 σκακιστριών, νικήτρια αναδείχτηκε η Ευαγγελία Πετράκη της «Κάισσα» Χανίων και συμμετείχαν ακόμη από το Ηράκλειο η Εβίτα Στρατήγη (Ο.Α.Χ.), η Ίριδα Βιτσαξάκη (ΟΦΗ) και η Στέλλα Φοινικιανάκη (ΠΟΑ).
Στην διάθεση των φίλων του ΟΦΗ και των φίλων του κλασσικού αθλητισμού έχει τεθεί εδω και μερικές ημέρες το ημερολόγιο του τμήματος στίβου του ΟΦΗ για το 2016. Πρόκειται για μια εξαιρετική δουλειά που έχει τη σφραγίδα της ΤΥΠΟΚΡΕΤΑ του Κώστα Καζανάκη και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εξαιρετικό. Στο ημερολόγιο του στίβου του ΟΦΗ μπορεί κανείς να δεί τις επιτυχίες που είχαν το 2016 οι αθλητές του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Να σημειωθεί ότι κεντρικός χορηγός της έκδοσης είναι η VODAFONE η οποία είναι διαχρονικά κοντά στο τμήμα στίβου του ΟΦΗ και την οποία με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα στίβου ευχαριστούν.
Το ίδιο και την ΤΥΠΟΚΡΕΤΑ και προσωπικά τον Κώστα Καζανάκη.
Αλλά και τους παρακάτω χορηγούς :
ΚΑΦΕΣ ΔΑΝΔΑΛΗ
ΤΣΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ SERVICE
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΡΗΤΗ
ΚΑΡΑΤΖΗ ΑΕ
ΑΠΛΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ
ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ
ΦΗΜΗ
ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ MERCEDES-ΠΛΟΥΜΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΑΡΠΟΣ ΧΩΡΑΙΤΗΣ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΚΑΜΠΑΚΑΣ ΣΥΜΕΩΝ
ΤΑΒΕΡΝΑ ΚΑΡΝΑΓΙΟ
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ PASTARELLA
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ΠΛΟΥΜΗ-ΠΑΡΑΓΙΟΥΔΑΚΗ
ΕΙΔΗ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΠΛΑΤΑΚΗΣ ΑE
ΟΠΤΙΚΑ ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ
ΙΧΘΥΟΠΩΛΕΙΑ ΚΑΝΕΛΟΣ
ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΓΕΥΣΕΩΝ
S/M ΦΑΙΣΤΟΣ
Και τους υποστηρικτές μας:
ΜΙΝΟΑΝ LINES
KTEΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΛΑΣΙΘΕΙΟΥ CTRS
GALAXY HOTEL
CMD
VANISKO HOTEL
ΚΡΙΒΕΚ

Επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς για τους παίκτες του ΟΦΗ, απο την Πέμπτη (12/1).
Μετά την ταλαιπωρία για το παιχνίδι Κυπέλλου με την Ξάνθη που δεν έγινε, αλλά και το γεγονός ότι η αποστολή του ΟΦΗ, επέστρεψε σε...δόσεις απο την Αθήνα, στο Ηράκλειο, δεν έγινε προπόνηση την Τετάρτη (11/1) το απόγευμα.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν την Πέμπτη (12/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής (15/1) με τον Αχαρναικό στο Μενίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Kαληνύχτα Ελληνικό ποδόσφαιρο: Η απίστευτη ταλαιπωρία των παικτών του ΟΦΗ