
Το...κύμα αποχωρήσεων στον Εργοτέλη συνεχίζεται!
H ομάδα που στήθηκε το καλοκαίρι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, καθώς τα βρίσκει σκούρα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και στην κρητική ομάδα, πήραν την απόφαση να βάλουν σε εφαρμογή τις εισηγήσεις του προπονητή Νίκου Ουσταμπασίδη και να αναδομήσουν την ομάδα, στα μέσα της περιόδου!
Οι αποχωρήσεις του τερματοφύλακα Μανόλη Στεφανάκου και του κεντρικού αμυντικού Γιάννη Κολόκα, ήρθαν να προστεθούν σε εκείνες των Καλέ, Δημήτρη, Ζουμπουλάκη, Τσουμάνγκα, που είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες!
Απο ότι λένε οι πληροφορίες ο αριθμός των παικτών που θα αποχωρήσουν να ανεβεί περαιτέρω τις επόμενες ημέρες.
Μέχρι σήμερα απο τον Εργοτέλη έχουν αποχωρήσει 6 παίκτες: Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας και έχουν αποκτηθεί επτά: Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκα (μεσοεπιθετικό), Θωμά Γκαρακλίδη (αμυντικός), Χρήστο Νιάρο (αριστερός μπακ) , Μανώλη Νικολακάκη (δεξιός μπακ), Χρήστο Μπάτζιο (αμυντικός).
Στην πόρτα της εξόδου βρίσκεται και ο Αργεντίνος ακραίος επιθετικός Μάουρο Πόι, ενώ μετά την αποχώρηση του Στεφανάκου θα αποκτηθεί τερματοφύλακας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Συνεχίζονται οι αφίξεις και οι αποχωρήσεις στον Εργοτέλη
Η ώρα των αποχωρήσεων στον Εργοτέλη
Ανέβηκε στις 7 μεταγραφές ο Εργοτέλης
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ατυχία χτύπησε την πόρτα του 21χρονου μπακ του ΠΟΑ, Αγγελου Καρβελά.
Ο νεαρός αμυντικός χτύπησε στο γότατο στο παιχνίδι για το Κύπελλο Γ' Εθνικής με τη Ρόδο και μετά την εξέταση που έκανε στον παίκτη, ο ορθοπεδικός Παναγιώτης Αντωνακάκης, εκφράζονται φόβοι για ρήξη χιαστών, διάγνωση που αν επιβεβαιωθεί και απο τη μαγνητική που θα καει ο ποδοσφαιριστής, αυτό σημαίνει ότι θα μπεί στο χειρουργείο και θα χάσει το υπόλοιπο της περιόδου.
Σίγουρα μια άτυχη στιγμή για τον Καρβελά, ο οποίος είναι απο τους κορυφαίους παίκτες του ΠΟΑ στη Γ' Εθνική.
Ο Καρβελάς πρόσφατα είχε δοκιμαστεί στον Παναιτωλικό, χωρίς να προχωρήσει το ενδιαφέρον και σίγουρα είναι ένας απο τους παίκτες με προοπτική για τον ΠΟΑ, αλλά και απο τους επίλεκτους και πλέον ελπιδοφόρους, στην θέση του, στην Γ' Εθνική.
Αν επιβεβαιώθεί ο τραυματισμός του, θα πρέπει να σφίξει τα δόντια, να κάνει υπομονή, να δουλέψει στην αποθεραπεία του και να επιστρέψει δυνατός την επόμενη χρονιά.
Διαθέτει ταλέντο και μέλλον και είναι σε πολύ καλή ηλικία.
Δυστυχώς-όπως συνέβη πρόσφατα και με το Νίκο Καρέλη της Γκένκ για τον ίδιο λόγο (ρήξη χιαστών)-το ποδόσφαιρο, έχει πολύ καλές στιγμές, αλλα και άσχημες όπως αυτές που έχουν να κάνουν με σοβαρούς τραυματισμούς...
Παρελθόν αποτελεί απο τον ΟΦΗ ο Νίκολα Μίκιτς.
Οπως ανακοινώθηκε, ο Σέρβος αμυντικός ζήτησε για οικογενειακούς λόγους να επιστρέψει στο Βελιγράδι για να βρίσκεται κοντά στην οικογένεια του και μετά απο συζήτηση που είχε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, το συβόλαιο του λύθηκε.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για το Νίκολα Μίκιτς αναφέρει:
«Ο Νίκολα Μίκιτς δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ. O 31χρονος Σέρβος αμυντικός μετά απο συνάντηση που είχε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, ζήτησε να αποχωρήσει για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους, οι οποίοι τον αναγκάζουν να βρίσκεται κοντά στην οικογένεια του στο Βελιγράδι.
Ο ΟΦΗ σέβεται την επιθυμία του Μίκιτς, τον ευχαριστεί για τη μέχρι σήμερα παρουσία του στον ΟΦΗ και του εύχεται καλή επιτυχία στο υπόλοιπο της καριέρας του».
Ο Μίκιτς την Πέμπτη (12/1) το πρωί αναχωρεί για την Σερβία.