Δανεικό για 6μήνες στον ΑΟΧανιά, παραχώρησε ο ΟΦΗ τον 20χρονο αριστερό μπακ Γιώργο Τουγλή.
Ο νεαρός αμυντικός έκανε την Πέμπτη (12/1) την τελευταία του προπόνηση με τον ΟΦΗ και αποχαιρέτισε τους συμπαίκτες του και το τεχνικό επιτελείο, το οποίο και ευχαρίστησε για τη συνεργασία που είχαν.
Από την Παρασκευή (13/1), ο Γιώργος Τουγλής θα ενταχθεί στην ομάδα των Χανίων.
Ο ΟΦΗ παραχώρησε το νεαρό παίκτη, με τη λογική να βάλει παιχνίδια στα πόδια του και να έχει στην ομάδα των Χανίων τη δυνατότητα για περισσότερο χρόνο συμμετοχής, σε μια ομάδα Football league, όπως είναι και ο ΟΦΗ, αλλά με διαφορετικούς στόχους.
Το καλοκαίρι θα επανεξεταστεί η περίπτωση του απο τον ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Τουγλής θα αγωνιστεί στα Χανιά, καθώς έχει περάσει και απο την Κ20 του Πλατανιά, ενώ έχει αγωνιστεί ακόμη στην Κ20 του ΟΦΗ, αλλά και την πρώτη ομάδα, στην οποία ήταν πέρσι στην Γ' Εθνική και φέτος.
Στο παρελθόν ο Γιώργος Τουγλής έχει περάσει και απο τα κλιμάκια των Εθνικών ομάδων.
Με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (12/1) το πρωί, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής (3μμ) με τον Αχαρναικό στο Μενίδι.
Νάστος και Μάνος έκαναν πρόγραμμα στο γυμναστήριο, καθώς λόγω ίωσης δεν ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα.
Ατομικό έκανε και ο Μπουρσέλης. Απών ήταν ο Βουό, ο οποίος βρίσκεται στην Πορτογαλία και επιστρέφει την Παρασκευή (13/1), για να τεθεί στη διάθεση της ομάδας, για το παιχνίδι με τον Αχαρναικό.
Στην αναμέτρηση της Κυριακής δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής ο Νάστος και ο Κώτσιος λόγω καρτών.
Με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (13/1) το πρωί, στο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Αχαρναικό.
Με αφορμή έναρξη πρωταθλήματος της Κ19 του ΟΦΗ, το οποίο ξεκινάει στις 22 Ιανουαρίου η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα παραθέσει δείπνο στο τεχνικό επιτελείο και τους παίκτες την Παρασκευή (13/1) το βράδυ στο «Κτήμα Αρχοντικό» στη Ροδιά.
Να σημειωθεί ότι στην Κ19 του ΟΦΗ είναι εν αναμονή της κλήρωσης, για να μάθουν με ποιον αντίπαλο αγωνίζονται στο πρώτο τους παιχνίδι. Στην πρώτη φάση του πρωταθλήματος η Κ19 του ΟΦΗ θα αναμετρηθεί με τον Κισσαμικό και τον ΑΟΧανιά, στον «κρητικό όμιλο» του πρωταθλήματος.