Αυτή είναι η επίσημη νεότερη ενημέρωση που έχει ο ΟΦΗ από την διοργανώτρια για την αναμέτρηση.

Κάθε μέρα...φεύγουν 1-2 απο τον Εργοτέλη!
Την Τετάρτη (11/1), είχαμε δυο ακόμη αποχωρήσεις στον Εργοτέλη. Τα προγνωστικά για την αποχώρηση του Αργεντίνου επιθετικού Μάουρο Πόι, ο οποίος δεν δικαίωσε τις προσδοκίες επιβεβαιώθηκαν.
Ενώ ο Εργοτέλης ανακοίνωσε και τη λύση της συνεργασίας με τον υπεύθυνο ποδοσφαιρικού τμήματος Βαγγέλη Κουτσάκη, ο οποίος μετά την πρόσληψη του Σταύρου Λαμπράκη, ο οποίος θα έχει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή και του γενικού αρχηγού, έμεινε χωρίς αντικείμενο!
Για τον Κουτσάκη, η διοίκηση του Εργοτέλη επισημαίνει ότι θα απασχοληθεί σε άλλο πόστο.
Η λύση της συνεργασίας με τον Αργεντίνο επιθετικό Μάουρο Πόι, ανεβάζει τις αποχωρήσεις παικτών στους 7 τον Ιανουάριο, καθώς έχουν αποχωρήσει ακόμη οι Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας.
Εχουν δε, αποκτηθεί επτά: Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκα (μεσοεπιθετικό), Γκαρακλίδη (αμυντικός), Νιάρο (αριστερός μπακ) , Νικολακάκη (δεξιός μπακ), Μπάτζιο (αμυντικός).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Κύμα αποχωρήσεων στον Εργοτέλη
Με τρείς απόντες από το κανονικό πρόγραμμα, συνέχισε την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Κυριακής (3μμ) με τον Αχαρναικό, στο Μενίδι.
Ο Πάτρικ Βουό αναμένεται το απόγευμα της Παρασκευής (13/1) στο Ηράκλειο, από την Πορτογαλία, όπου έχει μεταβεί για προσωπική του υπόθεση και αναμένεται να προπονηθεί το Σάββατο (14/1).
Ο Αντώνης Μπουρσέλης ακολούθησε πρόγραμμα σε αυξημένη ένταση, αλλά δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι.
Ενώ ο Μανόλης Φαζός ταλαιπωρείται από ένα τράβηγμα στο ισχίο και έκανε θεραπεία.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αχαρναικό, με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Νίκος Νιόπλιας θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.