karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (10/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Ξάνθη, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος, που θα γίνει την Τετάρτη (11/1, 3μμ).

Η τελευταία προπόνηση του ΟΦΗ έγινε κάτω από δυνατή βροχή και σε ένα βαρύ τερέν, στο αθλητικό κέντρο.

Στην προπόνηση δεν συμμετείχαν οι Μάνος και Νάστος, οι οποίοι έχουν προσβληθεί από ίωση και έμειναν εκτός αποστολής από το παιχνίδι στην Ξάνθη.

Ακόμη, δεν προπονήθηκε ο Πάτρικ Βουό, ο οποίος έλαβε ειδική άδεια απο το Νίκο Νιόπλια, ώστε να μεταβεί στην Πορτογαλία για προσωπική του υπόθεση.

Ο  Αντώνης Μπουρσέλης συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα και δεν υπολογίζεται για το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Στο παιχνίδι με την Ξάνθη, δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί και ο τιμωρημένος Κώτσιος.

Ο Νίκος Νιόπλιας επέλεξε για την αποστολή 18 ποδοσφαιριστές.

Πρόκειται για τους: Δερμιτζάκη, Δάφκο, Μητρόπουλο, Μίκιτς, Κομεσίδη,Ροβίθη,Μιλοσάβλιεφ,Αντουκόρ,Χαντί,Κοιλιάρα, Οστοιτς, Βαλλιάνο, Ογκμποε, Βρεττό, Ράντι, Χίσι, Κοντογιάννη, Μανιαδή.

Εκτός αποστολής έμειναν οι: Βουό, Μπουρσέλης, Κώτσιος, Νάστος, Μάνος, Κιάσσος, Φαζός, Τουγλής, Κασμερίδης.

Οι παίκτες του ΟΦΗ την Τρίτη (10/1) το μεσημέρι θα αναχωρήσουν αεροπορικώς (μέσω Αθηνών) για την Ξάνθη.

Μάλιστα θα παραμείνουν στην Ξάνθη και μετά το παιχνίδι και θα επιστρέψουν στο Ηράκλειο (ξανά αεροπορικώς) την Πέμπτη (12/1) το μεσημέρι για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας  παιχνίδι με τον Αχαρναικό, για το πρωτάθλημα της Football league.

Οι αποχωρήσεις και οι αφίξεις στον Εργοτέλη συνεχίζονται. Ο Σταύρος Λαμπράκης-όπως αναμενόταν-μετά την αποχώρηση του απο τον ΟΦΗ, επέστρεψε στον Εργοτέλη και ανέλαβε το πόστο του τεχνικού διευθυντή της ομάδας. Ενώ είχαμε και δυο ακόμη αποχωρήσεις, η μια ηχηρή. Ο Βραζιλιάνος Καλέ για τον οποίο έγινε "ντόρος" το καλοκαίρι και ο Αγγελος Ζουμπουλάκης, ανέβασαν στις αποχωρήσεις παικτών στους 4 μετά τα διαζύγια με Τσουμάνγκα και Δημήτρη, ενώ κοντά στην έξοδο βρίσκεται και ο Αργεντίνος επιθετικός Μάουρο Πόι.

Αναλυτικά οι ανακοινώσεις του Εργοτέλη:

Για την επιστροφή του Σταύρου Λαμπράκη: Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την επιστροφή του Σταύρου Λαμπράκη, ο οποίος αναλαμβάνει επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος του Συλλόγου (γενικός αρχηγός & τεχνικός διευθυντής).

Ο Σταύρος Λαμπράκης δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Εργοτέλη:

«Το περασμένο καλοκαίρι, άθελα μου, στενοχώρησα τον πρόεδρο και τον κόσμο του Εργοτέλη. Τα αισθήματα μου όμως για τον Σύλλογο δεν άλλαξαν ποτέ. Επιστρέφω σε μια κρίσιμη περίοδο για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να πετύχει ο Εργοτέλης το στόχο της επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού ποδοσφαίρου. Πιστεύω ακράδαντα ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο για την ευκαιρία που μου έδωσε να επιστρέψω στο σπίτι μου».

Τέλος Καλέ και Ζουμπουλάκης

Για τον Καλέ: "Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, σεβόμενος την επιθυμία του ποδοσφαιριστή να συνεχίσει την καριέρα του στο εξωτερικό, ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον Έλτον Καλέ. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή συνέχεια στην καριέρα του", αναφέρει η ανακοίνωση.

Για τον Ζουμπουλάκη: "Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Άγγελο Ζουμπουλάκη. Του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή συνέχεια στην καριέρα του".

Στις 22 Ιανουαρίου με τον Ερμή Ζωνιανών

Οι νέες ημερομηνίες διεξαγωγής των παιχνιδιών της 14ης αγωνιστικής της Γ' Εθνικής που αναβλήθηκαν το σαββατοκύριακο ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα (9/1) από την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΕΠΟ, οι αγώνες που δεν διεξήχθησαν το περασμένο Σαββατοκύριακο εξαιτίας της κακοκαιρίας θα γίνουν στις 22 Ιανουαρίου, ενώ η 16η αγωνιστική θα μετατεθεί στις 25 Φεβρουαρίου. Ανάμεσα σε αυτά τα παιχνίδια είναι στον 4ο Όμιλο και το Εργοτέλης-Ερμής Ζωνιανών, όπως και το ΠΟΑ-Εθνικός.

Η ανακοίνωση της ΕΠΟ: «Οι αγώνες της 14ης αγωνιστικής του 1ου, 2ου, 3ου και 4ου ομίλου, που αναβλήθηκαν λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων, θα διεξαχθούν στις 22 Ιανουαρίου. Η 16η αγωνιστική μετατίθεται και θα διεξαχθεί στις 25 Φεβρουαρίου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η ώρα των αποχωρήσεων στον Εργοτέλη

Ανέβηκε στις 7 μεταγραφές ο Εργοτέλης

Η Football league ενημέρωσε και επίσημα τον ΟΦΗ για την αναβολή του αγώνα ΑΟΧανιά-Σπάρτη, που είχε οριστεί στο γήπεδο του ΟΦΗ για την Τρίτη (10/1) στις 3 το μεσημέρι,

Η κατάσταση του αγωνιστικού χώρου του γηπέδου του ΟΦΗ, λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που πλήττουν την Κρήτη, τις τελευταίες ημέρες και η σημαντική επιβάρυνση που θα δεχόταν το γήπεδο με ένα ακόμη παιχνίδι είναι ο λόγος της αναβολής.

Σχετικό αίτημα να μη γίνει το παιχνίδι, είχε καταθέσει το πρωί της Δευτέρας (9/1) στην διοργανώτρια ο ΟΦΗ, ενώ ανάλογη ήταν και η έκθεση επιτροπής της αποκεντρωμένης διοίκησης και της ΕΠΣΗ, που έκανε αυτοψία στο γήπεδο και έκρινε ότι τουλάχιστον για 5 μέρες δεν μπορεί να γίνει παιχνίδι, στο γήπεδο του ΟΦΗ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi