Επιστρέφει στους πάγκους της Γ' Εθνικής ο Θανάσης Κολιτσιδάκης, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της Θύελλας Ραφήνας, η οποία μετέχει στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και είναι στην τρίτη θεση απο το τέλος με 15 βαθμούς.
Ο Κολιτσιδάκης μετά την λύση της συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, όπου ήταν συνεργάτης του Νίκου Νιόπλια, είχε αναλάβει τεχνικός διευθυντής στην ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, πόστο που δεν μπορεί να έχει πλέον.
Μάλιστα η ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ με ανακοίνωση της, ευχήθηκε στον Θανάση Κολιτσιδάκη, καλή επιτυχία στη νέα του θέση.
Η ανακοίνωση της Ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ αναφέρει:
"Η Επιτροπή Ακαδημίας ΟΦΗ και ο ΟΦΗ ’94 ευχαριστούν θερμά για την φετινή συνεργασία τον τεχνικό διευθυντή Θανάση Κολιτσιδάκη, ο οποίος αποδέχτηκε την πρόταση της Θύελλας Ραφήνας για να συνεχίσει την προπονητική του καριέρα στην Γ’ Εθνική.
Η συνεργασία μας με τον κ. Κολιτσιδάκη από την πρώτη στιγμή ήταν άψογη και ωφέλιμη για την ανάπτυξη των υποδομών του ΟΦΗ, υπηρετώντας με απόλυτη ευσυνειδησία και συνέπεια το πόστο που είχε αναλάβει. Οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όσα πολύτιμα προσέφερε στις υποδομές του ΟΦΗ και να του ευχηθούμε καλή συνέχεια και εκπλήρωση των στόχων του και είμαστε σίγουροι ότι στο μέλλον θα συνεργάζεται με ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως το αξίζει απόλυτα!
Όσον αφορά την Ακαδημία μας και παρόλο που αποχωρεί ένα σπουδαίο όνομα από το επιτελείο της, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι τα τελευταία δύο χρόνια η δομή της Ακαδημίας μας είναι τέτοια που δεν στηρίζεται σε πρόσωπα και το κενό που δημιουργείται με την αποχώρηση του Θανάση Κολιτσιδάκη θα καλυφθεί εκ των έσω".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με αφορμή την υπόθεση της Λαμίας με τους 6 ξένους, που φαίνεταιθ να χρησιμοποίησε στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, υπόθεση που απειλεί να βάλει "μπουρλότο" στην μάχη του τίτλου στην Football league, θα ήθελα από την αρχή, να ξεκαθαρίσω ότι είμαι 100% κατά, σε παιχνίδια που κερδίζονται στα δικαστήρια και όχι στο φυσικό τους χώρο, στα γήπεδα.
Ερωτώ όμως: Αν ο ΟΦΗ ήταν στη θέση της Λαμίας, θα «βαρούσαν» ενστάσεις, οι αντίπαλοι του;
Θα τον κυνηγούσαν Θεοί και δαίμονες; Πιστεύω πως ναι.
Στον «όμορφο κόσμο» της Β’ Εθνικής, δεν μπορείς να πηγαίνεις με το σταυρό στο χέρι, όταν έχεις να κάνεις με «αλλόθρησκους».
Όταν έχεις να κάνεις, με κανόνες «ζούγκλας».
Από τη στιγμή, που υπάρχει έστω και μια πιθανότητα δικαίωσης, για μια υπόθεση, για την οποία ακόμα και οι μεγαλοδικηγόροι του αθλητισμού στη χώρα μας, κρατούν «αποστάσεις», εκφράζουν «επιφυλάξεις» και κανείς δεν βάζει το χέρι του στη φωτιά, είναι σαφές, ότι καμία από τις ομάδες που έχουν έννομο συμφέρον (μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ), δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια. Να αδιαφορήσει. Δεν έχει δικαίωμα να το κάνει.
Και είμαι (πλέον) βέβαιος, ότι ούτε ο ΟΦΗ, ούτε κάποιες άλλες ομάδες (π.χ. Αρης), που βλέπουν την υπόθεση αυτή ως μια ευκαιρία, για να μείνουν στο στόχο που έχουν θέσει, θα αδιαφορήσουν.
Γιατί πολύ απλά δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Ενώ –αντίθετα- έχουν να κερδίσουν πολλά!
Είναι θέμα δικαστών, ερμηνείας του νόμου.
Η πειθαρχική και οι τακτικοί δικαστές, θα κληθούν να ερμηνεύσουν τον κανονισμό και τη νομιμότητα.
Tον ΚΑΠ και την προκήρυξη του πρωταθλήματος!
Οι «ασάφειες» που αναδεικνύονται στην υπόθεση, είναι πολλές και …καθ’ όλου αδιάφορες!
Ισχύει ο ΚΑΠ ή η προκήρυξη του πρωταθλήματος;
Θεωρείται ο Αλβανός ποδοσφαιριστής της Λαμίας Ντούρμισάι, ως παίκτης που έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδος, επειδή έχει Ελληνική υπηκοότητα και Ελληνική ταυτότητα;
Πόσο επηρεάζει την υπόθεση, το γεγονός ότι έχει τρείς επίσημες συμμετοχές στην Εθνική ομάδα Κ20 της Αλβανίας;
Μπορεί να αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, παίκτης που έχει αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα άλλης χώρας;
Γιατί δεν έχει παραιτηθεί επίσημα με έγγραφο στην ΕΠΟ, από την συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα Αλβανίας ο ποδοσφαιριστής, ώστε να έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος;
Αν αποδειχτεί στο δικαστήριο, ότι ο Ντούρμισάι, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, τότε υπάρχει παρατυπία, καθώς η Λαμία στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, το οποίο κέρδισε με 2-0, αγωνίστηκε σε ένα διάστημα του αγώνα, με 6 ξένους (ο κανονισμός προβλέπει μέχρι 5 στην ενδεκάδα) και όχι με 6 παίκτες που να μπορούν να αγωνίζονται στην Εθνική Ελλάδος, όπως προβλέπει η προκήρυξη του πρωταθλήματος.
Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν, ότι η υπόθεση είναι κατ’ αρχή σοβαρή και όχι αμελητέα, όπως με αφέλεια έσπευσαν κάποιοι να υποστηρίξουν από την αρχή.
Είναι –σε κάθε περίπτωση- μια υπόθεση «πενήντα-πενήντα».
Τουλάχιστον!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μετά το 5-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας, ο ΟΦΗ αναζητάει μια ακόμη νίκη, αυτή τη φορά εκτός έδρας, κόντρα στον Αιγινιακό, στην Κατερίνη (Τετάρτη 22/2, 3μμ).
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, δεν θα έχει σε ένα ακόμη παιχνίδι, στη διάθεση του, τους τραυματίες Κοιλιάρα, Ογκμποε, Αντουκόρ, αντίθετα επιστρέφει ο Νάστος, που εξέτισε την ποινή του.
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη (21/2) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικο κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Τετάρτης (22/2, 3μμ) με τον Αιγινιακό εκτός έδρας.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος συμπεριέλαβε στην αποστολή 19 ποδοσφαιριστές. Πρόκειται για τους: Δερμιτζάκη,Στρέζο, Κιάσσο, Κώτσιο, Κομεσίδη, Βαλλιάνο, Οστοιτς, Παντίδο, Χίσι, Μητρόπουλο, Χαντί, Πουρτουλίδη, Μπόατεγκ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Πάγκαλο, Μάνο, Βουό και Nάστο.
Οι τραυματίας Κοιλιάρας, Ογκμποε και Αντουκόρ, συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα και θεραπεία. Ενώ εκτός αποστολής έμειναν ακόμη οι Βρεττός, Δάφκος, Φαζός, Μπουρσέλης, Κασμερίδης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Η αποστολή του ΟΦΗ ταξιδεύει αεροπορικώς για την Θεσσαλονίκη και απο εκεί οδικώς για την Κατερίνη, για το παιχνίδι.
Η επιστροφή της κρητικής ομάδας, στο Ηράκλειο, είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη το πρωί και αμέσως θα ξεκινήσει η προετοιμασία για το παιχνίδι της Κυριακής με τον Κισσαμικό την προσεχή Κυριακή (3μμ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: