Ο ΟΦΗ πέρασε με νίκη απο το Αιγίνιο (0-1) και εκμεταλευόμενος την ισοπαλία του Αρη στην Σπάρτη (0-0), πλησίασε τη ομάδα της Θεσσαλονίκης, που είναι στην τρίτη θέση, στους 5 βαθμούς. Παράλληλα ο ΟΦΗ «έπιασε» στην 4η θέση τον Αγροτικό Αστέρα, ο οποίος έμεινε στο 0-0 με την Ελευσίνα. Σε ότι αφορά, στις υπόλοιπες κρητικές ομάδες, τα Χανιά γνώρισαν την ήττα με 3-1 στο Ελ Πάσο και ο προπονητής της ομάδας των Χανίων Σάκης Παπαβασιλείου έκανε πράξη τα λεγόμενα του ότι παραιτείται απο τον πάγκο της ομάδας, όπως είχε πει μετά την ήττα με 1-4 απο τον Απόλλωνα, στα Περβόλια. Νίκη-ανάσα πήρε ο Κισσαμικός, που κέρδισε με 1-0 τον Αχαρναικό στα Χανιά.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 17ης αγωνιστικής:
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου
Καλλιθέα - Χανιά 3-1 (2' Τσίπρας, 59 (πεν.) Λεβέντης, 77' (πεν.) Κρεββατάς / 35' Αποστολόπουλος)
Σπάρτη - Άρης 0-0
Παναιγιάλειος - Τρίκαλα 1-0 (6' Κρητικός)
Αγροτικός Αστ. - Πανελευσινιακός 0-0
Αιγινιακός - ΟΦΗ 0-1 (28' (πεν.) Χαντί)
Πανσερραϊκός - Καλλονή 3-1 (30' Γκούρτσας, 45', 77' Ρούτσης / 66' Σισέ)
Κισσαμικός - Αχαρναϊκός 1-0 (2' Μίλιτς)
Απόλλων - Πανθρακικός 3-0 (α.α.)
Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου
Αναγέννηση Καρδίτσας - Λαμία (15.00)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Απόλλων Σμύρνης 43
2. Λαμία 40
................................................
3. Άρης 35
4. Αγροτικός 30
5. ΟΦΗ 30
6. Σπάρτη 25
7. Παναιγιάλειος 23
8. ΑΟ Τρίκαλα 22 *
9. Πανσερραϊκός 22
10. ΑΟΧ 21 *
11. Αχαρναϊκός 20
12. Καλλιθέα 19
13. Κισσαμικός 19 *
14. Αναγέννηση Καρδίτσας 16 *
................................................
15. Αιγινιακός 12
16. Καλλονή 12
17. Πανελευσινιακός 9
18. Πανθρακικός -6
* Ο εξ' αναβολής αγώνας Αναγέννηση Καρδίτσας - ΑΟ Χανιά για τη 10η αγωνιστική θα γίνει στις 8 Μαρτίου.
** Ο εξ' αναβολής αγώνας Τρίκαλα - Κισσαμικός για την 11η αγωνιστική θα γίνει την Τετάρτη 8 Μαρτίου.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (18Η)
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου
Καλλιθέα - Απόλλων Σμύρνης (15:00 ΕΡΤ, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Κυριακή 26 Φεβρουαρίου
Χανιά - Παναιγιάλειος (15:00)
Άρης - Αν. Καρδίτσας (15:00 ΕΡΤ, «Κλεάνθης Βικελίδης»)
Τρίκαλα - Αγροτικός Αστ. (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Λαμία - Αιγινιακός (15:00, ΔΑΚ Λαμίας)
Πανελευσινιακός - Πανσερραϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Ελευσίνας)
ΟΦΗ - Κισσαμικός (15:00, «Θ. Βαρδινογιάννης«)
Καλλονή - Αχαρναϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Μυτιλήνης)
Πανθρακικός - Σπάρτη 0-3 α.α.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Εργοτέλης έπαιξε ψυχωμένα κόντρα στον Ιωνικό, ήταν καλύτερος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έχασε ευκαιρίες για μεγαλύτερο σκορ, αλλά τελικά πέτυχε τον αντικειμενικό του στόχο, που ήταν η νίκη (2-1), ώστε να πιάσει τον αντίπαλο του στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Νίκος Κατσικοκέρης με δυο γκολ ήταν η αιχμή του δόρατος για τον Εργοτέλη, σε ένα παιχνίδι, που άφησε πικρή γεύση στο τέλος για την κρητική ομάδα, καθώς δέχθηκε γκολ στις καθυστερήσεις του αγώνα και έτσι μειονεκτεί στην ισοβαθμία με τον Ιωνικό (είχε κερδίσει με 2-0 το πρώτο παιχνίδι στη Νίκαια).
Εργοτέλης και Ιωνικός συνεχίζουν ισόβαθμοι πλέον στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και όλα δείχνoυν ότι η συνέχεια για το ποιός θα κατακτήσει τον τίτλο και την άνοδο, αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, αλλά και δηλώσεις των προπονητών απο την συνέντευξη τύπου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πήρε το ντέρμπι ο Εργοτέλης και έπιασε στην κορυφή τον Ιωνικό
Στην σημασία της νίκης για τον ΟΦΗ, αλλά και στο γεγονός ότι το πρωτάθλημα έχει ακόμη ένα γύρο με 17 αγώνες, στάθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος, στη συνένετυξη τύπου, που ακολούθησε την αναμέτρηση με τον Αιγινιακό στην Κατερίνη (0-1).
Ο προπονητής του ΟΦΗ υπογράμμισε ότι σε αυτά τα παιχνίδια σημασία έχει η νίκη, δήλωσε ότι δεν έμεινε ικανοποιημέμος απο την εικόνα του ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο, ενώ σε ερώτηση, που του έγινε για την ένσταση πυ κατέθεσε ο ΟΦΗ σε βάρος της Λαμίας, ανέφερε ότι «η διοίκηση προασπίζει τα συμφέροντα της ομάδας», ενώ πρόσθεσε ότι «καλό ειναι τέτοια λάθη, αν έχει γίνει λάθος να αποφεύγονται»,εννοώντας την χρησιμοποίηση παραπάνω ξένων παικτών στην ενδεκάδα.
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου:
Για το παιχνίδι:
«Το παιχνίδι είχε δύο όψεις. Στο πρώτο ήμασταν κυρίαρχοι, δεν κινδυνεύσαμε καθόλου και αν είχαμε καλύτερο ρυθμό θα μπορούσαμε να βγάλουμε καλύτερες ευκαιρίες. Αντίθετα στο δεύτερο, ο Αιγινιακός ήταν καλύτερος, εμείς μπήκαμε πολύ άσχημα και με προβληματίζει αυτή η εικόνα. Νομίζω ότι η εικόνα οφείλεται στο άγχος για τους βαθμούς όμως η άποψη μου είναι ότι δεν πρέπει να το σκεφτόμαστε. Αυτό που κρατάμε είναι οι τρεις βαθμοί και πρέπει να δούμε το επόμενο παιχνίδι».
Για τη συνέχει του πρωταθλήματος:
«H ομάδα είναι πίσω βαθμολογικά, βεβαίως μια ομάδα σαν τον ΟΦΗ πρέπει να κοιτάζει ψηλά. Δεν πρέπει να έχουμε εικόνα σαν του δευτέρου ημιχρόνου γιατί θα το πληρώσουμε την επόμενη φορά. Έχει 17 ματς ακόμα και τους περισσότερους ανταγωνιστές μας τους έχουμε μέσα στην έδρα μας».
Για την ένσταση που έκανε ο ΟΦΗ σε βάρος της Λαμίας:
«Εγώ ως προπονητής δεν μπερδεύομαι σε αυτά, άλλη είναι η δουλειά μου. To πως θα προετοιμάσω την ομάδα μου. Δεν πρέπει να γίνονται τέτοια λάθη, εάν έχουν γίνει, και δουλειά της διοίκησης είναι να προασπίζει τα συμφέροντα της ομάδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: