Μετά τον Αρη και ο ΟΦΗ, κατέθεσε ένσταση για αντικανονική συμμετοχή του ποδοσφαιριστή Ντούρμπισάι της Λαμίας στο παιχνίδι με τη Σπάρτη.
Στην καταγγελία-ένσταση που κατέθεσε την Τετάρτη (22/2), η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, επικαλείται έννομο συμφέρον.
Η υπόθεση έχει ως εξής. Στο παιχνίδι Λαμία-Σπάρτη 2-0 η γηπεδούχος ομάδα, χρησιμοποίησε ως "Ελληνα" τον Αλβανό ποδοσφαιριστή Ντούρμπισάι, ο οποίος έχει ελληνική ταυτότητα, αλλά έχει αγωνιστεί στην Κ20 της Εθνικής Αλβανίας και το ερώτημα είναι αν λογίζεται ως "Ελληνας" ή ξένος,αλλά και αν έχει δικαιωμα να αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, απο τη στιγμή που έχει αγωνιστεί με την Εθνική Αλβανίας.
Αν αποδειχθεί ότι ο Ντούρμισάι λογίζεται ως "ξένος, τότε στο συγκεκριμένο παιχνίδι η Λαμία, αγωνίστηκε με 6 ξένους ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα και όχι μέχρι 5 που προβλέπει ο κανονισμός για την ενδεκάδα.
Αν δικαιωθοούν ΟΦΗ και Αρης, η Λαμία χάνει το παιχνίδι που κέρδισε με τη Σπάρτη στα χαρτιά, ενώ της αφαιρούνται και τρείς βαθμοί.
Οπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
«Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έχοντας έννομο συμφέρον, προχώρησε την Τετάρτη (22/2), μετά απο ενέργειες του νομικού επιτελείου της ομάδας, στην κατάθεση καταγγελίας-ένστασης για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή της ΠΑΕ Λαμίας 1964, στο παιχνίδι με την ΑΕ Σπάρτη ΠΑΕ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Το μπάσκετ του ΟΦΗ, χόρεψε, έκοψε την πίτα του και τίμησε αθλητές που διακρίθηκαν το 2016 και παράγοντες που έχουν προσφέρει στο σύλλογο.
Στην εκδήλωση που έγινε στο κέντρο Olympia Palace , όλη η οικογένεια του μπάσκετ του ΟΦΗ (ανδρικό τμήμα, γυναικείο και ακαδημίες), είχαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά και να διασκεδάσουν με την ψυχή τους!
Στο περιθώριο της βραδιάς, βραβεύθηκε η ομάδα των ΠΑΙΔΩΝ του ΟΦΗ για την επιτυχία της την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΡΗΤΗΣ-6η θέση στο Πανελλήνιο) , η ομάδα των ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ (3η θέση στο Πρωτάθλημα Κρήτης) και η ομάδα των ΜΙΝΙ ΑΓΟΡΙΩΝ (1η θέση στο Τουρνουά ΔΟΠΑΦΜΑΗ).
Επίσης βραβεύτηκαν για την προσφορά τους στο τμήμα, οι κ.κ. Γιώργος Μανιουδάκης, Μανώλης Σφακιανάκης, Γιώργος Γωνιωτάκης και ο αθλητής της ανδρικής ομάδας Ανδρέας Ξενάκης.
Ακόμη τα μέλη της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, βράβευσαν τους κ.κ. Καμπάκα και Χωραίτη, εκ μέρους της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ.
Ο προπονητής της ανδρικής ομάδας του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος, που είναι και Τεχνικός Διευθυντής της Ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ , έγινε αναφορά για την πολύ καλή πορεία όλων των τμημάτων του ΟΦΗ και την σημαντική δουλειά που γίνεται στις υποδομές του συλλόγου.
Η βραδιά έκλεισε με διασκέδαση και πολύ κέφι.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από την εκδήλωση του ΟΦΗ
Οι αθλητές του τμήματος στίβου του ΟΦΗ συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν και να κρατούν ψηλά τη σημαία του συλλόγου.
Στο 31ο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου Ανδρών - Γυναικών που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου, ο ΟΦΗ είχε ένα ασημένιο μετάλλιο στο ύψος με τον Δημήτρη Πατραμάνη, ενώ η κορασίδα Ζωή Μπαλαμούτη με επίδοση 12,47 στο Τριπλούν σημείωσε Πανελλήνιο Ρεκόρ Κορασίδων στο Κλειστό Στίβο και κατέκτησε την 4η θέση.
Δυο μεγάλες επιδόσεις για δυο σπουδαίους αθλητές του ΟΦΗ.
Ο Δημήτρης Πατραμάνης πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο και τη 2η θέση στο ύψος με επίδοση 2μ08 . Μάλιστα στην προσπάθεια του για το 2.12 και την 1η θέση, δυστυχώς ο πήχης δεν του έκανε το χατίρι.
Η κορασίδα Ζωή Μπαλαμούτη με επίδοση 12,47 στο τριπλούν σημείωσε Πανελλήνιο Ρεκόρ Κορασίδων στο Κλειστό Στίβο και κατέκτησε την 4η θέση.
Ακόμη, ο αθλητής του ΟΦΗ Παθιάκης Νικόλαος πραγματοποίησε ατομικά ρεκόρ και στα δύο αγωνίσματα που συμμετείχε με 54,49 στα 400μ Ανδρών και 24,06 στα 200μ Ανδρών.
Την αποστολή του ΟΦΗ συνόδευσαν στους αγώνες οι προπονητές Χρήστος Λίτσικας, Γιώργος Κόκκινος, Αντώνης Τσατσάκης και Εμμανουήλ Μαυράκης.