Με γκολ-πέναλτι του Χαντί, ο ΟΦΗ πήρε την πολύτιμη νίκη με 0-1 στο Αιγίνιο, κόντρα στον Αιγινιακό και συνεχίζει την πορεία του στο πρωτάθημα της Footbal league, με στόχο να βρεθεί κάποια στιγμή ξανά στις θέσεις της ανόδου. «Μετράει η νίκη σε αυτά τα παιχνίδια. Εχουμε ένα ολόκληρο γύρο μπροστά μας» δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS απο το pieriasports όλη τη συνέντευξη τύπου των προπονητών και ένα ερασιτεχνικό VIDEO με την εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Αγγελου Χαντί, που χάρισε το τρίποντο στον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
O Παπαδόπουλος, το διπλό στο Αιγίνιο και η ένσταση του ΟΦΗ!
Πλησίασε τον Αρη ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
«Ο ΟΦΗ θέλει να χτίσει ένα σερί νικών» ανέφερε ο Ηλίας Κώτσιος, μετά τη νίκη στο Αιγίνιο (0-1).
Ο αρχηγός του ΟΦΗ μιλώντας στον Athleticradio 104.2 μετά το παιχνίδι, τόνισε πως «ο ΟΦΗ κοιτάζει παιχνίδι, με παιχνίδι».
Αναλυτικά η τοποθέτηση του αρχηγού του ΟΦΗ: «Στο μυαλό μας υπήρχε μόνο το τρίποντο, άσχετα με την απόδοση. Θέλαμε να κρατήσουμε το μηδέν, πήραμε τους τρεις βαθμούς και συνεχίζουμε. Ο αντίπαλος ρίσκαρε, εμείς σαν ΟΦΗ δεν ψάχνουμε δικαιολογίες και το πιο σημαντικό είναι να χτισουμε ένα σερί και εκεί που πρέπει να παίξουμε καλά, θα παίξουμε. Εδώ και αρκετό καιρό έχουμε πει ότι κοιτάζουμε ξεχωριστά κάθε παιχνίδι. Τελείωσε αυτό με τον Αιγινιακό και κοιτάζουμε αυτό με τον Κισσαμικό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
«Ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο, έβαλε ένα γκολ και πήρε το παιχνίδι» ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα στο Αιγίνιο, ο προπονητής των γηπεδούχων Γιάννης Βλάχος. Οπως ανέφερε στην συνέντευξη τύπου «δεν ξέραμε τι να πούμε στα παιδιά γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που αυτό συμβαίνει. Να μην παίρνουμε τίποτα. Θα συμφωνήσω με το Νίκο (σημ. Παπαδόπουλο) ότι ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο. Είχαμε κάποια θεματάκια στην άμυνα για αυτό και επιλέξαμε την διάταξη αυτή στο πρώτο ημίχρονο. Παράλληλα παίζαμε και με έναν πολύ καλό αντίπαλο. Είχαμε κάποια προβλήματα της τελευταίας στιγμής. Στο δεύτερο ημίχρονο αλλάξαμε κάποια πράγματα, ο ΟΦΗ έχασε μέτρα στο γήπεδο και δημιουργήσαμε ευκαιρίες με αποκορύφωμα το δοκάρι του Ζούρκου. Θέλω να ευχηθώ καλή συνέχεια στον ΟΦΗ και τον φίλο μου το Νίκο τον Παπαδόπουλο. Εμείς δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο απο τους παίκτες μας, γιατί έκαναν πολύ καλή προσπάθεια στο γήπεδο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: