Μια ακόμη σημαντική νίκη, που τον σταθεροποιεί στην Γ' Εθνική (7η θέση, 24 βαθμούς 9 νίκες, 7 ήττες), πέτυχε ο ΟΦΗ, ο οποίος κέρδισε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου τον Προμηθέα Χαλανδρίου με 72-55.
Ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος σε όλη τη διάρκεια, άρχισε να χτίζει διαφορά απο το πρώτο ηίχρονο και την κράτησε μέχρι το τέλος.
Παράλληλα ο Γιάννης Κόκκινος είχε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει και κάποια νέα παιδιά όπως ο Τζουλάκης και ο Καλλέργης.
Οπως ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ «το αντιμετωπίσαμε πολύ σοβαρά το παιχνίδι και το κερδίσαμε.Είχαμε κάποιες στιγμές χαλάρωσης, αλλά γενικά έμεινα ικανοποιημένος. Είναι άλλη μια νίκη που μας σταθερποιεί στην κατηγορία.
Δίνω συγχαρητήρια και στον αντίπαλο, γιατί είναι μια πολύ καλή ομάδα και τους εύχομαι υγεία, όπως και στα δικά μς παιδιά».
Επόμενο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, εκτός έδρας με τον Εσπερο Λαμίας.
Τα δεκάλεπτα: 16-12,37-19,53-35,72-55
ΟΦΗ (Κόκκινος): Μητρόπαπας 4, Κριθινάκης, Μαϊαστρέλης 5(1), Ξενάκης 6(1) , Μπουμπάρης 11, Καρλάφτης 3(1), Αγαπιάδης 5(1), Πρωτογεράκης 2, Τζουλάκης 8(2),Κυρίτσης 17(3) Κυρίστης , Μουλάς 11(1), Καλλέργης.
Προμηθέας Χαλανδρίου (Μελέτης): Γεμενής , Σβάρνας , Ανδρικόπουλος 13, Παπαδημητρίου 11(1), Μάνδαλος, Γιαννάκης, Σαμιώτης 8 (1), Τσιγγενόπουλος 6, Πέζος, Στεφάνου 17(3), Κορομηλιάς , Σαρλής.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ, όχι μόνο...χάιδεψε τον επιθετικό του Απόλλωνα Σμύρνης Αντώνη Πετρόπουλο, για την μεγαλοπρεπέστατη ...μούντζα στον βοηθό διαιτητή στο παιχνίδι με τον Αρη (2-2), σε παιχνίδι του «όμορφου κόσμου» της Β' Εθνικής, αλλά πήρε μια απόφαση, η οποία μπορεί να αποτελέσει «μνημείο» δεδικασμένου στο μέλλον!
Αντί για 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο ΚΑΠ σε αυτές τις περιπτώσεις, ο δικαστής «χρέωσε» τον έμπειρο επιθετικό με 1 μόλις (!) αγωνιστική και το...εξοντωτικό χρηματικό πρόστιμο των 32 ευρώ, για την «μούντζα» στον διαιτητή, βάζοντας αυτόματα με την απόφαση που ελήφθη, την υπόθεση αυτή, στις «ιστορικές» κατά καιρούς, για τα συμβαίνοντα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως για παράδειγμα είναι η εκτόξευση καθίσματος στον αγωνιστικό χώρο, επειδή ...φυσούσε δυνατός αέρας! (αληθινό γεγονός!).
Ο Αντώνης Πετρόπουλος στο φινάλε του αγώνα με τον Αρη, σε μια φάση που ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, αντέδρασε ως ...γνήσιος Ελλην! Με τα δυο του χέρια «μούτζωσε» τον βοηθό, σε μια απο τις πιο ...ξεκαρδιστικές στιγμές της φετινής χρονιάς!
Το VIDEO του αγώνα και οι φωτογραφίες έκαναν θραύση στο διαδίκτυο, αλλά ο δικαστής σφύριξε αδιάφορα!
Οσο γέλιο προκάλεσε η αντίδραση του Πετρόπουλου, να «μουντζώσει» τον βοηθό διαιτητή, άλλο τόσο γέλιο προκάλεσε και η απόφαση του δικαστή, να βάλει μια ποινή-χαδι, η οποία θα προκαλέσει συζητήσεις, σε ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.
Γιατί πολύ απλά, η ουσιαστική ...αθώωση του επιθετικού του Απόλλωνα, άνοιξε το δρόμο, για ένα ατελείωτο «μούντζωμα» στις αποφάσεις των διαιτητών!
Απο τη στιγμή που η ενέργεια αυτή, μάθαμε ότι τιμωρείται πλέον με μόλις 1 αγωνιστική, τότε οι παίκτες μπορούν να ...μουτζώνουν ελεύθερα και ούτε γάτα, ούτε ζημιά!
Θα έλεγε κανείς, ότι η μούντζα...αξίζει πλέον τον κόπο!
Γιατί αλλιώς είναι να «φας» 4 αγωνιστικές που προβλέπει ο κανονισμός και αλλιώς είναι να δέχεσαι μόνο μια!
Ασφαλώς και η αναφορά μας, δεν έχει να κάνει με τον Αντώνη Πετρόπουλο, με τον οποίο συνδέομαι με φιλία και γνωρίζω πολύ καλά τ ήθος και τον χαρακτήρα του, απο την εποχή που αγωνιζόταν στον ΟΦΗ.
Η αναφορά έχει να κάνει με την «ερμηνεία» της υπόθεσης και την απόφαση της πειθαρχικής της ΕΠΟ.
Είναι θέμα του δικαστή που αποφάσισε, είναι η «προστασία» που κάποιοι λένε ότι έχει φέτος ο Απόλλων εντός και εκτός γηπέδου, στην προσπάθεια του να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ, ότι και να είναι, η υπόθεση αυτή θα μείνει στην ιστορία, όπως άλλες τραγελαφικές, που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς το Ελληνικό ποδόσφαιρο και απλά μας κάνουν να γελάμε και να κλαίμε ταυτόχρονα!
Στην ανωτερότητα του ΟΦΗ στο παιχνίδι στάθηκαν στην Αναγέννηση Καρδίτσας μετά το βαρύ 5-0 στο Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής της ομάδας Γιάννης Μάγγος, ανέφερε ότι «όταν το σκόρ παίρνει τέτοια έκταση, δεν μπορείς να πείς και πολλά, μόνο το ότι απο αύριο θα πρέπει να συνηδειτοποιήσουμε τι κάναμε λάθος για να τα διορθώσουμε καθώς έρχονται δυο δύσκολα παιχνίδια. Θεωρώ ότι τα παιχνίδια με Λαμία και Αρη, είναι δυο παιχνίδια με τον ίδιο βαθμό δυσκολίας για μας με δυο ομάδες που διεκδικούν την άνοδο στην Α' Εθνική. Τα κεφάλια κάτω για μας και πρέπει να δουλέψουμε για να φανούμε αντάξιοι στο όνομα της Αναγέννησης. Καλή συνέχεια στην ομάδα του ΟΦΗ και να υλοποιήσει τους στόχους που έχει».
Εκ μέρους των παικτών της Αναγέννησης ο Θωμάς Μυριώτης, υπογράμμισε ότι «ήταν μια πολύ κακή μέρα για μας. Απο τη στιγμή που δεχθήκαμε το πρώτο γκολ δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε. Αφήνουμε πίσω το παιχνίδι αυτό και κοιτάζουμε τη συνέχεια. Παίξαμε με μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας, μεγάλη και ιστορική ομάδα , σε ένα πολύ καλό γήπεδο. Δικαίως χάσαμε, εμείς κάτω το κεφάλι και ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ομάδα του ΟΦΗ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Βουό είχε κέφια και ο ΟΦΗ 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας
Παρέμεινε 5ος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
Η αποκάλυψη και η αφιέρωση του Νίκου Παπαδόπουλου
Aνοιξε λογαριασμό ξανά με τον ΟΦΗ μετά απο 14 χρόνια
Δείτε την πεντάρα του ΟΦΗ (VIDEO)