
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το μεγάλο ντέρμπι Εργοτέλης-Ιωνικός που θα γίνει την Κυριακή (19/2,
3μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, συγκεντρώνει τα βλέμματα, στον 4ο όμιλο της
Γ' Εθνικής, καθώς θεωρείται παιχνίδι «κομβικό», για την ανάδειξη του
πρωταθλητή.
Ο Ιωνικός είναι στο +3 απο τον Εργοτέλη και κατεβαίνει στην Κρήτη για
δυο αποτελέσματα με στόχο να μείνει στην κορυφή, ενώ για τον Εργοτέλη,
η νίκη είναι μονόδρομος, για να μπορέσει να μείνει στο «κόλπο».
Η κρητική ομάδα κατάφερε να ψαλιδίσει την διαφορά των 7 πόντων με την
οποία είχε περάσει μπροστά ο Ιωνικός, αλλά οι δυο τελευταίες ισοπαλίες
με ΠΟΑ στο Παγκρήτιο και Τριγλία στη Ραφήνα, την έφεραν ξανά να
«κυνηγάει» τον μεγάλο της αντίπαλο.
Την Κυριακή, ο Εργοτέλης θα έχει στις τάξεις του το μεγάλο του όπλο τον
Σέρτζιο Λεάλ, ο οποίος εξέτισε την ποινή του στη Ραφήνα και
επιστρέφει.
Ωστόσο, ο Εργοτέλης, ο οποίος έχει βρεί μεγάλες δυσκολίες φέτος στα
παιχνίδια που δίνει στο Παγκρήτιο στάδιο και έχει «σπαταλήσει»
βαθμούς, θα πρέπει σε αυτό το μεγάλο ντέρμπι, να δείξει πολύ καλύτερο
αγωνιστικό πρόσωπο, απο ότι στα τελευταία παιχνίδια, ώστε να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει.
Ολα δείχνουν, ότι το παιχνίδι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Αν ο Εργοτέλης κερδίσει, κάνει την ανατροπή και μπαίνει δυναμικά στην μάχη του τίτλου.
Αν κερδίσει ο Ιωνικός, αποκτάει μεγάλο προβάδισμα για το πρωτάθλημα.
Στην ισοπαλία, ευνοημένοι είναι οι φιλοξενούμενοι, που θα διατηρήσουν το αβαντάζ των τριών βαθμών στην κορυφή.
Την ίδια ώρα, ο "χαρτοπόλεμος" μεταξύ των οπαδών, καλά κρατεί.
Οι φίλαθλοι του Ιωνικού, με μια αιχμηρή ανακοίνωση κατηγορούν μεταξύ άλλων, την διοίκηση του Εργοτέλη, ότι δεν έδωσε εισιτήρια στους φιλάθλους της φιλοξενούμενης ομάδας, ώστε να κατέβουν στην Κρήτη.
Ενώ η απάντηση απο πλευράς Εργοτέλη, αναφέρει ότι η "απαγόρευση" αφορά στην αστυνομία, η οποία αν συμφωνήσει να μετακινηθούν οπαδοί του Ιωνικού, δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Το ντέρμπι ανόδου, έχει ήδη πάρει φωτιά και την Κυριακή στο Παγκρήτιο θα δοθεί μια μεγάλη μάχη, για το ποιός θα πάρει το "πάνω-χέρι" για την άνοδο στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, στον οποίο Ιωνικός και Εργοτέλης είναι τα μεγάλα φαβορί, με τον ΠΟΑ (Ατσαλένιου) να έρχεται απο πίσω ως το απόλυτο αουτσάιντερ και να περιμένει στη γωνία μήπως και ευνοηθεί απο την "φαγωμάρα" των δυο πρωτοπόρων.
Αναφέρει η ανακοίνωση των Rangers, του Ιωνικού, για το παιχνίδι με τον Εργοτέλη:
"Για τους Κρητικούς δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Τα λέει από μόνη της
η σπουδαία ιστορία της Κρήτης, όπως αντίστοιχα συμβαίνει και στην
περίπτωση της Νίκαιας.
Τα ήθελε έτσι ωστόσο ο καιρός που ο Εργοτέλης -μια παραδοσιακά ήσυχη
ομάδα- έμπλεξε με ανθρώπους ελάχιστους μπροστά σε αυτό που εκπροσωπεί,
ευτελίζοντας μάλιστα παραδοσιακές έννοιες όπως αυτή της "Κρητικής
φιλοξενίας"!
Στο ντέρμπι της χρονιάς, στο παιχνίδι του πρωτοπόρου με τον δεύτερο,
κάποιος "κύριος" Βρέντζος ανακοίνωσε ως αυτόκλητος νομοθέτης ότι δεν
προτίθεται να διαθέσει εισιτήρια στους οπαδούς του Ιωνικού.
Πριν την καθιερωμένη αστυνομική συνάντηση μεταξύ των δύο διοικήσεων,
πριν συζητηθεί το οτιδήποτε, ανακοίνωσε ως άλλος δικτάτορας πως οι
πόρτες θα είναι κλειστές για τους "μπλε".
Σε ένα γήπεδο 26.000 (εικοσιέξι χιλιάδων) θέσεων, αρνείται να διαθέσει
200 (διακόσια) εισιτήρια στον Ιωνικό, την στιγμή που η ομάδα του έχει
πουλήσει μόλις 160 εισιτήρια διαρκείας και κόβει άλλα 100 κάθε
Κυριακή.
Δεν είναι ευπρόσδεκτοι λοιπόν οι οπαδοί του Ιωνικού στο Παγκρήτιο
στάδιο σε αντίθεση με αυτούς του Εργοτέλη που είχαν ανοιχτή θύρα στον
πρώτο γύρο στο γήπεδο της Νεάπολης. Δύο μέτρα και δυο σταθμά από
αυτούς που δεν τιμούν τα παντελόνια που φορούν.
Αλλά και πως να είναι ευπρόσδεκτος ο λαός του Ιωνικού, μπροστά στην
μεγάλη παράσταση που ετοιμάζει η Διοίκηση του Εργοτέλη. Για κακή σας
τύχη όμως, αυτή την φορά απέναντι στον ιστορικό Ιωνικό, θα βρείτε
τηλέφωνα κλειστά, και αμυντικούς που ΔΕΝ θα "παραπατούν". Ξέρετε
εσείς...
Οι δε οργανωμένοι φίλαθλοι του Εργοτέλη, αγνοούν κάθε έννοια οπαδικής
αλληλεγγύης -αλλά και οπαδικής αξιοπρέπειας- καθώς γίνονται παθητικοί
θεατές και χειροκροτητές στα όσα συντελούνται και διαπράττονται από
την αρχή του πρωταθλήματος από την Διοίκηση της ομάδας τους.
Εν κατακλείδι, την Κυριακή στο Παγκρήτιο θα βρεθούν 18 Ταλιμπάν
παίκτες με το αστέρι στην φανέλα, που θα αφήσουν και την ψυχή τους στο
γήπεδο. Που θα ματώσουν και θα σκυλιάσουν για την νίκη, αφιερώνοντάς
την σε όλους εμάς που θα βρισκόμαστε μαζεμένοι κατά εκατοντάδες στους
συνδέσμους.
Να θυμάστε όμως, εσείς οι γιαλαντζί Κρητικοί με τα κιτρινόμαυρα, πως
θα παρακολουθούμε κι αν δούμε ή μάθουμε ότι συνέβη οτιδήποτε... θα
ανταμώσουμε σύντομα!
Σας το υπογράφουν οι RANGERS..!
Rangers Est 1989".
Στην απάντηση των φιλάθλων του Εργοτέλη (Daltons), επισημαίνεται πως:
"Διαβάσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την ανακοίνωση των οργανωμένων οπαδών
του Ιωνικού.
Πρώτα απ´ όλα ξεκαθαρίζουμε ότι σεβόμαστε και τιμούμε τους "καθαρούς"
φιλάθλους και οπαδούς του Ιωνικού, οι οποίοι αποτελούν και τη
συντριπτική πλειοψηφία, την ιστορική ομάδα του Ιωνικού, την περήφανη
συνοικία της Νίκαιας με έντονο το κρητικό στοιχείο και με στενούς
δεσμούς με την Κρήτη.
Όσον αφορά την "επίθεση" προς τον Πρόεδρο της ομάδας μας δεν μας
αφορά. Θα περιοριστούμε στην επισήμανση ότι, παρά το όποια λάθη του,
τα οποία άλλωστε και ο ίδιος έχει παραδεχτεί, γενικά τον στηρίζουμε
και τον πιστεύουμε.
Αναφορικά με την άρνηση της διοίκησης του Εργοτέλη να διαθέσει
εισιτήρια στους οπαδούς του Ιωνικού, βάσει της πληροφόρησης που
έχουμε, δεν υπάρχει ακόμα τίποτα επίσημο ή τελεσίδικο. Όντως σε πρώτη
φάση η διοίκηση της ομάδας μας, μετά από συζητήσεις με τις αστυνομικές
αρχές του Ηρακλείου, φαινόταν αντίθετη στο να διαθέσει εισιτήρια για
λόγους ομαλής διεξαγωγής του αγώνα και δημόσιας τάξης στην πόλη του
Ηρακλείου, κάτι που φαίνεται να βρίσκει σύμφωνη και την αστυνομία, η
οποία πιθανότατα θα απαγορεύσει τη μετακίνηση των οπαδών του Ιωνικού.
Αν όμως τελικά η αστυνομία την επιτρέψει, τότε η διοίκηση του Εργοτέλη
θα διαθέσει εισιτήρια στον Ιωνικό σε συγκεκριμένη θύρα. Ας περιμένουμε
λοιπόν να δούμε την τελική απόφαση της αστυνομίας. Ανεξάρτητα πάντως
από το τι θα συμβεί τελικά, εμείς ως οργανωμένοι οπαδοί ξεκαθαρίζουμε
ότι είμαστε υπέρ της μετακίνησης των οπαδών όλων των ομάδων σε όλα τα
γήπεδα.
Από εκεί και πέρα, αποδοκιμάζουμε την γεμάτη αιχμές, προσβολές, ψεύδη
και απειλές ανακοίνωση των οπαδών του Ιωνικού, η οποία είναι σε
συνέχεια μιας άλλης πρόσφατης παρόμοιας ανακοίνωσης τους. Οι
συγκεκριμένοι οπαδοί, ή για να είμαστε δίκαιοι μερίδα εξ' αυτών, είναι
οι τελευταίοι που μπορούν να επικαλούνται την οπαδική αλληλεγγύη και
αξιοπρέπεια καθώς και τη φιλοξενία. Την "αλληλεγγύη", "αξιοπρέπεια",
"φιλοξενία" και τη εν γένει συμπεριφορά τους την έχουν βιώσει για τα
καλά πολλές ομάδες εντός κι εκτός Νίκαιας...
Ας μην ανησυχούν για τη φιλοξενία οι οπαδοί του Ιωνικού. Το Παγκρήτιο
δεν έχει στενά αποδυτήρια ούτε σκοτεινές φυσούνες... Με μεγάλη χαρά θα
φιλοξενήσουμε την ερχόμενη Κυριακή την ομάδα της Νίκαιας, με ή χωρίς
οπαδούς, όπως προστάζει η κρητική φιλοξενία και λεβεντιά. Να γίνει
ένας καλός και καθαρός αγώνας κι ας κερδίσει ο καλύτερος!
Καλή αντάμωση!"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Γ' Εθνική: Νέα γκέλα ο Εργοτέλης, στο +3 ο Ιωνικός!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος, απο την ημέρα που ανακοινώθηκε η τηλεοπτική συμφωνία της Β' Εθνικής με την ΕΡΤ3: Δυο συνεχόμενα παιχνίδια του ΟΦΗ χωρίς τηλεοπτική κάλυψη στην Football league!
Και αυτό αποτελεί είδηση, αν αναλογιστεί κανείς ότι ΟΦΗ και Αρης είναι πιο «τηλεοπτικές ομάδες» της Β’ Εθνικής.
Μετά το παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας (Κυριακή 19/2, 3μμ), το οποίο δεν θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ3, το ίδιο θα συμβεί και στην αναμέτρηση Αιγινιακός-ΟΦΗ, που θα γίνει την Τετάρτη (22/2, 3μμ) για την 17η αγωνιστική.
Η διοργανώτρια ανακοίνωσε ότι στην 17η αγωνιστική της Stoiximan.gr Football league, θα καλυφθούν οι αναμετρήσεις Σπάρτη-Αρης (22/2, 3μμ) και Αναγέννηση Καρδίτσας-Λαμία (23/2, 3μμ).
Οσο για την 16η αγωνιστική, τα «τηλεοπτικά» είναι το ΑΟΧανιά-Απόλλων Σμύρνης (18/2, 3μμ) και Λαμία-Σπάρτη (19/2, 3μμ).
Ετσι, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας, θα πρέπει ή να πάνε…γήπεδο ή όσοι δεν μπορούν να καταφύγουν σε ραδιοφωνικές μεταδόσεις!
Ενώ, ανάλογη θα είναι η επιλογή για το παιχνίδι Αιγινιακός-ΟΦΗ (22/2, 3μμ), το οποίο επίσης δε καλύπτεται τηλεοπτικά.
«Ανοιχτό» παραμένει το ενδεχόμενο κάποιο απο τα δυο ή και τα δυο, παιχνίδια του ΟΦΗ να μεταδοθούν διαδικτυακά από την πλατφόρμα AFASTREAM, το οποίο συνεχίζει τις διαδικτυακές μεταδόσεις της Β' Εθνικής, με το γνωστό αντίτιμο των 10 ευρώ.
Με τον Πάτρικ Βουό να εκτελεί και να πετυχαίνει τρία γκολ και τους Μπόατεγκ και Μιλοσάβλιεφ να δημιουργούν, ο ΟΦΗ πρόσφερε σκορ και θέαμα στους φιλάθλους του, καθώς καθάρισε 5-0 την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Γεντί Κουλέ, στην πιο παραγωγική του εμφάνιση στη φετινή χρονιά. Τρία γκολ ο Βουό που είχε ...κέφια και απο ένα οι Χαντί, Μπόατεγκ (το πρώτο του με τον ΟΦΗ), για την ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, που έκανε περίπατο και πρόσφερε χαρά στους φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο.
Διαιτητής: Αντιπαριώτης (Ανατ. Αττικής)
ΟΦΗ: Στρέζος, Κώτσιος, Παντίδος, Μιλοσάβλιεφ, Βουό, Χαντί, Πουρτουλίδης, Κομεσίδης, Κιάσσος, Μπόατεγκ (51' Μητρόπουλος), Ράντι (58' Πάγκαλος).
Aναγέννηση Καρδίτσας: Κουτσόπουλος, Τσόπελας, Δημόπουλος, Maiga, Κισκαμπάνης (46' Καραγιάννης), Debele (58' Βουκουμάνοβιτς), Dannquaia (71' Μυργιώτης), Σμίλτος, Σμίλτος, Τζέκος, Τσιλούλης, Κρητικός.
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
7' Το πρώτο σουτ για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι απο τον Μιλοσάβλιεφ, μπλοκάρει ο γκολκήπερ Κουτσόπουλος.
11' Ο Ράντι σε θέση βολής σουτάρει, απο πλάγια θέση, ο γκολκήπερ της Καρδίτσας, διώχνει σε κόρνερ.
14' Ωραία μπαλιά του Κιάσσου για τον Χαντί, αυτός απο τη μικρή περιοχή, δεν μπορεί να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα.
ΣΧΟΛΙΟ: Ο ΟΦΗ αναζητάει το γρήγορο γκολ, είναι καλύτερος και προσπαθεί να διασπάσει την άμυνα του αντιπάλου.
18' Ο Παντίδος σπρώχνεται μέσα στην περιοχή στην προσπάθεια του να πάρει την κεφαλιά, μετά απ κόρνερ του Ράντι, αλλά ο διαιτητής δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι.
25' Η πρώτη φάση για την Ανεγέννηση Καρδίτσας. Ο κρητικός σούταρε απο πλάγια, η μπάλα πάνω απο τα δοκάρια.
26' Ωραια μπαλιά του Κομεσίδη για τον Χαντί, αυτός πέφτει μέσα στην περιοχή, οι του ΟΦΗ ζητούν πέναλτι, όχι λέει ο διαιτητής.
27' Η φάση του αγώνα για τον ΟΦΗ. Ο Πουρτουλίδης βγάζει το Ράντι μόνο με τον τερματοφύλακα, αυτός πλασάρει πάνω του, σε ένα ανεπανάλληπτο τετ-α-τετ.
28' Η δεύτερη φάση της Καρδίτσας με τον Ντάνκουα να πλασάρει και τον Στρέζο να μπλοκάρει.
ΣΧΟΛΙΟ: Γκολ που δεν...χάνονται, σε ένα ακόμη παιχνίδι απο τον ΟΦΗ! Η ευκαιρία του Ράντι, ο οποίος μόνος με τον αντίπαλο τερματοφύλακα, πλασαρε πάνω του είναι ενδεικτική της έλλειψης ψυχολογίας, που υπάρχει στον ΟΦΗ, λόγω των τελευταίων κακών αποτελεσμάτων.
33' Νέα μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ και πάλι απο τον Ράντι! Σπουδαία κάθετη μπαλιά του Μπόατεγκ, για τον Μιλοσέβλιεφ, αυτός βγάζει ιδανική σέντρα για τον Ράντι, ο οποίος με κεφαλιά στέλνει τη μπάλα άουτ απο τη μικρή περιοχή.
34' Νέα φάση για τον ΟΦΗ που πιέζει για το γκολ. Σούτ του Μιλοσάβλιεφ μέσα απο την περιοχή, η μπάλα άουτ.
36' Το 1-0 για τον ΟΦΗ! Ο Μιλοσάβλιεφ έβγαλε ωραία μπαλιά για τον Ράντι, αυτός με το κεφάλι τροφοδότησε τον Χαντί και εκείνος με κεφαλιά απο τη μικρή περιοχή, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα!
40' Νέα μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Ο Χαντί βγάζει μόνο τον Βουό, ο οποίος μόνος με τον αντίπαλο τερματοφύλακα, πλάσαρε άουτ!
42' Το 2-0 για τον ΟΦΗ. Απο επίμονη προσπάθεια του Μιλοσάβλιεφ, ο Μπόατεγκ με ατομική προσπάθεια μπήκε στην περιοχή και πλάσαρε ιδανικά, κάνοντας το 2-0.
Το πρώτο γκολ του Μπόατεγκ με τη φανέλα του ΟΦΗ.
ΗΜΙΧΡΟΝΟ 2-0
ΣΧΟΛΙΟ : 2-0 στο ημίχρονο ο ΟΦΗ...αντί για 4 ή 5-0 κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας. Δυο γκολ και πολλές χαμένες ευκαιρίες απο τον ΟΦΗ σε ένα παιχνίδι που είναι κυρίαρχος! Χαντί και Μπόατεγκ οι σκόρερ του ΟΦΗ.
46' Ξεκίνημα με γκολ στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ. Πάλι ο Μιλοσάβλιεφ, κάνει εντυπωσιακή ενέργεια απο τα πλάγια και σέντρα για τον Βουό, ο οποίος με γκολ στην κίνηση, έκανε το 3-0.
47' Νέο γκολ για τον ΟΦΗ. Ο Βουό έκλεψε τη μπάλα απο τον τερματοφύλακα της Αναγέννησης Καρδίτσας και έκανε το 4-0!
51' Αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Μπόατεγκ που αποθεώνεται, μέσα ο Μητρόπουλος.
ΣΧΟΛΙΟ: Mε το...καλημέρα στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ τελειώνει το παιχνίδι. Με δυο γκολ του Βουό, ανεβάζει το σκορ στο 4-0 και αρχίζει να σκέφτεται το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αιγινιακό.
58' Δεύτερη αλλαγή για τον ΟΦΗ. Μεσα ο Πάγκαλος, έξω ο Ράντι, ο οποίος ένοιωσε ενοχλήσεις.
59' Αλλαγή και για την Αναγέννηση Καρδίτσας. Εκτός ο Ντεμπελέ, μέσα ο Βουκομανοβιτς.
62' Μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ με τον Μιλοσάβλιεφ να βγαίνει μόνος με τον αντίπαλο τερματοφύλακα, αλλά να καθυστερεί να σκοράρει και την ευκαιρία να χάνεται. Κρίμα για την εμφάνιση του Σέρβου εξτρέμ του ΟΦΗ, ο οποίος έχει κάνει πλυ καλό παιχνίδι και αξίζει ένα γκολ.
64' Μεγάλη επέμβαση του γκολκήπερ του ΟΦΗ Στρέζου, σε λάθος γύρισμα του Παντίδου, παρ' ολίγο αυτογκολ, αλλά έδιωξε σε κόρνερ ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ.
73' Ο ΟΦΗ αγγίζει το 5-0. Ο Μιλοσάβλιεφ, έβγαλε ωραία στον κενό χώρο για τον Βουό, ο οποίος πλάσαρε και τον τερματοφύλακα, αλλά δεν κατάφερε να στείλει τη μπάα στα δίχτυα.
74' Κεφαλιά του Βουό που θέλει το χατ-τρικ, διώχνει πάνω απο την γραμμή αμυντικός της Ανεγέννησης.
76' Το 5-0 για τον ΟΦΗ με χατ-τρικ του Βουό! Ωραία μπαλιά του Μητρόπουλου για τον Παντίδο, εκείνος έστρωσε στον Βουό, ο οποίος με ωραίο πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.
ΣΧΟΛΙΟ: Το απόλυτο ξέσπασμα για τον ΟΦΗ. Οσα γκολ δεν έβαλε στη Σπάρτη, τα έβαλε στην Αναγέννηση Καρδίτσας, στην πιο παραγωγική εμφάνιση της κρητικής ομάδας φέτος. Πέντε γκολ και σκόρ και θέαμα απο την κρητική ομάδα.
81' Καλό σουτ του Μητρόπουλου έξω απο την περιοχή, η μπάλα λίγο άουτ.
86' Ο Μάνος μόνος απέναντι στον τερματοφύλακα, κάνει ένα κακό πλασέ και χάνει την ευκαιρία για το 6-0.
+90 Κίτρινη κάρτα στον Χαντί.
ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 5-0