Ελεύθερος και επίσημα απο τον ΟΦΗ, έμεινε ο 25χρονος επιθετικός Μανώλης Ροβίθης, ο οποίος είχε ενημερωθεί ότι δεν είναι στα πλάνα της ομάδας, για το δεύτερο γύρο. Ο Ροβίθης αποκτήθηκε απο τον ΟΦΗ το καλοκαίρι, αλλά δεν κατάφερε να μπεί στο βασικό πλάνο της ομάδας. Τον παίκτη διεκδικούσαν ο ΑΟΧανιά και ο Εργοτέλης, αλλά όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στην Σπάρτη και στο πρωτάθλημα της Football league. Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
«Ο Μανώλης Ροβίθης, δεν θα βρίσκεται στη αποστολή του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, καθώς έλυσε σήμερα (18/1) το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ και είναι ελεύθερος να συνεχίσει την καριέρα του, σε ομάδα της αρεσκείας του.
Με ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί τον Μανώλη Ροβίθη, για την παρουσία του στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο στο υπόλοιπο της καριέρας του».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Επεισοδιακό ήταν το φινάλε του αγώνα Αχαρναικός-ΟΦΗ 2-3, το οποίο κρίθηκε στις καθυστερήσεις με τον ΟΦΗ να χάνει με 2-0 στο ημίχρονο, αλλά να κάνει μια εντυπωσιακή ανατροπή στο δεύτερο ημίχρονο, να βάζει τρία γκολ και να παίρνει τη νίκη με γκολ του Χίσι στις καθυστερήσεις του αγώνα!
Μετά το γκολ του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, οι παίκτες του Αχαρναικού, επιτέθηκαν στους παίκτες του ΟΦΗ.
Στη σύρραξη συμμετείχαν και οι παίκτες απο τον πάγκο του Αχαρναικού.
Οι του Αχαρναικού υποστήριξαν ότι ο Μάνος του ΟΦΗ, τους έκανε χειρονομία μετά το 2-3.
Μετά απο διακοπή αρκετών λεπτών, το παιχνίδι συνεχίστηκε για λίγο, αλλά ο διαιτητής Μπλάνας σφύριξε τη λήξη.
Και μετά το σφύριγμα της λήξης οι του Αχαρναικού συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο.
Μετά απο αρκετη ώρα επανήλθε η ηρεμία, αλλά η αποστολή του ΟΦΗ είχε προβλήματα και όταβ αποχώρησε απο το γήπεδο του Μενιδίου.
Πάντως απο την επίσημη διοίκηση του Αχαριαικού, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεν έχουν κανένα παράπονο όπως είπαν, καθώς η ένταση αφορούσε κυρίως τους παίκτες μέσα στο αγωνιστικό χώρο.
Μάλιστα όπως είπαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, οι παράγοντες του Αχαρναικού, προστάτεψαν την αποστολή του ΟΦΗ, για να φύγει απο το γήπεδο, παρά την ένταση που υπήρχε με φιλάθλους του Αχαρναικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Τα γεννέθλια του είχε ο Νίκος Νιόπλιας την Τρίτη (17/1), καθώς είναι γεννημένος στις 17 Ιανουαρίου 1965 και στο ξενοδοχείο, που έχει καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα, τον περίμενε μια έκπληξη.
Στο δείπνο της ομάδας, ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, είχε φροντίσει για μια τούρτα, για τον προπονητή του ΟΦΗ, ώστε να ...σβήσει κεράκια.
Ο Νίκος Νιόπλιας, αιφνιδιάστηκε απο την έκπληξη, αλλά το χάρηκε με τους συνεργατες του και τους παίκτες της ομάδας
Το κλίμα στον ΟΦΗ παραμονές του σημαντικού αγώνα με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, είναι πολύ καλό και όλοι ευχήθηκαν τη νίκη, η οποία θα είναι και το καλύτερο δώρο για τον κόουτς.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, είναι απο τα γεννέθλια του Νίκου Νιόπλια, στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει η αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο τα γεννέθλια του Νίκου Νιόπλια με την αποστολή του ΟΦΗ στην Αθήνα.