Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά το Γιάννη Χατζηνικολάου και ο Νίκος Ουσταμπασίδης, πλήρωσε το μάρμαρο στον Εργοτέλη.
Ούτε επι ημερών του πρώτου, ούτε και του δεύτερου, κατάφερε να κάνει τη διαφορά ο Εργοτέλης, ο οποίος εξακολουθεί να «κυνηγάει» τον Ιωνικό στην κορυφή, απο τον οποίο βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω, στην μάχη της ανόδου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η κρητική ομάδα, προχώρησε στη δεύτερη αλλαγή προπονητή, μετά την ισοπαλία στη Ραφήνα με τη Θύελλα (0-0) που κράτησε πίσω την κρητική ομάδα, στην υπόθεση άνοδος.
Πάντως η κίνηση αυτή, της διοίκησης του Εργοτέλη, προκαλεί έκπληξη, καθώς με τον Ουσταμπασίδη φαινόταν να προχωράει στην αναδόμηση της ομάδας τον Ιανουάριο, κάνοντας 8 μεταγραφές, αλλά και λύνοντας τη συνεργασία με 7 παίκτες, οι οποίοι ήταν επιλογές της προηγούμενης τεχνικής ηγεσίας και δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Η εμφάνιση του Εργοτέλη στη Ραφήνα και η νέα γκέλα, ήταν απο ότι φαίνεται η βασική αιτία του «διαζυγίου».
Ενώ και σε προηγούμενα παιχνίδια, η ομάδα φαινόταν να μην έχει την καλύτερη εικόνα. Κέρδιζε δύσκολα, αλλά είχε και απώλειες (με Σαντορίνη, Ιαλυσό, Αγιο Ιερόθεο).
Υπήρχε η αίσθηση, ότι με τις νέες μεταγραφές, η εικόνα του Εργοτέλη, θα αλλάξει προς το καλύτερο, όμως πριν καν φορέσουν τα παπούτσια τους οι μεταγραφές, άλλαξε ο προπονητής!
Και το ερώτημα είναι: Αν ο Εργοτέλης έκανε την μεταγραφική αναδόμηση του με τον Ουσταμπασίδη, γιατί τον έδιωξε;
Δηλαδή ο επόμενος προπονητής που θα έρθει, να κληθεί να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά με μεταγραφές, που έγιναν επί ημερών Ουσταμπασίδη; Εκτός και αν δεν έκανε αυτός τις μεταγραφές (Τότε ποιός;).
Πάντως ένα ακόμη θέμα που προκάλεσε έκπληξη στον Εργοτέλη, είναι το γεγονός ότι στη Ραφήνα, πήγε με 16 παίκτες, καθώς τα συμβόλαια κάποιων παικτών που αποκτήθηκαν με μεταγραφή τον Ιανουάριο, δεν πρόλαβαν να εκδοθούν απο την ΕΠΟ, με αποτέλεμα και οι επιλογές της τεχνικής ηγεσίας, να μην είναι οι καλύτερες δυνατές, στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Και ένα ακόμη ερώτημα είναι μήπως έπρεπε να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός στο θέμα αυτό;
Ο Εργοτέλης έπαιξε με τη φωτιά, γιατί αν κέρδιζε ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά, τότε -ίσως-η υπόθεση άνοδος να είχε πετάξει καθώς η διαφορά θα ανέβαινε στους 9 βαθμούς.
Ο Ιωνικός όμως, στραβοπάτησε κόντρα στον ουραγό της βαθμολογίας (ΙΝΚΑ) και η διαφορά Ιωνικού-Εργοτέλη, παρέμεινε στους 7 βαθμούς.
Η κρητική ομάδα βέβαια έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών την Κυριακή στο Παγκρήτιο, το οποίο πρέπει «πάση θυσία» να κερδίσει, ώστε να μειώσει τη διαφορά στους 4 και να ελπίζει στην ανατροπή σε ένα ολόκληρο γύρο, που απομένει σε ένα πρωτάθλημα (Γ' Εθνική), στο οποίο ο Εργοτέλης, αν και άργησε, έχει πλέον συνηδειτοποιήσει για τα καλά, τις μεγάλες δυσκολίες που έχει...
Επι Αθηναικού εδάφους συνεχίζει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Τετάρτης (18/1) με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος Stoiximan.gr Football league.
Η αποστολή του ΟΦΗ μετά το διπλό επί του Αχαρναικού στο Μενίδι (2-3), παρέμεινε στην Αθήνα και μάλιστα τη Δευτέρα (16/1) προπονήθηκε στις εγκαταστάσεις της Εθνικής ομάδας στον Αγιο Κοσμά.
Στην προπόνηση συμμετείχαν και οι Κώτσιος, Νάστος, οι οποίοι εξέτισαν την ποινή τους (δεν αγωνίστηκαν με τον Αχαρναικό) και επιστρέφουν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα.
Την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ, έκανε και το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας ο Νίκος Παντίδος, για τον οποίο όπως και για τον Ντίνο Πάγκαλο, θα γίνει προσπάθεια να είναι στην διάθεση της ομάδας, στο παιχνίδι του Σαββάτου (21/1) με τη Λαμία.
Ο Ντίνος Πάγκαλος θα προπονηθεί στο Ηράκλειο (με τους παίκτες που έχουν μείνει εκτός αποστολής), Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη και από την Πέμπτη θα είναι και αυτός στο πρόγραμμα με την υπόλοιπη ομάδα.
Στην προπόνηση της Δευτέρας, οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Αχαρναικό, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.
Με προπόνηση που θα γίνει και πάλι την Τρίτη (17/1) το πρωί στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δυο βαθμούς απο την άνοδο ο ΟΦΗ-Δείτε τα αποτελέσματα της Football league
Ενα επιθετικό με μεγάλη εμπειρία στα γήπεδα της Β' Εθνικής, καθώς μετράει πάνω απο 100 συμμετοχές στην κατηγορία με τη φανέλα του Πλατανιά, του ΑΟΧανιά, της Παναχαικής και του Ηρακλή Ψαχνών, απέκτησε ο ΟΦΗ.
Ο λόγος για τον 31χρονο επιθετικό Ντίνο Πάγκαλο, ο οποίος έχει πανηγυρίσει άνοδο στην Σούπερ Λίγκ με τον Πλατανιά, αγωνίστηκε με την ομάδα των Χανίων σε αυτήν και θέλει να κάνει το ίδιο και με τον ΟΦΗ!
Ο Χανιώτης επιθετικός έμεινε ελεύθερος απο την ΑΕΖακακίου με την οποία αγωνίστηκε για 6 μήνες στην πρώτη κατηγορία της Κύπρου (14 συμμετοχές-8 γκολ) και ο ΟΦΗ, μετά απο ένα φλέρτ που κρατούσε τα τελευταία δυο χρόνια, τον έκανε δικό του.
Ο Ντίνος Πάγκαλος βρέθηκε την Δευτέρα (16/1) το πρωί στα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μαζί με τον μάνατζερ του και υπέγραψε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ, που είναι για 1,5 χρόνο.
«Δύσκολη η Β' Εθνική, πρέπει να έχεις σκληρή ομάδα»
Μιλώντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Ντίνος Πάγκαλος ανέφερε γι τη μεταγραφή του στον ΟΦΗ ότι «ξέρω που έχω έρθει και γιατί έχω έρθει. Ο ΟΦΗ είναι μια μεγάλη ομάδα και θέλω να πετύχω μαζί του την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ. Το έχω καταφέρει μια φορά με τον Πλατανιά και εύχομαι να τα καταφέρω και με τον ΟΦΗ».
O Nτίνος Πάγκαλος γνωρίζει πολύ καλά την Β' Εθνική. Οπως λέει «είναι μια δύσκολη κατηγορία και πρέπει να έχεις ποιότητα αλλά και σκληρή ομάδα για να τα καταφέρεις».
Ενώ για την αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται τονίζει ότι «είμαι καλά και έχω αγωνιστικό ρυθμό. Δεν θα έχω πρόβλημα προσαρμογής».
Ο Ντίνος Πάγκαλος θα ξεκινήσει αμέσως προπονήσεις μαζί με τους παίκτες που δεν βρίσκονται στην Αθήνα με την αποστολή του ΟΦΗ και την Πέμπτη με την επιστροφή της ομάδας απο την Αθήνα, θα ενταχθεί στο κανονικό πρόγραμμα της ομάδας.
Ποιος είναι
Ο Ντίνος Πάγκαλος γεννήθηκε στις 3 Ιουλίου 1985 στα Χανιά.
Εχει ύψος 1μ80 και αγωνίζεται σε όλες τις θέσεις της επίθεσης.
Ξεκίνησε την καριέρα του στην Ιωνία Χανίων.
Εχει αγωνιστεί στην Β' Εθνική με Πλατανια, ΑΟΧανιά, Παναχαική και Ηρακλή Ψαχνών.
Μετράει πάνω απο 100 συμμετοχές σε ομάδες της Β' Εθνικής.
Πανηγύρισε άνοδο στην Σούπερ Λίγκ με τον Πλατανιά και αγωνίστηκε στην μεγάλη κατηγορία την αγωνιστική περίοδο 2015-16.
Το καλοκαίρι μετακόμισε στην Α' κατηγορία Κύπρου και την ΑΕ Ζακακίου, με την οποία είχε 14 συμμετοχές και 8 γκολ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο τις υπογραφές του Ντίνου Πάγκαλου με τον ΟΦΗ.