karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Θετικό χαρακτήρισε ο Νίκος Νιόπλιας για τον ΟΦΗ, τον απολογισμό των δυο συνεχόμενων εκτός έδρας αγώνων, στους οποίος η κρητική ομάδα μέτρησε μια νίκη επί του Αχαρνικού στο Μενίδι (2-3) και μια ισοπαλία με τον Απόλλωνα στη Ριζουπολη (0-0).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ3, μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα, στάθηκε και στην κούραση των παικών του, τόσο μετά το παιχνίδι με τον Αχαρναικό που είχε εντυπωσιακή εξέλιξη, με τον ΟΦΗ να κάνει την ανατροπή στις καθυστερήσεις, όσο και στην ταλαιπωρία που βίωσε η αποστολή του ΟΦΗ στο παιχνίδι με την Ξάνθη που δεν έγινε, για το οποίο είπε ότι οι παίκτες του ήταν δυο 24ωρα στα παγκάκια του αεροδρομίου!
Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο προπονητής του ΟΦΗ «ήταν ένα κλασσικό ντέρμπι Β' Εθνικής. Βοήθησε σε αυτό και το γήπεδο, που ήταν επίσης Β' Εθνικής.Είμαστε ευχαριστημένοι με το βαθμό. Ηταν ένα παιχνίδι που πήγε περισσότερο στις μονομαχίες. Προσπαθήσαμε να αιφνιδιάσουμε τον αντίπαλο με το δοκάρι του Μιλοσάβλιεφ και μπήκαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, όμως δεν τα καταφέραμε. Στο δεύτερο ημίχρονο είχε ο Απόλλων την υπεροχή, χωρίς να μας απειλήσει. Είμαστε ευχαριστημένοι, στα δύο παιχνίδια που είχαμε στην Αθήνα, με Αχαρναικό και Απόλλωνα, πήραμε 4 βαθμούς και συνεχίζουμε».

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ακόμη ότι «στο δεύτερο ημίχρονο μας βγήκε η κούραση, γιατί το ταξίδι προς την Ξάνθη ήταν πολύ μεγάλη ταλαιπωρία για μας. Μας κούρασε πολυ αυτό το ταξίδι στην Ξάνθη.Οι παίκτες πέρασαν δυο 24ωρα στα παγκάκια του αεροδρομίου.
Μας άδειασε μπορώ να πώ, αυτή η ταλαιπωρία. Ενώ προερχόμαστε και απο ένα παιχνίδι με τον Αχαρναικό, στο οποίο χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να το κερδίσουμε. Δώσαμε πολύ ενέργεια στο δεύτερο ημίχρονο, για να κάνουμε την ανατροπή. Μας βγήκε η κούραση, αλλά έχουμε ένα θετικό απολογισμό στα δυο παιχνίδια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πολύτιμος βαθμός εκτός έδρας για τον ΟΦΗ στη Ριζούπολη

Μετά το «διπλό» στο Μενίδι, κόντρα στον Αχαρναικό (2-3), ο ΟΦΗ πρόσθεσε ένα ακόμη πολύτιμο βαθμό στην συλλογή του, καθώς έμεινε αλώβητος στη Ριζούπολη απο τον Απόλλωνα (0-0).

Σε ένα πολύ βαρύ τερέν και σε ένα παιχνίδι που κυριάρχησε η δύναμη και οι μονομαχίες, ο ΟΦΗ, είχε σχεδόν άριστη αμυντική λειτουργία και δεν απειλήθηκε σημαντικά απο τον αντίπαλο του.

Μάλιστα ο ΟΦΗ, είχε την μεγαλίύτερη ευκαιρία στο παιχνίσι όταν μόλις στο 2ο λεπτό ο ΜΙλοσάβλιεφ, έπιασε στον ύπνο την άμυνα του Απόλλωνα, αλλά το πλασέ που έκανε κατέληξε στο δοκάρι.

Το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, με τις δυο ομάδες να έχουν απο ένα ημίχρονο.

Ο ΟΦΗ είχε την κατοχή και πατούσε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο στο πρώτο 45λεπτο, ενώ ο Απόλλων «είχε» το δεύτερο, όπου φάνηκε η κούραση των παικτών του ΟΦΗ, απο το τελευταίο χιτσκοκικό παιχνίδι στο Μενίδι, όπου ο ΟΦΗ με υπερπροσπάθεια και ανατροπή πήρε το διπλό (2-3).

Οταν ένα παιχνίδι δεν μπορεις αν το κερδίσεις, τουλάχιστον μην το χάσεις, λένε, και ατυτό έκανε ο ΟΦΗ στην Ριζούπολη με τον Απόλλωνα. Πήρε τον βαθμό, απέναντι σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους και βλέπει με αισιοδοξία τα ντέρμπι που έρχονται με τη Λαμία το Σάββατο στο Γεντί Κουλέ και εκείνο που ακολουθεί με τον Αρη στο «Κλεάνθης Βικελίδης».

Ο Απόλλων απείλησε τον ΟΦΗ, μόνο με μια κεφαλιά του Πετρόπουλου, στο 74' απο φάουλ του Κονέ (μπλόκαρε ο Δερμιτζάκης), ενώ είχε και δυο μακρινά σούτ με τον Ντάσιο στο 19' (έδιξε ο Δερμιτζάκης) και τον Αλμπάνη στο 86' (άουτ).

Αριστη αμυντική λειτουργία -σε αντίθεση με το πρώτο ημίχρονο του προηγούμενου αγώνα με τον Αχαρναικό-καλή κυκλοφορία της μπάλας και μαχητικό παιχνίδι απο τον ΟΦΗ, ο οποίος ήταν απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό στο πνεύμα του παιχνιδιού.

Διαιτητής: Κατσκογιάννης (Ηπείρου)

ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ (Άκης Μάντζιος): Γεωργακόπουλος, Πάνος, Δεληζήσης, Κύργιας (54' λ.τ. Τσιάρας), Βαλεριάνος, Ντάσιος, Κάσσος (79' Τζάνης), Κρητικός (89' Σιατραβάνης), Πετρόπουλος, Κονέ, Αλμπάνης.

ΟΦΗ (Νίκος Νιόπλιας): Δερμιτζάκης, Κομεσίδης, Όστοϊτς, Κώτσιος (79' λ.τ. Νάστος), Κοιλιάρας, Χύζι (60' Μητρόπουλος), Αντουκόρ, Χαντί, Ραντί (67' Μάνος), Μιλοσάβλιεβ, Βουό.

ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

2' ΔΟΚΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΦΗ: Ο Κοιλιάρας συνδιάστηκε ωραία με τον Μιλοσάβλιεφ, ο Σέρβος πλασάρει, αλλά η μπάλα σταματάει στο κάθετο δοκάρι.

19' Δυνατό σουτ του Ντάσιου έξω από την περιοχή, διώχνει  ο Δερμιτζάκης.

74' Φάουλ του Κονέ, κεφαλιά του Πετρόπουλου στην "καρδιά" της άμυνας, η μπάλα στα χέρια του Δερμιτζάκη.

86' Δυνατό σουτ του Αλμπάνη έξω από τη μεγάλη περιοχή, η μπάλα θα περάσει για λίγο εκτός εστίας.

 

Ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες στο ξενοδοχείο Galaxy το 19ο Διεθνές Σκακιστικό τουρνουά Ηρακλείου και για ακόμα φορά αυτοί που ξεχώρισαν με την απόδοση τους ήταν οι σκακιστές και οι σκακίστριες του Ο.Φ.Η. που πέτυχαν τις περισσότερες διακρίσεις και επιβεβαίωσαν την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής από τους προπονητές FM Παναγιώτη Χριστοδούλου, FI Σταύρο Λυράκη και Κώστα Αναγνωστόπουλο.

Πιο συγκεκριμένα στο Α γκρουπ του τουρνουά ο μόλις δωδεκάχρονος Γιώργος Παπιδάκης εντυπωσίασε με την απόδοση του παίρνοντας την δέκατη θέση στην γενική κατάταξη με 5,5 βαθμούς και την δεύτερη στην κατηγορία κάτω των 18 ετών κερδίζοντας περισσότερες από 100 μονάδες ΕΛΟ. Ακόμα στην κατηγορία γυναικών 3η τερμάτισε η δεκαεννιάχρονη Εύα Σερπετσιδάκη παρόλο που λόγω σπουδών δεν αγωνίστηκε στους τελευταίους τρεις γύρους του τουρνουά. Καλή εμφάνιση και από τον 22χρονο Κώστα Αναγνωστόπουλο που με 5,5 βαθμούς τερμάτισε στην πέμπτη θέση της τελικής βαθμολογίας όπως και από τον έμπειρο Μανόλη Φραγκιαδάκη που συγκέντρωσε 5 βαθμούς, όσους και ο δεκατετράχρονος Χρήστος Μπροκαλάκης–Γούναρης, ο οποίος αναδείχτηκε τέταρτος στην κατηγορία κάτω των 18, συνεχίζοντας την ανοδική του πορεία το τελευταίο διάστημα.

Στην δεύτερη θέση του Β’ γκρουπ ισοβάθμησαν με 7 βαθμούς τρεις σκακιστές του ΟΦΗ‘2000’, ο Γιώργος Σερπετσιδάκης που επανήλθε σε αγωνιστική δράση μετά από πάρα πολλά χρόνια, ο Στέλιος Βαρδάκης προπονητής σε τμήματα εκμάθησης δημοτικών σχολείων και η μεγάλη αποκάλυψη των αγώνων ο δεκατριάχρονος Αλέξανδρος Κοτσίνης που με μόλις λίγες μήνες προπονήσεων ξεδίπλωσε το πλούσιο σκακιστικό του ταλέντο. Στο ίδιο γκρουπ είχαμε τις πολύ καλές εμφανίσεις πολλών νεαρών σκακιστών του Ο.Φ.Η. και του Ο.Φ.Η. 2000 όπως ο δεκαπεντάχρονος Μάνος Ξηρουχάκης και ο δεκατετράχρονος Κώστας Γιαννακάκης που συγκέντρωσαν 5,5 βαθμούς και οι ακόμα μικρότεροι σε ηλικία εντεκάχρονος Νίκος Φραγκιαδάκης και δεκάχρονοι Νίκος Καζάκος και Θέμης Μανιός που συγκέντρωσαν 5 βαθμούς. Ακόμα πολύ καλές εμφανίσεις έκαναν η δωδεκάχρονη Ειρήνη Εργαζάκη και οι δεκατριάχρονη Νεφέλη Ματθαιάκη.

Στο Γ γκρουπ του τουρνουά είχαμε καθολική επικράτηση των μικρών σκακιστών του Ο.Φ.Η. που κατέλαβαν τις τέσσερεις από τις πέντε πρώτες θέσεις της τελικής βαθμολογίας. Συγκεκριμένα την πρώτη θέση με 8 βαθμούς πήρε ο εντεκάχρονος Γιώργος Γιαννακάκης του Ο.Φ.Η. 2000 με δεύτερο τον εννιάχρονο Δημήτρη Σακλαμπανάκη του Ο.Φ.Η. με τους ίδιους βαθμούς. Στην τρίτη θέση ακολούθησε ο επίσης εννιάχρονος Στέλιος Τζωρμπατζάκης του Ο.Α.Α.Η. και στην τέταρτη με τους ίδιους βαθμούς ο συνομήλικος του Γιάννης Σερπετσιδάκης του Ο.Φ.Η. Ακολούθησε με 6,5 βαθμούς ο οκτάχρονος Γιώργος Τερζάκης του Ο.Φ.Η. 2000 ενώ πολύ καλή εμφάνιση είχαμε και από ακόμα δύο μικρούς σκακιστές του ΟΦΗ τον οκτάχρονο Γιάννη Μανιό που συγκέντρωσε 6 βαθμούς, τον εννιάχρονο Σήφη Λιανέρη με 5,5 βαθμούς και τους επίσης εννιάχρονους Μάνο Τζανετή και Μύρωνα Μαθιουδάκη με 5 βαθμούς. Από τα κορίτσια του Ο.Φ.Η. ξεχώρισαν οι εννιάχρονες Μαριάννα Μαθιουδάκη και Ουρανία Φραγκιαδάκη που ακολούθησαν στην βαθμολογία με 4,5 βαθμούς.

Ξεκίνησαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο οι προκριματικοί αγώνες των πανελλήνιων νεανικών ατομικών πρωταθλημάτων στο Νομό Ηρακλείου με τη συμμετοχή 76 νεαρών σκακιστών στις κατηγορίες αγοριών-κοριτσιών ηλικίας μέχρι 8,10,12, 14, 16 και 18 ετών. Ο ΟΦΗ έχει τις περισσότερες συμμετοχές στους αγώνες αυτούς με 31 αγόρια (σε σύνολο 52) και 12 κορίτσια (σε σύνολο 24), με πολλές πιθανότητες για πρόκριση στην επόμενη φάση. Οι αγώνες θα ολοκληρωθούν στις 22 Ιανουαρίου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi