Παρά την ταλαιπωρία ενός δύσκολου ταξιδιού, ο ΟΦΗ πέρασε αλώβητος απο τη Νάξο, κερδίζοντας την τοπική ομάδα με 64-69, σε εξ' αναβολής παιχνίδι για την Γ' Εθνική μπάσκετ. Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι σε όλη του διάρκεια, αλλά ο ΟΦΗ είχε την ψυχραιμία στο τέλος, να κρατήσει το ροζ φύλλο αγώνα.
Ο ΟΦΗ θα παραμείνει εκτός, καθώς το απόγευμα της Παρασκευής, αναχωρεί απο τον Πειραιά, αεροπορικώς για την Κω, όπου το Σάββατο στις 18:00 θα αντιμετωπίσει τον Ιπποκράτη.
Διαιτητές: Σπυρόπουλος, Δελαγραμμάτικας.
Τα δεκάλεπτα: 14-22, 37-37 (ημίχ.), 53-53, 64-69.
ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΣ (Βάβουλας): Πολίτης 10 (2), Μαγκιώρος, Γεωργιάδης, Καραγιάννης 1, Τζήμης 16 (1), Μάκαρης 5 (1), Ζωρόνος 13 (1), Δαγρετζής 13, Καδιγιαννόπουλος, Μυλωνάς 6.
ΟΦΗ (Κόκκινος): Μητρόπαπας 5, Κριθινάκης, Μαϊστρέλης 10 (3), Ξενάκης 10, Μπουμπάρης 9, Καρλάφτης 3 (1), Αγαπιάδης 14 (2), Πρωτογεράκης 2, Βλαχάκης, Κυρίτσης 8 (2), Μουλάς 8 (1).
Η πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ δικαίωσε τους ισχυρισμούς του ΟΦΗ, για αδυναμία με κάθε τρόπο μετάβασης στην Ξάνθη , λόγω ανωτέρας βίας (δεν έγιναν οι πτήσεις απο την Αθήνα, λόγω της κακοκαιρίας και ο ΟΦΗ παρέμεινε εγκλωβισμένος στην πρωτεύουσα) και αποφασισε ότι το παιχνίδι για το Κύπελλο Ελλάδος, θα πρέπει να οριστεί εκ νέου, μέσα σε διάστημα 15 ημερών.
Την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκπροσώπησε στην διαδικασία, ο νομικός της ΠΑΕ Μανώλης Φωτάκης, ο οποίος και προσκόμισε στην επιτροπή, όλα τα απαραίτητα στοιχεία, που επιβεβαίωσαν ότι ο ΟΦΗ εξάντλησε όλα τα περιθώρια, για να μεταβεί στην Ξάνθη, αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Αντώνης Μπουρσέλης ήταν το νέο πρόσωπο στην προπόνηση του ΟΦΗ την Πέμπτη (19/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία ξεκίνησε η προετοιμασία της κρητικής ομάδας για το παιχνίδι με τη Λαμία (Σάββατο 21/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο νεαρός μέσος του ΟΦΗ ακολούθησε ακολούθησε κανονικά το πρόγραμμα δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις.
Την προπόνηση του ΟΦΗ, ακολούθησαν και τα δυο τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, ο Ντίνος Πάγκαλος και ο Νίκος Παντίδος.
Ατομικό πρόγραμμα, αλλά σε αυξημένους ρυθμούς, ακολούθησε ο Μανώλης Φαζός.
Ο Ηλίας Κώτσιος θα προπονηθεί την Παρασκευή το πρωί.
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν και την Παρασκευή (20/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, προπόνηση με την οποία ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τη Λαμία.