Στο πρόσωπο του Σούλη Παπαδόπουλου, κατέληξε η διοίκηση του Εργοτέλη, για τον διάδοχο του Νίκου Ουσταμπασίδη, στον πάγκο της ομάδας.
O 50χρονος προπονητής κέρδισε στην κούρσα της διαδοχής τον Γιάννη Ταουσιάνη, ο οποίος επίσης συγκέντρωνε πιθανότητες. Ο Σούλης Παπαδόπουλος, ένας έμπειρος προπονητής ειδικά στην Β' Εθνική, έχει εργαστεί σε πολλές ομάδες (Προοδευτική, Πανηλειακό, Βύζαντα Μεγάρων,Πιερικό, Αιγάλεω, Διαγόρα, Βέροια,Δόξα Δράμας, Χανιά, Λάρισα, Λαμία) και είναι γνωστός για τον εκρηκτικό του χαρακτήρα.
Στις πρώτες του δηλώσεις ο Σούλης Παπαδοπουλος, ως προπονητής του Εργοτέλη, ανέφερε ότι:
«Είναι μεγάλη μου τιμή που έρχομαι στην ιστορική ομάδα του Εργοτέλη, η οποία ήταν πολλά χρόνια στην Super League. Είναι κρίμα για τον Σύλλογο να ταλαιπωρείται στην Γ’ Εθνική, καθώς με την οργάνωση που έχει και τη διαρκή προσπάθεια του κυρίου Βρέντζου που παρέχει τα πάντα σε προπονητές, παίκτες και στελέχη, φαίνεται ότι ο Εργοτέλης δεν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.
Βρισκόμαστε δίκαια πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας διότι τελικά όλα κρίνονται μέσα στο γήπεδο. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ιστορικές ομάδες όπως η Προοδευτική, ο Ιωνικός και ο Εθνικός, αλλά και τις υπόλοιπες ομάδες του ομίλου που έχουν τη δική τους ιστορία και κάνουν μια πολύ καλή πορεία φέτος όπως ο Άγιος Ιερόθεος, ο ΠΟΑ και ο Ερμής Ζωνιανών. Μου αρέσουν όμως τα δύσκολα γι’ αυτό αποφάσισα να έρθω στην ομάδα. Ακόμη ένας λόγος που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιλογή μου ήταν η επαφή μου με τον Κο Βρέντζο, ο οποίος έδειξε ότι πιστεύει σε εμένα, κάτι που με τιμά ιδιαίτερα.
Πρώτη φορά θα δουλέψω στη Γ’ Εθνική, αλλά με την οργάνωση που διαθέτει ο Εργοτέλης, τη βοήθεια του προέδρου ο οποίος παρέχει τα πάντα για την σωστή λειτουργία της ομάδας, καθώς και τη στήριξη του κόσμου, θα βάλουμε τα δυνατά μας όλοι μαζί για να επαναφέρουμε τον Εργοτέλη εκεί που αρμόζει η ιστορία του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Αναβολές, χιόνια, αλλά και ...23 γκολ (!) στα 6 παιχνίδια που έγιναν, είχε η 10η αγωνιστική στην Football league, η οποία ήταν εντυπωσιακά παραγωγική και να φανταστεί κανείς ότι λόγω της κακοκαιρίας, δεν έγιναν τρείς αναμετρήσεις.
Αθλια γήπεδα (με χειρότερο στο Μενίδι, όπου αγωνίστηκε ο ΟΦΗ με τον Αχαρναικό), ένταση, αποβολές και επεισόδια, είχε αυτή η αγωνιστική, καθώς η «μάχη» φουντώνει στην κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης γκολ απο τα γήπεδα της Β' Εθνικής....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δυο βαθμούς απο την άνοδο ο ΟΦΗ-Δείτε τα αποτελέσματα της Football league
Στο παιχνίδι Απόλλων-ΟΦΗ 0-0 στη Ριζούπολη, ο ΟΦΗ ήταν εκείνος που είχε την πιο κλασσική ευκαιρία στον αγώνα. Ηταν στο 2ο λεπτό όταν ο Μιλοσάβλιεφ, πλάσαρε απέναντι απο τον τερματοφύλακα, αλλά η μπάλα σταμάτησε στο κάθετο δοκάρι.
Στην σημαντική αυτή ευκαιρία στάθηκαν στις δηλώσεις που έκαναν στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, ο Νίκος Νιόπλιας και ο Παύλος Μητρόπουλος.
Ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ότι «ήταν ένα δίκαιο αποτελέσμα. Είχαμε μία σημαντική ευκαιρία στο ξεκίνημα. Επηρεαστήκαμε από την κούραση, τα συνεχόμενα ματς και τα ταξίδια. Είναι καλό αποτέλεσμα και για μας αλλά και για τον Απόλλωνα. Είναι νωρίς ακόμα. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Αν το δούμε ως… πακέτο, οι 4βαθμοί σε δύο ματς στην Αθήνα είναι θετική συγκομιδή».
Ο Παύλος Μητρόπουλος, εκ μέρους των παικτών του ΟΦΗ, ανέφερε πως «όταν δεν μπορείς να κερδίσεις ένα ματς τουλάχιστον ας μην το χάσεις. Είχαμε την κλασσικότερη ευκαιρία στον αγώνα στην αρχή του ματς. Μας βγήκε η κούραση από τα συνεχόμενα ταξίδια».
Στην φωτογραφία η φάση του Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος στέλνει τη μπάλα στο δοκάρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πολύτιμος βαθμός εκτός έδρας για τον ΟΦΗ στη Ριζούπολη
Ο Νιόπλιας και οι 4 βαθμοί που πήρε ο ΟΦΗ με Αχαρναικό και Απόλλωνα