«Λες και μας έχει καταραστεί κάποιος. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεχόμαστε γκολ απο το πουθενά». Ο Ηλίας Κώτσιος ξέσπασε μετά το τέλος του αγώνα με τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ (1-2).
Η ήττα του ΟΦΗ σε ένα παιχνίδι που η κρητική προηγήθηκε , αλλά μετά δέχθηκε δυο γκολ απο λάθη της άμυνας του ΟΦΗ, είναι λογικό να έχει σκορπίσει απογοήτευση στις τάξεις της ομάδας.
Ο Ηλίας Κώτσιος ανέφερε όμως ότι «το ποδόσφαιρο έτσι είναι. Δεν μπορούμε να μοιρολατρούμε, ούτε να τα παρατήσουμε. Πρέπει να σηκώσουμε το κεφάλι και να καταλάβουμε ότι ο πρωταθλητισμός σημαίνει ψυχή και θέληση για τη νίκη. Απογοητεύσαμε τον κόσμο μας, μετά απο δυο θετικά αποτελέσματα εκτός έδρας. Δεν δικαιούμασταν να χάσουμε, αλλά χάσαμε. Είμαστε απογοητευμένοι, αλλά δεν τελειώνει τίποτα. Πρέπει να το πιστέψουμε, ότι μπορούμε να επιστρέψουμε.
Σε κανένα παιχνίδι ο αντίπαλος δεν ήταν καλύτερος απο εμάς. Κάνουμε λάθη, που δεν μπορείς να κάνεις όταν κάνεις πρωταθλητισμό.Η Λαμία όχι μόνο δεν ήταν καλύτερη απο εμας, αλλά δεν έφτασε καν στην περιοχή. Και όμως φάγαμε δυο γκολ. Δεν τα παρατάμε όμως. Δε μπορώ να το εξηγήσω. Λες και μας έχει καταραστεί κάποιος».
Για το παιχνίδι ο Ηλίας Κώτσιος, ανέφερε πως «είναι ένα πολύ κακό αποτέλεσμα για μας. Βάσει εικόνας πιστεύω ότι δεν το δικαιούμασταν. Για ακόμη μια φορά, είχαμε το αποτέλεσμα υπέρ μας, αλλά και πάλι γίνανε σοβαρά λάθη τα οποία και τα πληρώσαμε.
Ηταν πολύ κακό. Ειχαμε να αντιμετωπίσουμε μια ομάδα, που ήταν πιο ψηλά απο μας και θελαμε να την πλησιάσουμε.
Είχαμε κάποια στοιχεία, βρεθήκαμε μπροστά στο σκορ, αλλά για ακόμα μια φορά ήμασταν επιπόλαιοι, πληρώσαμε τα ατομικά λάθη και χάσαμε το παιχνίδι. Δεχόμαστε γκολ απο το πουθενά. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Τρώμε γκολ και χάνουμε τα παιχνίδια.
Δεν είναι ότι οι αντίπαλες ομάδες είναι καλύτερες. Εμείς έχουμε τη μπάλα και τρώμε γκολ.
Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει και το ατομικό λάθος. Τι να κάνουμε, σε κάθε λάθος να διώχνουμε ένα παίκτη. Πρέπει να συνεχίσουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας
Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια απο τις καλύτερες σφυρίχτρες της φετινής Σούπερ Λίγκ, θα διευθύνει το δυνατό παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία που θα γίνει το Σάββατο (21/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ. Ο λόγος για τον διαιτητή Παπαδόπουλο, απο τη Μακεδονία.
Να σημειωθεί ότι ο ίδιος ρέφερυ είχε σφυρίξει φέτος ξανά στο Γεντί Κουλέ, το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ (2-1) για το Κύπελλο Ελλάδος, όπου ο ΟΦΗ πέτυχε τη νίκη της χρονιάς μέχρι σήμερα.
Ο ορισμός του απο την ΚΕΔ στο σημαντικό αυτό παιχνίδι της Football league, δείχνει πόση σημασία δείχνουν και στην Επιτροπή διαιτησίας, για τη μάχη ανόδου που ξεχωρίζει στην 12η αγωνιστική της Football league.
Ο ΟΦΗ που ζητάει το «πενήντα-πενήντα» σε όλα τα παιχνίδια, θέλει διαιτητές καριέρας απο την Σούπερ Λίγκ, να σφυρίζουν τα κρίσιμα παιχνίδια του εντός και εκτός έδρας, ώστε να συρρικνώνεται η πιθανότητα για «παρατράγουδα».
Και αυτός ο ορισμός, σε ένα παιχνίδι μεταξύ δυο ομάδων που διεκδικούν άνοδο, είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Τώρα,το τι θα βγεί το γήπεδο, θα το δούμε το Σάββατο, στο παιχνίδι.
Πάντως ο εν λόγω ρέφερυ στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό και σε ένα πολύ δύσκολο τερέν με λάσπη και νερό, τα είχε πάει περίφημα και μοίρασε το «καρπούζι» στη μέση.
Μακάρι να κάνει το ιδιο και αυτή τη φορά, καθώς όπως προανέφερα, θέση του ΟΦΗ, είναι να έχει το «πενήντα-πενήντα» στα παχνίδια του.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...
H αλήθεια είναι ότι σε όσα παιχνίδια έχουν σφυρίξει τον ΟΦΗ φέτος διαιτητές απο τη Σούπερ Λίγκ σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, έχει το κεφάλι του ήσυχο. Δεν ευνοείται, αλλά δεν αδικείται.
Ηττα-μαχαιριά για τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-2) απο τη Λαμία, σε ένα παιχνίδι με απίστευτη εξέλιξη. Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Βουό στο 66', αλλά μέσα σε 6 λεπτά (66' Ντούρμισαιρ και 72' Ομο) δέχθηκε δυο γκολ απο παιδαιριώδη λάθη της άμυνας του και τελικά έχασε το παιχνίδι με 1-2 (!).
Να σημειωθεί ότι η Λαμία σκόραρε στο πρώτο σούτ που είχε στο παιχνίδι μετά απο 6 λεπτά, ενώ το δευτερο γκολ είναι απο εκτέλεση κόρνερ και ...καθίζηση στην άμυνα του ΟΦΗ, όπου ο Ομο με καρφωτή κεφαλιά, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα.
Και ο ΟΦΗ δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, αλλά δεν άξιζε να χάσει και το παιχνίδι!
Μια ήττα που έφερε την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια απο την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, αλλά έφερε και την κρητική ομάδα, πολύ πίσω στη μάχη της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση ΟΦΗ-Λαμία 1-2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ