karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Νίκος Νιόπλιας, βρέθηκε την Κυριακή (22/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και αποχαιρέτισε τους παίκτες του ΟΦΗ.

Τους ευχαρίστησε για τη συνεργασία και τα όσα έζησαν μαζί, τις καλές και τις κακές στιγμές και τους ζήτησε να συνεχίσουν την προσπάθεια για να φέρουν τον ΟΦΗ, εκεί που ανήκει.

Tους είπε ότι το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο και υπάρχει ο χρόνος, να τα καταφέρουν.

Μετά την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια, την τεχνική καθοδόγηση της ομάδας, αναλαμβάνουν μέχρι νεοτέρας, ο Μηνάς Πίτσος και ο Νίκος Κουνδουράκης.

Μάλιστα υπο τις εντολές τους, έγινε η προπόνηση, με την οποία ο ΟΦΗ ξεκίνησε τη προετοιμασία του για το παιχνίδι της Τρίτης (24/1) με την Ξάνθη για το Κύπελλο Ελλάδος.

Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τη Λαμία, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά.

Κοιλιάρας και Ράντι έκαναν θεραπεία απο χτυπήματα που είχαν στο παιχνίδι με τη Λαμία.

Οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν και τη Δευτέρα (23/1) το πρωί στο Βαρσινογιάννειο αθλητικό κέντρο και μετά το τέλος της προπόνησης θα ανακοινωθεί η αποστολή που θα ταξιδέψει στην Ξάνθη.

Ο ΟΦΗ θα αναχωρήσει για την Ξάνθη αεροπορικώς τη Δευτέρα το μεσημέρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο τραυματισμός του, στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα, ανησύχησε τους ανθρώπους του ΟΦΗ.
Η τρομακτική σύγκρουση στον αέρα, κεφάλι με κεφάλι με τον Οστοιτς και η άσχημη πτώση του 40χρονου κεντρικού αμυντικού στο έδαφος, δημιούργησε αγωνία στις τάξεις της ομάδας.
Πολύ δε, περισσότερο όταν ο Ηλίας αποχώρησε απο τον αγωνιστικό χώρο της Ριζούπολης, υποβασταζόμενος, απο τους συμπαίκτες του, καθώς φαινόταν "ζαλισμένος" απο το ισχυρό χτύπημα και εν συνεχεία με φορείο στα αποδυτήρια για μια πρώτη εικόνα.
Η είδηση ότι έπρεπε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για εξετάσεις μετά το παιχνίδι, αν και φυσιολογική, καθώς επρόκειτο για χτύπημα στο κεφάλι και διάσειση, αύξησε την αγωνία.

Τα καλά μαντάτα που ήρθαν λίγο αργότερα, ότι ο αρχηγός είχε μια κάκωση στο κεφάλι και τίποτα περισσότερο, έφεραν ανακούφιση.

Ενώ οι δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ομάδας, λίγο αργότερα ότι "είμαι καλά, παίζω το Σάββατο με τη Λαμία. Δεν χάνω με τίποτα το παιχνίδι", αποτέλεσαν το ξεκίνημα για δεκάδες σχόλια με εγκώμια για τον αρχηγό του ΟΦΗ, που είναι ψυχάρα!

Ο Ηλίας μέσα απο τον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook θέλησε να ευχαριστήσει τους φιλάθλους του ΟΦΗ για το ενδιαφέρον απο την πρώτη στιγμή.

Οπως έγραψε "σας ευχαριστω όλους για το ενδιαφέρον σας. Πραγματικά με τιμά. Ευτυχώς τα χειρότερα πέρασαν .

Ενα μήνυμα για τους φιλάθλους του ΟΦΗ. Το Σάββατο όλοι στο γηπεδο για να αποδείξουμε όλοι το ποιος πρεπει να βρίσκεται στην super league . Δείξτε το μεγαλείο αυτής της ομάδας. Εμπιστοσύνη - στήριξη - αγώνας".

Λόγια καρδιάς απο τον Ηλία, όπως μεγάλη είναι και η ψυχή που δείχνει στο γήπεδο.

Είναι όμως και λόγια σημασίας, για την ενότητα που πρέπει να έχει ο ΟΦΗ σε αυτό το δύσκολο σταυροδρόμι, για να πετύχει το στόχο του, μέσα απο αυτό το τρίπτυχο που ο ίδιος οριοθετεί με τις φράσεις "εμπιστοσύνη, στήριξη, αγώνας", που γράφει.

Ο ΟΦΗ θα χρειαστεί και τα τρία για να τα καταφέρει στη δύσκολη, άγρια αλλά και ανταγωνιστική Β' Εθνική.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, εκτιμούν τον αρχηγό του ΟΦΗ για αυτά που έχει προσφέρει στον ΟΦΗ.

Η περσινή του συμβολή στην άνοδο της ομάδας απο την Γ' Εθνική, αλλά και η απόφαση του να επιστρέψει στα "χωράφια" για το χατίρι της ομάδας που αγαπάει, έχει μπεί βαθιά στη συνείδηση του κόσμου.
Οπως και η φετινή του αγωνιστική παρουσία.

Με το χρόνο δεν μπορεί να τα βάλει κανείς (ούτε ο Ηλίας), αλλά το πάθος και η ψυχή που βγάζει στο γήπεδο, είναι πραγματικά συγκινητική.

Ο Κώτσιος επέστρεψε στον ΟΦΗ για να κλείσει την καριέρα του σε αυτόν και πιθανότατα βαδίζει στην τελευταία αγωνιστική χρονιά της κεριέρας του.

Η περιπέτεια που πέρασε στη Ριζούπολη-ευτυχώς ήταν κάτι που πέρασε-ανέδειξε το πόσο πολύ τον έχει αγαπήσει ο κόσμος, αν και έχω την αίσθηση ότι το ενδιαφέρον θα έδειχνε ο φίλαθλος κόσμος του ΟΦΗ, για κάθε "παιδί" της ομάδας.

Ισως για τον Ηλία, ένα παραπάνω, για αυτά που προανέφερα, που είναι σημαντικά και ανθρώπινα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ψυχάρα ο Ηλίας Κώτσιος: "Είμαι καλά. Δεν χάνω το παιχνίδι το Σάββατο"

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Συγκίνηση προκαλεί - αν μη τι άλλο- η ενέργεια του Μανώλη Μπολάκη να επιλέξει τη φανέλα με τα δυο «τεσσάρια» (44) στον Κισσαμικό, όπου παραχωρήθηκε δανεικός απο τον ΟΦΗ.

Τυχαίο; Οχι ασφαλώς!

Για ένα παιδί που προέρχεται απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ και γαλουχήθηκε με τις αρχές της ομάδας,  η «επαφή» με τον κόσμο του ΟΦΗ (εξ' ου και το 44, που παραπέμπει στη θύρα 4), είναι ιδιαίτερη σε κάθε περίπτωση.

Το «Μανωλιό» είναι αγαπητό στον κόσμο. Είναι αγαπητός σε όλους, δηλαδή!

Ο χαρακτήρας, το πείσμα του, η κρητική του προσωπικότητα, αλλά και το ταλέντο του, είναι χαρακτηριστικά, που έχουν εκτιμηθεί απο τους φιλάθλους της ομάδας.

Η απόφαση να δοθεί δανεικός, προκάλεσε συζητήσεις. Δεν άρεσε σε πολλούς, που ήθελαν τον 22χρονο δεξιό μπακ, ακόμα και βασικό στον ΟΦΗ.

Η αλήθεια είναι, ότι ο Μπολάκης, έχασε τη θέση του στην ενδεκάδα απο πέρσι, στα μισά της περιόδου, όταν ο ΟΦΗ έδινε την μάχη στην Γ' Εθνική.

Και φέτος όμως, απο το καλοκαίρι φαινόταν ότι δεν είναι στις επιλογές του Νίκου Νιόπλια.

Πάλευε να κερδίσει την εμπιστοσύνη, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να μπεί στο βασικό πλάνο της ομάδας.

Συμβαίνουν αυτά στο ποδόσφαιρο. Ειδικά στο επαγγελματικό.

Το «Μανωλιό» όχι μόνο δεν πρέπει να απογοητευτεί, αλλά στο περιβάλλον του Κισσαμικού, να επιχειρήσει να κάνει μια νέα αρχή, να κάνει αυτοκριτική, να «ταρακουνηθεί» και να δουλέψει με χαμηλά το κεφάλι, ωστε να βρεί «απαντήσεις», για το τι ήταν αυτό, που οδήγησε τον προπονητή του ΟΦΗ (Νιόπλια), να πάρει την απόφαση να τον δώσει δανεικό.

Ισως σε ένα περιβάλλον με λιγότερο άγχος και πίεση-απο ότι στον ΟΦΗ- βρεί τον εαυτό του, ώστε το καλοκαίρι να επιστρέψει και να ζητήσει αυτή τη φορα, την φανέλα με τα «τεσσάρια» του ΟΦΗ.

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να δεί δημιουργικά το πέρασμα του απο τον Κισσαμικό, γιατί και εκεί- για άλλους λόγους απο ότι στον ΟΦΗ-θα βρεί απέναντι του μια ομάδα που έχει και αυτή τις δικές της απαιτήσεις και τον υψηλό ανταγωνισμό της κατηγορίας και πρέπει να περάσει με επιτυχία αυτή τη δοκιμασία, ώστε να βάλει στα πόδια του, τα παιχνίδια που του λείπουν...

Τα «τεσσάρια» στη φανέλα που επέλεξε δείχνουν ότι πρόθεση του, είναι να επιστρέψει στην ομάδα που αγαπάει και για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να συμβούν όλα τα παραπάνω...

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi