Την μεταγραφή του Δημήτρη Κοιλιάρα, ανακοίνωσε και επίσημα ο Ηρόδοτος, ο οποίος ενέταξε στο δυναμικό του ένα ακόμη έμπειρο ποδοσφαιριστή και ...προετοιμάζεται για τη νέα περίοδο στην Γ' Εθνική.
Η διοίκηση του Ηροδότου ανακοίνωσε την μεταγραφή του έμπειρου μέσου, μία ημέρα μετά τη λύση της συνεργασίας του Κοιλιάρα με τον Εργοτέλη, ενώ η συμφωνία αποτυπώθηκε και στη φωτογραφία με τον πρόεδρο Στέλιο Σωκιανό και τον γενικό αρχηγό Μιχάλη Στρίντζη.
«Ο ΠΑΣΑ ΗΡΟΔΟΤΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΙΛΙΑΡΑ. Καλωσορίζουμε στην οικογένεια μας ένα εξαιρετικό ποδοσφαιριστή και άνθρωπο. Του ευχόμαστε καλή αγωνιστική και ποδοσφαιρική συνέχεια στον ΗΡΟΔΟΤΟ», αναφέρει η ανακοίνωση των «κυανόλευκων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ηχηρή αποχώρηση-έκπληξη απο τον Εργοτέλη!
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είναι ο βασικός υποψήφιος για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ και την Τρίτη αναμένεται στο Ηράκλειο, προκειμένου να συζητήσει με τον ΟΦΗ.
Στην επίσημη ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κάνει λόγο για «καλή πρόθεση συνεργασίας, ανάμεσα στις δυο πλευρές ωστόσο δεν μπορεί να γίνει ακόμη λόγος, για συμφωνία».
Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα έχει συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, το μεσημέρι της Τρίτης και εφ' οσον υπάρξει συμφωνία, θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ.
Στο ΟΦΗ επισημαίνουν ότι ο Παπαδόπουλος κατεβείνει στο Ηράκλειο, ώστε να γίνουν απο κοντά οι συζητήσεις.
Και η πλευρά του Νίκου Παπαδόπουλου, επιβεβαιώνει την καλή πρόθεση ανάμεσα στις δυο πλευρές, αλλά όχι και τη συμφωνία, αν δεν γίνει η εκτεταμένη συζήτηση που πρέπει να γίνει.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για το θέμα του Νίκου Παπαδόπουλου αναφέρει:
«Στο Ηράκλειο θα βρεθεί την Τρίτη (24/1) ο Νίκος Παπαδόπουλος, προκειμένου να συζητήσει με την διοίκηση του ΟΦΗ, το ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Αυτό που επισημαίνεται επίσημα απο τον ΟΦΗ, είναι ότι στις συζητήσεις που έχουν προηγηθεί ανάμεσα στις δυο πλευρές, φαίνεται ότι υπάρχει καλή πρόθεση συνεργασίας, ωστόσο δεν μπορεί να γίνει ακόμη λόγος, για συμφωνία.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος αναμένεται στο Ηράκλειο το μεσημέρι και θα έχει συνάντηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, προκειμένου να συζητήσουν απο κοντά και εφ' όλης της ύλης, το ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ».
Με ανακοίνωση της η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ συγχαίρει τη διαιτησία, στο παιχνίδι με τον Ιπποκράτη Κώ, παρά την ήττα που γνώρισε ο ΟΦΗ με 78-64. Στην ανακοίνωση του ο ΟΦΗ αναφέρει ότι οι διαιτητές "συνέβαλαν από την πλευρά τους ώστε να γίνει ένα παιχνίδι διαφήμιση για το μπάσκετ"
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ:
"Ο Ο.Φ.Η είναι ένα σωματείο με τεράστια πορεία και ιστορία στο αθλητικό γίγνεσθαι της Ελλάδας. Επειδή λοιπόν σεβόμαστε στην ιστορία του σωματείου αυτού και επειδή πρέπει το σωστό να επιβραβεύεται, θα θέλαμε να συγχαρούμε τους διαιτητές του αγώνα απέναντι στον Ιπποκράτη Κω, κο Αντωνιάδη Αλέξανδρο και κο Κοτσώνη Νικόλαο, οι οποίοι πραγματικά συνέβαλαν από την πλευρά τους ώστε να γίνει ένα παιχνίδι διαφήμιση για το μπάσκετ, στο οποίο νικητής αναδείχθηκε ο Ιπποκράτης. Η ήττα μπορεί να μας στενοχωρεί, όμως ήταν μια ήττα που προήλθε από την ανωτερότητα του αντιπάλου και σε καμία περίπτωση από τα διαιτητικά σφυρίγματα. Τέτοιες διαιτησίες προστατεύουν και ενισχύουν με αξιοπιστία το άθλημα που υπηρετούμε και μακάρι αυτού του είδους την διαιτητική διαχείριση να συναντάμε σε κάθε παιχνίδι, ανεξαρτήτως έδρας ή αντιπάλου. Τέλος θα θέλαμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην ομάδα του Ιπποκράτη Κω για τη νίκη τους και να ευχηθούμε καλή συνέχεια στο Πρωτάθλημα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Εχασε το παιχνίδι, κέρδισε ένα 17χρονο παιδί το μπάσκετ του ΟΦΗ