karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία (1-2) είναι απο τα ματς που ο διαιτητής έχει σφυρίξει τη λήξη και μένεις με την απορία: τι στο διάολο συνέβη και το παιχνίδι πήρε αυτήν την τροπή!
Είναι πραγματικά απίστευτος ο τρόπος που χάνει ο ΟΦΗ!
Γιατί έχει στα χέρια του το παιχνίδι ,όταν στο 59' ο Βουό στέλνει τη μπάλα στο πλεχτό και ξεκλειδώνει την «σφιχτή» άμυνα της Λαμίας (η καλύτερη στην κατηγορία, καθώς έχει δεχθεί μολις 3 γκολ).
Το 1-0 δεν είναι ασφαλές, αλλά σε αυτά τα παιχνίδια είναι αρκετό να κρίνει το νικητή.
Και όμως, όχι μόνο δεν κρατάει το ματς στα χέρια του ο ΟΦΗ, αλλά βρίσκεται και χαμένος στο τέλος, καθώς δέχεται δυο αστεία γκολ.
Μιλάμε για (μια ακόμη) αυτοκτονία! Για έγκλημα! Πείτε το όπως θέλετε.
Ομάδα που πηγαίνει για άνοδο, απαγορεύεται να έχει αυτή τη συμπεριφορά, ειδικά στο γήπεδο της.
Εκτός έδρας μπορεί να συμβεί. Αλλά να παίζεις στην έδρα σου με ένα απο τους βασικούς διεκδικητές της ανόδου, να προηγείσαι στο 60' και τελικά να φεύγεις χαμένος στο γήπεδο (σου)  και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο, τότε είσαι άξιος της μοίρας σου!
Δεν ξέρω αν ειναι η...κατάρα που είπε ο Ηλίας Κώτσιος, μετά το παιχνίδι, προσπαθώντας και αυτός μέσα στην απόγνωση του, να βρεί ερμηνεία σε αυτό που συμβαίνει με το φετινό ΟΦΗ. 

Ο ΟΦΗ-πραγματικά -χάνει τα παιχνίδια απο το...πουθενά! Aπο ένα αντίπαλο, χωρίς ευκαιρίες. Χωρίς επιθετικό παιχνίδι.
Σύμπτωση επαναλλαμβανόμενη, παύει να είναι σύμπτωση όμως.
Ο πρωταθλητισμός θέλει καρδιά και ψυχή και δυστυχώς για τα παιδιά του ΟΦΗ, σε κάποια ματς είναι ολοφάνερη η έλλειψη!

Στο παιχνίδι του Σαββάτου στο Γεντί Κουλέ, η Λαμία κάνει το πρώτο σούτ στο 66' και σκοράρει!

Ο Αντουκόρ γυρίζει τη μπάλα λανθασμένα πίσω και 3-4 παίκτες του ΟΦΗ, παρακολουθούν τον επιθετικό της Λαμίας (Ντούρμισάι), να κάνει κούρσα 30 μέτρων και να σκοράρει ανενόχλητος, ενώ θα έπρεπε κάποιος να τον έχει ανακόψει με οποιοδήποτε τρόπο, αρκεί να μην μπεί η μπάλα στα δίχτυα!
Αυτή είναι η φάση που κρίνει-κατά τη γνώμη μου- το παιχνίδι.
Οι παίκτες του ΟΦΗ τα...χάνουν μετά το 1-1 και έρχεται «καπάκι» και το δεύτερο χαστούκι στο 72'.
Ο Βάντερσον κάνει κόρνερ, οι παίκτες του ΟΦΗ, μαρκάρουν ...χώρο και όχι παίκτες και ο Ομο με κεφαλιά ανενόχλητος μέσα απο την μικρή περιοχή, «παγώνει» το γήπεδο !(1-2)
Και κάπως έτσι, ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ έπρεπε να είναι το «αφεντικό» ειδικά μετά το 1-0, πέφτει στο «καναβάτσο» μέσα σε έξι λεπτά και το παιχνίδι «φεύγει» (και αυτό!)
Και αν με την Καλλονή (2-2) γινόταν λόγος για γκέλα, αυτή η ήττα απο τη Λαμία, είναι κάτι πολύ περισσότερο! Είναι μαχαιριά! Γιατί είναι διπλή ήττα, απο αντίπαλο που έχει τους ίδιους στόχους και μάλιστα μέσα στην έδρα σου!
Ο Τεννές παρουσιάστηκε «διαβασμένος» στο Γεντί Κουλέ. Παρέταξε -όπως αναμενόταν-μια «σφιχτή» ομάδα, με στόχο το «Χ» που θα ήταν σα νίκη για τη Λαμία, κόντρα στον ΟΦΗ, με τον οποίο είχε ήδη μια σημαντική βαθμολογική διαφορά.
Κατάφερε να περιορίσει επιθετικά τον ΟΦΗ (μόνο ένα σουτ του Αντουκόρ και ένα του Βουό, είχε η κρητική ομάδα πριν το 1-0) και να τον ρίξει στην «παγίδα» του κλειστού παιχνιδιού της.
Και εκεί που ο ΟΦΗ με τον Βουό, βρήκε το γκολ, που έψαχνε για να πάρει το πολύτιμο τρίποντο, τα έκανε όλα λάθος απο εκεί και μετά. Μιλάμε για το ιδανικό σενάριο αυτοκτονίας!

Απο όπου και αν πιάσεις, το παιχνίδι, δεν έχει λογική, για το πως καταλήγει. Ειναι -πραγματικά-απίστευτο!

Και άδικο ίσως, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Τιμωρεί τα λάθη! Και δυστυχώς τα πολύ σοβαρά λάθη, ήταν και πάλι για την πλευρά του ΟΦΗ.

Το αποτέλεσμα είναι άγριο για τον ΟΦΗ, ο οποίος κοιτάζει πάλι την βαθμολογία (όπως και πέρσι στην Γ' Εθνική) και τον πιάνει...ίλλιγος απο τις βαθμολογικές διαφορές, με τους αντιπάλους του, στη μάχη της ανόδου.

Διαφορές οι οποίες αρχίζουν και ξεφεύγουν επικίνδυνα!

Οι παίκτες του ΟΦΗ, πρέπει πλέον να σταματήσουν να κοιτάζουν την βαθμολογία. Να κλείσουν τα μάτια  και να κοιτάξουν παιχνίδι-παιχνίδι, να πάρουν μεγάλα αποτελέσματα και να ελπίζουν ότι  οι αντίπαλοι , θα κάνουν τα ίδια «δώρα» και θα έχουν απώλειες βαθμών, για να μπορέσει να βρεθεί ξανά ο ΟΦΗ στο κόλπο...

Ο δρόμος είναι δύσκολος, αλλά είναι και μακρύς και αυτό το γεγονός, σε συνδιασμό με την μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας, μπορεί να κρατήσει ζωντανή την ελπίδα...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ξέσπασμα απο τον Ηλία Κώτσιο, μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία

Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας

Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ

Ο Τεννές, ο Αναστασιάδης και ο ΟΦΗ

 

 

Την επόμενη Τρίτη (31/1, 4μμ), σε λιγότερο απο μια εβδομάδα δηλαδή, θα γίνει η ρεβάνς του ΟΦΗ με την Ξάνθη για το Κύπελλο Ελλάδος!

Η ΕΠΟ όρισε αμέσως το παιχνίδι και έτσι μετά την αναμέτρηση του Σαββάτουμε τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, ο ΟΦΗ ετοιμάζεται για ένα ακόμη μεγάλο ματς, στο οποίο θα επιδιώξει να ανατρέψει το σκορ του πρώτου αγώνα.

Το 1-0 στην Ξάνθη, αλλά και το γεγονός ότι ο ΟΦΗ θα είναι πλήρης στην ρεβάνς της επόμενης Τρίτης, δίνει οπωσδήποτε νέο ενδιαφέρον στην αναμέτρηση!

Με την βοήθεια του κόσμου του, ο ΟΦΗ, μπορεί και με την Ξάνθη, να καταφέρει ότι κατάφερε με Παναθηναικό και Ηρακλή, οι οποίοι "γονάτισαν" στο Γεντί Κουλέ, στην προηγούμενη φάσδη της διοργάνωσης.

Δεν θα είναι εύκολο, αλλά δεν είναι και απίθανο!

Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Την επόμενη Τρίτη 31 Ιανουαρίου στις 4μμ θα γίνει η ρεβάνς του ΟΦΗ με την Ξάνθη, για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως ενημέρωσε και επίσημα η ΕΠΟ τον ΟΦΗ.

Στο πρώτο παιχνίδι η Ξάνθη, επικράτησε στον ΟΦΗ με 1-0 και το σκορ αφήνει ανοιχτή την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κράτησε τις ελπίδες του και στο Κύπελλο ο ΟΦΗ

 Μπορεί την πρόκριση στην έδρα του ο ΟΦΗ

Στεναχωρημένος για το αυτογκολ ο Μητρόπουλος

Δείτε πως ηττήθηκε στην Ξάνθη ο ΟΦΗ (VIDEO)

Θα είναι δύσκολη η ρεβάνς με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια ακόμη «ηχηρή» αποχώρηση-έκπληξη απο τον Εργοτέλη, απο τις αρκετές στην μεταγαρφική περίοδο του Ιανουαρίου, όπου έχει επιχειρηθεί ουσιαστικά μια αναδόμηση στην κρητική ομάδα.

Ο 31 χρονος μέσος Δημήτρης Κοιλιάρας ζήτησε να φύγει απο την ομάδα και το παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών, ήταν το τελευταίο του, στον Εργοτέλη.

Ο Κοιλιάρας θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ηρόδοτο, που είναι η ομάδα που ξεκίνησε την καριέρα του.

Ο Ηρόδοτος είναι ο σίγουρος πρωταθλητής απο ότι φαίνεται στην Α1 ΕΠΣΗ και επιστρέφει απο τη νέα περίοδο στις Εθνικές κατηγορίες (Γ' Εθνική).

Η αποχώρηση του Κοιλιάρα-αν και απο ότι φαίνεται είναι περισσότερο επιθυμία του παίκτη- έρχεται να προστεθεί στο γενικότερο κύμα φυγής, αλλά και αφίξεων στον Εργοτέλη για τον Ιανουάριο.

Καθώς απο την κρητική ομάδα, έχουν ήδη αποχωρήσει 8 παίκτες μαζί με τον Κοιλιάρα.

Οι υπόλοιποι είναι οι : Πόι, Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας.

Εχουν δε, αποκτηθεί οι εξής 9 παίκτες: Λέτσο (τερματοφύλακας), Σερτζίνιο (μέσος), Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκα (μεσοεπιθετικός), Γκαρακλίδη (αμυντικός), Νιάρο (αριστερός μπακ) , Νικολακάκη (δεξιός μπακ), Μπάτζιο (αμυντικός).

Ο Εργοτέλης στην ανακοίνωση που εξέδωσε για το διαζύγιο με τον Δημήτρη Κοιλιάρα, εκφράζει τη λύπη του για την εξέλιξη αυτή.

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

Ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, σεβόμενος την επιθυμία του ποδοσφαιριστή, με ΛΥΠΗ ανακοινώνει τη κοινή συναινέσει λύση συνεργασίας με τον Δημήτρη Κοιλιάρα, ο οποίος αποφάσισε να συνεχίσει και ενδεχομένως να κλείσει την πλούσια καριέρα του στην ομάδα της γειτονιάς του, το ιστορικό και φίλο σωματείο του Ηροδότου.

Ο Δημήτρης συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους ποδοσφαιριστές που φόρεσαν και τίμησαν τη φανέλα του Εργοτέλη την τελευταία δεκαετία. Προσέφερε πολλά στον Σύλλογο, όχι μόνο νίκες αλλά και χρήματα από τη μεταγραφή του, γι' αυτό και θα κατέχει για πάντα μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας.

Τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ από καρδιάς και του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο, ΥΓΕΙΑ και επιτυχίες!

ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi