karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Νίκος Παπαδόπουλος «σήκωσε» τα μανίκια πιάνοντας το τιμόνι του ΟΦΗ και πέρα από το κρίσιμο παιχνίδι με τον Αρη το Σάββατο (28/1, 3μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης, όπου θα κάνει ντεμπούτο σε ένα μεγάλο ματς, επεξεργάζεται προσωπικά και τις μεταγραφικές υποθέσεις της ομάδας, καθώς ο χρόνος μέχρι το τέλος του μήνα είναι λίγος και ο προπονητής του ΟΦΗ, θέλει να προσθέσει κάποια στοιχεία, που εντοπίσει ότι απουσιάζουν από το ρόστερ του ΟΦΗ, από την μέχρι τώρα εικόνα που έχει από αυτήν.

Η έμφαση έχει δοθεί στο δημιουργικό κομμάτι αλλά και στην άμυνα, ενώ ο ΟΦΗ περιμένει την άφιξη και του Ντέρεκ Μπόατεγκ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Ο ΟΦΗ ετοιμάζει 2-3 ποιοτικές κινήσεις ακόμη, ώστε να κλείσει τις μεταγραφές και να δώσει την μάχη του μέχρι το τέλος στην Football league.

Εκείνο που διαψεύδει κατηγορηματικά ο προπονητής του ΟΦΗ, είναι ότι «βλέπει» παίκτες του Ηρακλή!

Ο Νίκος Παπαδόπουλος τονίζει ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, σε μια ομάδα, με την οποία δούλεψε και έζησε μεγάλες στιγμές.

Ο Ηρακλής αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, δίνει μια άνιση μάχη για να επιβιώσει από τα προβλήματα του, αλλά ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ήταν ο τελευταίος, που θα έκανε «κίνηση» για  να "αρπάξει" παίκτη του Ηρακλή.

Και αυτή είναι μια ηθική στάση που κρατάει απέναντι σε μια ομάδα, με την οποία συνδέθηκε τα τελευταία χρόνια και έχει ιδιαίτερη σχέση με αυτήν και τον κόσμο της.

Ο ΟΦΗ έχει άλλες μεταγραφικές προτεραιότητες, πάνω στις οποίες κινείται αυτήν την εποχή.

Οπως λέει ο Παπαδόπουλος, που έχει συγκεκριμένο πλάνο και ήρθε έτοιμος στον ΟΦΗ: «Πιστεύω πολύ στις κινήσεις που θα γίνουν στις λίγες μέρες που έμειναν για τις μεταγραφές».

Και επισημαίνει μετά τη συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη, ότι «συμφωνήσαμε πως πρέπει η ομάδα να ενισχυθεί σε κάποιες θέσεις. Θέλουμε ποδοσφαιριστές ποιότητας και με προσωπικότητα. Είναι οι τελευταίες μέρες των μεταγραφών, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να έχεις τον χρόνο να διαλέξεις παίκτες, αλλά είμαι εδώ για να κάνω αυτή τη προσπάθεια».

Οσο για το αγωνιστικό; Το σύνθημα είναι ξεκάθαρο απoτο Νίκο Παπαδόπουλο, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την ομάδα. Όπως λέει: «Πάμε για πόλεμο!». Και τονίζειότι "ο στόχος είναι ξεκάθαρος. Η άνοδος στην Σούπρ Λίγκ!"

 Με τον ΟΦΗ να έχει μείνει πίσω 8 και 9 βαθμούς από τις δυο πρώτους Απόλλωνα και Λαμία και να έχει ένα δύσκολο ντέρμπι εκτός έδρας με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν είναι διατεθειμένος να αφήσει κανένα παιχνίδι να πάει χαμένο και όπως λέει «θα πάμε στον Αρη με την κατάλληλη τακτική, για να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Τα υπόλοιπα στο… γήπεδο, από τον 45χρονο προπονητή, ο οποίος επέστρεψε στον ΟΦΗ μετά από 18 χρόνια (από την εποχή που ήταν ποδοσφαιριστής το 1990-99) και τα μάτια του πετούν... σπίθες από το πάθος και τη διάθεση της επιτυχίας, καθώς η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, ήταν μια διαχρονική «καψούρα» από την πλευρά του Νίκου και τώρα εκδηλώθηκε και από την άλλη πλευρά (αυτή του ΟΦΗ).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

12 παιχνίδια αήττητη στο πρωτάθλημα της Α2 (7X7) και το Κύπελλο Ελλάδος (5X5) και συνεχίζει η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία τρελαίνει κόσμο στη φετινή χρονιά!

Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη «μάζεψε» το Σαββατοκύριακο δυο ακόμη νίκες, σε δυο παιχνίδια που έδωσε μέσα σε δυο ημέρες σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.
Αρχικά, το Σάββατο (21/1) ο ΟΦΗ «καθάρισε» με 3-2 σετ στο ται-μπρέικ το Μαρκόπουλο στην Αθήνα και διατήρησε το αήτητο και την πρωτιά στην Α2 βόλει.
Να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι αυτό ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 2-0 σετ παίζοντας βόλει επιπέδου Α1, αλλά η κόπωση του ΟΦΗ έφερε τον αξιόμαχο αντίπαλο του να ισοφαρίζει σε 2-2, αλλά οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν το σθένος στο τάι μπρέικ να πάρουν το παιχνίδι 15-12 (Τα σετ: 17-25, 20-25, 25-19, 25-21, 12-15).
Η συνέχεια για τον ΟΦΗ δόθηκε την Κυριακή (22/1) ξανά στην Αθήνα, με αντίπαλο την Αργυρούπολη για το Κύπελλο Ελλάδος, την οποία «καθάρισε» με 3-0 σετ και πλέον ο ΟΦΗ , περιμένει την κλλρωση της επόμενης φάσης, καθώς θα αναμετρηθεί στην έδρα του, με αντίπαλο απο την Α1 βόλει. Tα σετ: (22-25, 22-25, 22-25).
O φετινός ΟΦΗ στο βόλει είναι «φτιαγμένος» για μεγάλα πράγματα και όλοι στην ομάδα βλέπουν το δυνατό παιχνίδι με την Παλλήνη το Σάββατο στο ΒΑΚ, ως μια μεγάλη ευκαιρία να κλείσουν τον πρώτο γύρο της Α2 αήττητοι και το όνειρο της ανόδου στην Α1, να έρχεται όλο και πιο κοντά.

Ενα απο τα «μυστικά» της φετινής «τρελής»πορείας για το βόλει του ΟΦΗ, είναι πέρα απο τους ποιοτικούς και σημαντικούς παίκτες που έχουν έρθει στην ομάδα και το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει, όπως φαίνεται και απο τη φωτογραφία απο τα γεννέθλια του πασαδόρου της ομάδας Γιάννη Δημητρούδη, ο οποίος έσβησε κεράκια στο...παρκέ!

Στην Ξάνθη, χαρακτήρισαν καλό το 1-0 με τον ΟΦΗ, αλλά παραδέχθηκαν ότι η ρεβάνς στο Γεντί Κουλέ δεν θα είναι εύκολη για αυτούς και η πρόκριση παραμένη ανοιχτή.

Στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε το παιχνίδι, ο προπονητής της Ξάνθης Ρασβάν Λουτσέσκου, ανέφερε ότι «πριν το ματς είχαμε τρείς στόχους για το ματς και πετύχαμε τους δύο από αυτούς. Αυτούς που πετύχαμε είναι να πάμε στην ρεβάνς στην Κρήτη με πλεονέκτημα και να μην δεχθούμε γκολ στο πρώτο ματς. Αυτό που δεν πετύχαμε είναι να έχουμε μεγαλύτερο πλεονέκτημα και να λύσουμε το μεγαλύτερο κομμάτι της πρόκρισης. Είμαστε προετοιμασμένοι για να παλέψουμε στο δεύτερο ματς, έχουμε αβαντάζ αλλά δεν έχουμε προκριθεί από σήμερα. Είναι ένα δύσκολο ματς και όλα είναι πιθανά. Χρειάζεται η μέγιστη συγκέντρωση. Σήμερα παίξαμε καλά και είχαμε τον έλεγχο του ματς. Τρέξαμε, πιέσαμε είχαμε την κατοχή της μπάλας αλλά δεν σκοράραμε παραπάνω γκολ απέναντι σε μία ομάδα που είχε συνοχή. Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο αν και θα μπορούσαμε κάτι καλύτερο. Είναι μία πολύ καλή νίκη και για ψυχολογικούς λόγους ενόψη του ματς με την ΑΕΚ το προσεχές Σάββατο. Θα πάμε στην Κρήτη για την ρεβάνς με αυτοπεποίθηση».

Ο κεντρικός αμυντικός της Ξάνθης Δημήτρης Λυσγάρας, ανέφερε ότι «πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε άλλο ένα γκολ. Ετσι ειναι το ποδόσφαιρο. Θα έχουμε ένα ακόμη τελικό με τον ΟΦΗ. Τώρα το Σάββατο έχουμε το παιχνίδι με την ΑΕΚ. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Με τη σειρά του, ο αμυντικός Κώστας Φλίσκας, υπογράμμισε πως «βάλαμε ένα γκολ, αλλά η ρεβάνς θα είναι δύσκολη. Το 1-0 δεν είναι σίγουρο. Ο ΟΦΗ είναι καλή ομάδα με ιστορία, θα πάμε εκεί για να πάρουμε την πρόκριση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κράτησε τις ελπίδες του και στο Κύπελλο ο ΟΦΗ

 Μπορεί την πρόκριση στην έδρα του ο ΟΦΗ

Στεναχωρημένος για το αυτογκολ ο Μητρόπουλος

Δείτε πως ηττήθηκε στην Ξάνθη ο ΟΦΗ (VIDEO)

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi