Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με όπλο το μεγάλο του ποδοσφαιρικό του θράσος, ο 18χρονος Γιάννης Θεοδωσουλάκης, ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη νίκη της Κ19 του ΟΦΗ, επί του Ολυμπιακού με 1-0 στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο.
Ο νεαρός εξτρέμ, πήρε τη μπάλα έξω απο την περιοχή και με πείσμα, πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ, που χάρισε μια μεγάλη νίκη για τους μικρούς του ΟΦΗ, απέναντι σε μια ομάδα με τεράστιο μπάτζετ, όπως είναι η Κ19 του Ολυμπιακού, με ταλέντα απο όλη την Ελλάδα.
Ο Θεοδωσουλάκης, ο οποίος συστήθηκε εντυπωσιακά στο κοινό του ΟΦΗ, παίρνοντας χρόνο στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, δεν ...προήθηκε απο το γεγονός ότι ήταν εκτός αποστολής απο το παιχνίδι της ανδρικής ομάδας, με τον Ολυμπιακό (το ίδιο και ο Αποστολάκης, που επίσης διακρίθηκε με την πρώτη ομάδα του ΟΦΗ στα πρώτα ματς του πρωταθλήματος).
Επαιξε με την Κ19 του ΟΦΗ και έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, ένα ακόμη δείγμα, του πόσο αξιόλογη περίπτωση ποδοσφαιριστή είναι και πόσο πρέπει να προσεχθεί απο τους ιθύνοντες του ΟΦΗ.
Αλήθεια, γιατί δεν ήταν αποστολή στο παιχνίδι της πρώτης ομάδας με τον Ολυμπιακό;
Για να είναι κάποιοι παίκτες, που φαίνονται εντελώς ανέτοιμοι;
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV το γκολ του μικρού του ΟΦΗ απέναντι στον Ολυμπιακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κρητικόπουλα...εκτός αποστολής
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
0/7 και πάμε για το 0/8 και φέτος για τον Κοσμά Τσιλιανίδη.
Ο ικανός επιθετικός του ΟΦΗ, λείπει απο την ομάδα, αλλά κανείς δεν ξέρει πότε θα επανεμφανιστεί.
Ο Τσιλιανίδης παραμένει τραυματίας, δεν έχει αγωνιστεί μέχρι σήμερα σε κανένα παιχνίδι πρωταθλήματος και τίθενται ερωτηματικά για το ποιο πορεί να είναι το μέλλον του, στην ομάδα του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ πήρε παίκτες για τα άκρα της επίθεσης, αλλα η αλήθεια είναι ότι ο υγιής και γνωστός Τσιλιανίδης, είναι καλύτερος, απο όλους όσους έχουν έρθει.
Το ερώτημα είναι αν και πότε θα τον ξαναδούμε στο γήπεδο.
Τα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά και η προσωπικότητα του, είναι αναμφίβολα στοιχεία, που λείπουν πολύ απο τον σημερινό ΟΦΗ.
Το ζητούμενο όμως είναι, σε ποια κατάσταση βρίσκεται ο ποδοσφαιριστής και ποια η σοβαρότητα της νέας περιπέτειας που δείχνει να περνάει και τον έχει κρατήσει εκτός, τους πρώτους μήνες της σεζόν.
Kοντά στην ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στα παιχνίδια του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, βρέθηκε το κλαμπ του ΟΦΗ απο την Θεσσαλονίκη και με ανακοίνωση το ΤΑΑ ΟΦΗ τους ευχαρίστησε.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ, στην ανακοίνωση του, τονίζει ότι ευχαριστεί θερμά τους φίλους του ΟΦΗ απο το κλαμπ της Θεσσαλονίκης, που βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο της Πολίχνης και έδωσαν δύναμη στη νεανική μας ομάδα, στα παιχνίδια του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς.
Η υπόσχεση τους, ότι θα είναι δίπλα μας, σε όλα τα παιχνίδια της ομάδας μας, στην Βόρεια Ελλάδα, μας τιμάει και τους θέλουμε δίπλα μας, όπως έχουν κάνει βέβαια και τα προηγούμενα χρόνια.
Η ομάδα μας, στα παιχνίδια του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, που ήταν για μας, ουσιαστικά παιχνίδια προετοιμασίας, αγωνίστηκε χωρίς τους 4 ξένους παίκτες της και να είναι όλοι βέβαιοι ότι η δυναμική της ομάδας μας, στα παιχνίδια του πρωταθλήματος, θα είναι πολύ διαφορετική.
Ραντεβού με τον κόσμο του ΟΦΗ, την Κυριακή, στην πρεμιέρα με τον πρωταθλητή Παναθηναικό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο κόσμος του ΟΦΗ χειροκρότησε στην Πολίχνη τα παιδιά του βόλει