Αγριο ήταν το χτύπημα της μοίρας, για τον πρώην πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και γνωστό επιχειρηματία Δημήτρη Βεργάκη, ο οποίος έχασε τον υιό του Κωσταντίνο, σε ηλικία μόλις 50 ετών και πατέρα δυο παιδιών, στις φονικές πλημμύρες που έπληξαν, την Αγία Πελαγία.
Ο πόνος είναι μεγάλος για τον Δημήτρη Βεργάκη, ο οποίος πριν απο ένα χρόνο, έχασε και τη σύζυγο του.
Τώρα, χάνει το παιδί του, τόσο άδικα.
Ο υιός του, είναι το θύμα στις πλημμύρες που "βούλιαξαν" την Αγία Πελαγία.
Η οικογένεια Βεργάκη έχει σπίτι και επιχείρηση στην περιοχή.
Ο αδικοχαμένος Κωσταντίνος βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητο του, που παρασύρθηκε απο τα νερά.
Στον Δημήτρη Βεργάκη, μόνο μια λέξη, για παρηγορία, αν υπάρχει: Kουράγιο!.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, καθώς ο Δημήτρης Βεργάκης, υπηρέτησε το σύλλογο απο τη θέση του προέδρου.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον πρώην πρόεδρο του συλλόγου Δημήτρη Βεργάκη, για τον θάνατο του υιού του, Κωσταντίνου Βεργάκη, που έφυγε τόσο άδικα, σε ηλικία μόλις 50 ετών, στις φονικές πλημμύρες που έπληξαν, την Αγία Πελαγία.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα λόγια είναι πολύ φτωχά.
Κουράγιο και δύναμη, Δημήτρη Βεργάκη, αλλά και σε όλη την οικογένεια σου, για να αντιμετωπίσετε την μεγάλη σας, αυτή, απώλεια.
Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου, θα βρεθεί στη νεκρώσιμη ακολουθία τη Δευτέρα (17/10, 12μμ) στο Νέο Κοιμητήριο, προκειμένου να εκφράσει τα θερμά συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια Βεργάκη.
Γ.Κορτς
Χωρίς 4 παίκτες, ταξίδεψε στα Γιάννινα, ο ΟΦΗ για την κρίσιμη αναμέτρηση της Κυριακής (16/10).
Στους γνωστούς απόντες Νέιρα και Τσιλιανίδη, προστέθηκαν και οι Στάικος και Μπουζούκης, οι οποίοι είχαν ενοχλήσεις.
Ο Νιόπλιας, άφησε εκτός και τον Γάλλο στόπερ Γιοχού, ο οποίος έχει κινηθεί στη μετριότητα μέχρι σήμερα.
Εκτός έμειναν ακόμη, οι πιτσιρικάδες Θοδοσουλάκης και Αποστολάκης, οι οποίοι θα αγωνιστούν με την Κ19.
Στα Γιάννινα, δεν ταξίδεψαν ακόμη οι τραυματίες Γρίβας ,Σωτηρίου, Σηφάκης.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Stevens, Μανδάς, Larsson, Πασαλίδης, Μαρινάκης, Μπαλογιάννης, Thorarinsson, Βούρος, Διαμαντής, Γιαννούλης, Mellado, Diousse, Perea, Bifouma, Toral, Dicko, Guerrero, Durmishaj, Dju, Kamau.
Ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει με...συνταγή Ολυμπιακού, να πάρει τη νίκη στους "Ζωσιμάδες.
Μια πιθανή ενδεκάδα για τον ΟΦΗ, είναι αυτό με τους : Mανδά, Μαρινάκη, Λάρσον, Μπαλογιάννη, Βούρο, Διαμαντή, Μεγιάδο, Περέιρα, Ντιουσέ, Τοράλ, Γκερέρο.
*Η αποστολή του ΟΦΗ καθυστέρησε 4 ώρες να ταξιδέψει απο το Ηράκλειο, στα Γιάννινα, καθώς λόγω της κακοκαιρίας, είχε κλείσει το αεροδρόμιο Ηρακλείου.
Στην "Ελληνική" κόντρα, με τον Αριστοτέλη Σκύδρας, καθώς και οι δυο ομάδες αγωνίστηκαν με αμιγώς Ελληνες παίκτες, ο ΟΦΗ πήρε ένα σετ, έχασε στις λεπτομέρειες ένα ακόμη και τελικά γνώρισε την ήττα με 3-1 σετ, στο δεύτερο παιχνίδι του, για το Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, που διεξάγεται στο κλειστό γυμναστήριο της Πολίχνης στην Θεσσαλονίκη.
Ο ΟΦΗ έδειξε καλύτερο πρόσωπο, σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας, αλλά είναι γεγονός ότι οι 4 ξένου του, που δεν αγωνίστηκαν ούτε σε αυτό το παιχνίδι, τον ανεβάζουν επίπεδο.
Σίγουρα πάντως, ο τεχνικός του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας, έμεινε ικανοποιημένος απο κάποια απο τα νέα παιδιά που διαθέτει ο ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα, έχει ένα ακόμη παιχνίδι για το Λίγκ Καπ την Κυριακή (3μμ) με τον Πήγασο Πολίχννης και επιστρέφει στην Κρήτη, για να ξεκινήσει την προετοιμασία της, για το παιχνίδι της επόμενης Κυριακής με τον Παναθηναϊκό, όπου θα έχει στην διάθεση της, τους 4 ξένους της, με σκοπό να δείξει το καλύτερο δυνατό πρόσωπο, απέναντι στους πρωταθλητές.
Tα σετ: 26-28, 25-21, 19-25, 20-25.
ΟΦΗ (Δεληκώστας): Xήρας 10, Μπαρντακτζιάν 2, Αραμπόπουλος 11, Τσαλικιάν 16, Βαϊόπουλος 10, Γκόνας 10, Δαρίδης, Καφαντάρης.
Αριστοτέλης Σκύδρας (Σδραυκάκης): Παντακίδης 2, Παπαγεωργίου 5, Σδραυκάκης 14, Τσέλιος 14, Σαρικείσογλου 22,Παλαιολόγος 21, Αντωνίου,Συναδινός, Βλαχόπουλος.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING