Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν θέλει και πολύ...συζήτηση, για τον παίκτη που λείπει απο τον σημερινό ΟΦΗ.
Η απουσία του Νέιρα, στο δημιουργικό και εκτελεστικό κομμάτι, βγάζει...μάτι.
Ο Αργεντίνος, έχει την απρόβλεπτη ενέργεια, που λίγοι παίκτες απο το σημερινό ρόστερ του ΟΦΗ, έχουν.
Αλλά έχει και το γκολ, που λείπει πολύ απο την ομάδα.
Αλλωστε κάθε χρόνο, ο Νέιρα, είναι μέσα στους πρώτους σκόρερ.
Ο Νέιρα, είναι ο καλύτερος παίκτης του ΟΦΗ, αλλά η "καταραμένη" ευπάθεια στην γάμπα του, έχει ταλαιπωρήσει τον ίδιο και τον ΟΦΗ.
Οι θλάσεις που παθαίνει, είναι πραγματικό μαρτύριο, για την ίδια την ομάδα και την γενικότερη λειτουργία της.
Ας ελίσουμε ότι θα επιστρέψει σύντομα, γιατί είναι ένα καθοριστικό κομμάτι στο παζλ της ομάδας, που δεν μπορεί να καλυφθεί με λύσεις εκ των έσω.
Ο ΟΦΗ έκανε το 2Χ2 στην Β' Εθνική μπάσκετ, καθώς κέρδισε και την Ελευσίνα με 88-74, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, σε ένα παιχνίδι που είχε μεγάλη συγκίνηση, καθώς στο ημίχρονο, ο ΟΦΗ τίμησε τη μνήμη του αθλητή της ομάδας Βασίλη Παδουβά, 12 χρόνια μετά το θάνατο του.
Ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης, έδωσε στην οικογένεια του Βασίλη Παδουβά, μια φανέλα με το όνομα του, την οποία η μητέρα του αθλητή συγκινημένη σήκωσε ψηλά, μέσα σε χειροκροτήματα.
Οι παίκτες του ΟΦΗ κράτησαν πανό, για τον άλλοτε αθλητή του ΟΦΗ, που έφυγε πολύ νέος απο τη ζωή.
Στα του αγώνα, ο ΟΦΗ δεν είχε πρόβλημα. Είχε τον έλεγχο του αγώνα, σε όλη τη διάρκεια και πήρε δίκαια το ροζ φύλλο.
Οι Τσερκιτζόγλου (17), Μποχωρίδης (16) και Μπουλάτοβιτς (16), ήταν οι πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ.
ΟΦΗ - Πανελευσινιακός: 88-74
Διαιτητές: Καραβίτης-Καλογριάς-Κουκουλεκίδης Β. (Τζωρτζάκης)
Τα δεκάλεπτα: 22-20,41-36,65-51,88-74
ΟΦΗ (Ράλλης-Καρλάφτης): Μποχωρίδης 16(4), Μπουλάτοβιτς 16(2), Φρογάκης, Τσερκιτζόγλου 17(3) , Μηλαθιανάκης 8(2), Μαρτίνα, Πέτρου, Λιανός 7, Σταμπουλής 5, Αναστασάκης 6(2), Θεοδωρίδης 9(2), Πάλλης 4.
Πανελευσινιακός (Βούλγαρης - Κλήμης): Νικου 6(2), Καρακατσάνης 5(1), Ντακούλιας 11(3), Κατσανεβάκης, Κρασάκης 5, Λεκάκης 2, Παπαφλωράτος 14(3), Ρεκουνιώτης 15,Μακρής 10(1), Δενδρινός 6.
Β' Εθνική-Ομιλος Νότου-2η Αγωνιστική
Αποτελέσματα:
ΟΦΗ-Πανελευσινιακός 88-74
Πανιώνιος-Πεύκη 88-75
Έσπερος-Π. Φάληρο 71-86
Πρωτέας Β.-Δούκας 69-59
ΑΕ Ν. Κηφισιάς-Αιγάλεω 57-63
Διαγόρας Ρ.-ΑΟΚ Χανιά 82-42
Η Βαθμολογία:
(σε 2 αγώνες)
1.Πρωτέας Βούλας 4 (2-0)
2.Διαγόρας Ρόδου 4 (2-0)
3.Πανιώνιος 4 (2-0)
4.ΟΦΗ 4 (2-0)
5.Παλαιό Φάληρο 3 (1-1)
6.Αιγάλεω 3 (1-1)
7.Δούκας 3 (1-1)
8.Πανελευσινιακός 3 (1-1)
9.ΑΕΝ Κηφισιάς 2 (0-2)
10.Έσπερος Καλλιθέας 2 (0-2)
11.Πεύκη 2 (0-2)
12.ΑΟΚ Χανιά 2 (0-2)
Η επόμενη αγωνιστική (22/10)
Πεύκη-Εσπερος
Π. Φάληρο-Πρωτέας
Δούκας -ΑΕ Ν. Κηφισιάς
Αιγάλεω-ΟΦΗ
Πανελευσινιακός-ΑΟΚ Χανιά
Διαγόρας Ρόδου-Πανιώνιος
Δίκαιο το αποτέλεσμα, καλός ο βαθμός για μας, ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας μετά το 2-2 στα Γιάννινα.
Ο ΟΦΗ ισοφάρισε στο 90' με το γκολ του Ντιουσέ και ο τεχνικός του ΟΦΗ μιλώντας για το αποτέλεσμα, ανέφερε ότι «το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Δεν το παρατήσαμε το παιχνίδι, είναι καλός βαθμός για εμάς. Θα μας βοηθήσει στην ψυχολογία μας, έχουμε μια σημαντική εβδομάδα που έρχεται και θέλουμε να την τελειώσουμε καλά. Πάμε να παίξουμε με την Κηφισιά για το κύπελλο και θέλουμε να κλείσουμε με την Λαμία με νίκη. Έχουμε γεμάτο ρόστερ και χρειάζονται όλοι οι παίκτες. Και οι δύο ομάδες είχαν τα καλά τους κομμάτια στη διάρκεια του αγώνα. Εμείς από το 50' έως το 70' είχαμε μία καλή εικόνα. Ευτυχώς δεν παρατήσαμε το ματς μετά το 2-1. Είναι ένας καλός βαθμός για εμάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ζωντανός ο ΟΦΗ στα Γιάννινα με κεραυνό του Ντιουσέ στο 90' σε παιχνίδι-θρίλερ