Την ομάδα της αγωνιστικής περιόδου 2022-23, παρουσιάζει ο ΟΦΗ, ο οποίος ετοιμάζεται για την 4η συνεχόμενη συμμετοχή του, στην Volley League.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Την προσεχή Τετάρτη 19/10, θα πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίαση της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, ενόψει της συμμετοχής της, για 4η συνεχόμενη σεζόν στην Volley League.
Η παρουσίαση θα γίνει στις 8μμ στο Κτήμα Αρχοντικό στη Ροδιά.
O ΟΦΗ με το2-2 στα Γιάννινα, πανηγύρισε τον 5ο φετινό του πόντο σε 8 αγωνιστικές, αλλά αυτός δεν ήταν αρκετός για να τον απομακρύνει απο την επικίνδυνη ζώνη, καθώς απέχει μόλις δυο βαθμούς.
Ευτυχώς για τον ΟΦΗ, Ιωνικός και Λεβαδειακός ηττήθηκαν (δύσκολα, καθώς προηγήθηκαν) απο Αρη και Βόλο αντίστοιχα και παρέμειναν στη ζώνη υποβιβασμού.
Εκανε το 8Χ8 ο Παναθηναϊκός που κέρδισε και στη Λαμία με 0-2 και παραμένει στην κορυφή.
Τα αποτελέσματα της 8ης αγωνιστικής στην Σούπερ Λίγκ:
Βόλος-Λεβαδειακός 2-1
Άρης-Ιωνικός 2-1
ΑΕΚ-Ατρόμητος 1-0
Λαμία-Παναθηναϊκός 0-2
Αστέρας Τρίπολης-Παναιτωλικός 0-0
ΠΑΣ Γιάννινα-ΟΦΗ 2-2
Δευτέρα 17/10
20:00 Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Παναθηναϊκός 24
2. ΑΕΚ 18
3. Βόλος 17
4. Ολυμπιακός 14
5. Αρης 13
6. ΠΑΟΚ 12
7. Παναιτωλικός 11
8. Ατρόμητος 11
9. Αστέρας Τρίπολης 8
10. Λαμία 7
11. ΟΦΗ 5
12. ΠΑΣ Γιάννινα 5
13. Λεβαδειακός 3
14. Ιωνικός 2
* Oλυμπιακός και ΠΑΟΚ έχουν ματς λιγότερο
Η επόμενη-9η Αγωνιστική / 22-23 Οκτωβρίου 2022
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΒΟΛΟΣ ΝΠΣ
ΙΩΝΙΚΟΣ-ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ-AEK
ΟΦΗ-ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ (Δευτέρα 24/10, 8μμ)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-ΑΡΗΣ
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΠΑΟΚ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μου γράφουν με χαρά, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την Αθήνα, στα μηνύματα που μου στέλνουν στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, για την κλήρωση του ΟΦΗ, με την Κηφισιά, για το Κύπελλο Ελλάδος και το γεγονός ότι θα δούν ένα ακόμη παιχνίδι του ΟΦΗ στην Αττική.
Οι φίλοι του ΟΦΗ, στην πρωτεύουσα, είναι πάντα εκεί, σε όποια και αν παίζει Εθνική αυτή η ομάδα.
Και μια και μιλάμε για την Κηφισιά, σα να είναι χθες η εντυπωσιακή κερκίδα, αλλά και η επιβλητική εμφάνιση του ΟΦΗ στο "Ζηρίνειο" το 2016-17, στον ΟΦΗ της Γ' Εθνικής (0-3, με προπονητή το Νίκο Νιόπλια).
Η δυνατή φωνή και το διπλό του ΟΦΗ, στο γήπεδο αυτό, ήταν απο τα σημαντικά για την άνοδο.
Ωστόσο, οι φίλοι του ΟΦΗ, που είναι στην Αθήνα και θέλουν να πάνε στο γήπεδο, θα πρέπει να προσέξουν το εξής.
Το παιχνίδι Κηφισιά-ΟΦΗ, που θα είναι νοκ-άουτ, δε θα γίνει στο "Ζηρίνειο", στη φυσική έδρα της Κηφισιάς.
Θα γίνει στο γήπεδο του Εθνικού Αστέρα στην Καισαριανή, το οποίο θα χρησιμοποιήσει μέχρι τα Χριστούγεννα, ως έδρα η Κηφισιά, καθώς στο δικό της γήπεδο, γίνονται έργα, για να έχει τις προδιαγραφές της κατηγορίας.
Μαθαίνω επίσης, ότι η Κηφισιά, όπως έχει δείξει στο φιλικά που έχει δώσει, είναι μια δυνατή ομάδα, που θα πρωταγωνιστήσει στην δεύτερη κατηγορία, με προπονητή, τον Ηρακλειώτη Γιώργο Πετράκη.
Αυτό σημαίνει ότι, ο ΟΦΗ πρέπει να δεί σοβαρά το παιχνίδι, ώστε να περάσει στην επόμενη φάση.